Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
221/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panna haluat, niin yli 16-vuotiaat. Jos ei paneminen kiinnosta, niin sitten ollaan aika harmaalla alueella. Alle 16-vuotiaan kanssa seurustelua ei ole laissa kielletty, mutta tytön vanhemmilla voi olla jotain vastaan sanomista. Lisäksi rikostutkinta siitäkin voi tulla, vaikka ette seksisuhteessa olisikaan. Monimutkaista.

Vierailija
222/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45 on optimi ikähaarukka. Tosin 40 ikävuoden jälkeen tyytymättömyys ja kärttyisyys kasvaa monilla naisilla todella nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Mike o Hearn-tyyppiä? Mike on 55v ja herra kelpaisi mulle kyllä, itse olen 46v. 

No ihan tuolla tasolla ei mennä. Tuossa on täydytty lyödä ulkoista testosteronia ja ehkä muutakin aika isolla kädellä.  Sanoisin, että Daniel Craig rantakuvassa Bondina on aika lähellä kroppaani. En kaipaa sen isompia lihaksia, rasvaa vielä vähän voisi tiristää pois. Kuva on aijaassa. Ketjun alussa hakusana.

Vierailija
224/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-19 vuotiasta.

Vierailija
225/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon ikäinen mies ei ole kovaa valuuttaa markkinoilla. Omanikäistä suosilla.

Kyllä nykyään monelle naiselle kelpaa, kun rahaa vaan on riittävästi.

Vierailija
226/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Naisia ei kiinnosta lainkaan tyrkylle tulevat miehet. Mut voit kokeilla lähestyä jotain oman ikäistäsi pubiruusua. Saattaa onnistaa.

Vierailija
227/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panna haluat, niin yli 16-vuotiaat. Jos ei paneminen kiinnosta, niin sitten ollaan aika harmaalla alueella. Alle 16-vuotiaan kanssa seurustelua ei ole laissa kielletty, mutta tytön vanhemmilla voi olla jotain vastaan sanomista. Lisäksi rikostutkinta siitäkin voi tulla, vaikka ette seksisuhteessa olisikaan. Monimutkaista.

Tekisi mieli sanoa, että "liian monimutkaista."

Vierailija
228/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus miinus 5 v kuten muun ikäisilläkin miehillä.

Eli jos mies on 60 v, niin kannattaa lähestyä 55 - 65 v ikäisiä naisia.

Minä olen 53 v ja olisit minulle liian vanha, valitan. En halua käytännössä eläkeläismiestä, vaikka olisit omasta mielestäsi kuinka tikissä. Sellanen harha, että sopisit nuoremmille naisille kertoo vain, että a) näkösi on jo heikentynyt ja b) dementoituminen on selvästi jo alkanut.

N

Vierailija
229/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 60-vuotias ja 16-vuotias kumpusi kyllä ihan omasta päästäsi. -Ap

Vierailija
230/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap

Vaikka olisit kuinka kranttu, oman ikäinen on paras. Jos olet urheilullinen kuuskyt vuotias, etsi samanlainen  nainen. Jos olet juoppo, etsi rinnallesi toinen. jne. Se on näin yksinkertaista.

Ei se, että oot 60-vuotias timmi  mies, tee  sinua yhtään haluttavaksi timmien  nelikymppisten silmissä.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Timmi kuuskymppinen panee taitavammin kuin plösö nelikymppinen.

Vierailija
231/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 53 v ja olisit minulle liian vanha, valitan. En halua käytännössä eläkeläismiestä, vaikka olisit omasta mielestäsi kuinka tikissä. Sellanen harha, että sopisit nuoremmille naisille kertoo vain, että a) näkösi on jo heikentynyt ja b) dementoituminen on selvästi jo alkanut.

N

Sinulla on tiukat ikäkriteerit (ja ei siinä mitään) ja minulla tiukat ulkonäkökriteerit. Lukulasit kyllä tarvitsen, se on pakko myöntää. Dementiaan en osaa ottaa kantaa. -Ap.

Vierailija
232/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Mene satuilemaan muualle. Siellä kirjoittelee selkeästi katkera vanha nainen, jonka mies lähti nuoremman matkaan.

Vierailija
233/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyin arviolta kolmekymppistä.  Hyvin osasi tikit poistaa selästä.  Missä sulla tikit on?

Vierailija
234/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa hakea 25-35 ikäistä naista, olipa mies minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
235/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksemalla se selviää jos saat kiini kun huudat naiselle joka pakenee,minä tulen ja rais.............n sinut,silloin se on ok.

Vierailija
236/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus 28+

Hybäksyisitkö itse +30v vanhemman kumppanin. 

Et.

Joten...

Vierailija
237/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-45 on sopiva ikäväli 60+ miehelle

Eli sullekin käy 15-25 vuotta vanhempi puoliso.

Ok.

Mulle ei. 

Vierailija
238/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen. 

Olisi ehkä piänyt mainita, etten ole etsimässä elämänkumppania. -Ap

No sitä suuremmalla syyllä: sulle sopii 60 v

Ei kukaan 20v mitään pappoja halua seksiin.

Vierailija
239/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus 28+

Et.

Joten...

Kyllä sen lipsasen ilkan tyhjentäisin tilit ja häipyisin,seuraavaksi reetun lompakolle.

Vierailija
240/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus 28+

Et.

Joten...

Mitä se tähän kuuluu? Mene muualle trollailemaan.