Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
201/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa ollaan saman ikäisiä (50 v.) ja omassa ikäluokassani naiset ovat monesti hieman paremmin säilyneitä kuin miehensä.

Mielestäni jo 55 v. miehet näyttävät vanhoilta ja tuo olisi varmaan suurin hyväksymäni ikäero. Kyllä, myös Brad Pitt näyttää jo kulahtaneelta.

Suurin syy, että omanikäisen kanssa on hyvä on sama nuoruus- ja sukupolvikokemus sekä se, että eläkkeelle päästään siirtymään samanaikaisesti.

Jos päädyt paljon nuorempaan, niin hän voi hakea suhteelta enemmän taloudellista turvaa kuin rakkautta.

Joten 55+ nainen sopisi sinulle.

Vierailija
202/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puolta nuoremman kanssa touhuta". Ehkä tämän palstan yleisilmapiiri on sellainen, että jos mies puhuu naisen iästä, niin häntä kiinnostaa eniten puolta nuorempi ja mieluiten se, että kunhan lakia ei rikota tai 6-kymppistä vain ja ainoastaan 4-kymppinen. Tai tämä tulkinta vedetään avauksesta refleksinomaisesti. Ketju mennyt jo sen verran pitkäksi, että sanon vielä kerran, että haen kropalta ja ulkoiselta olemukseltaan matsaavia naisia. Olen mielestäni upeassa kunnossa ja omassa ikäryhmässä näen harvoin kiinnostavia ja puoleensavetäviä naisia. -Ap

No ainakaan näkö ei enää toimi ihan täysillä, joten peilistäkin on tainnut näkyä ihan sitä mihin muistikin on parikymmentä vuotta sitten jättänyt.

Siihen kun lisätään kypsymätön ja itsekritiikkiin kykenemätön luonne suuruusharhoineen niin aika lailla saa etsiä ennen kuin löytää yhtään halukasta naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudenkympin ja kuoleman väliltä...75+.. 

Kaikki on kuoleman välillä, meillä uimahalliporukassa 90 vuotiaitakin ja juttelevat metsänharvennustöistä, että pitäsköhän jo jättää perillisillekkin tekemistä.

Vierailija
204/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puolta nuoremman kanssa touhuta". Ehkä tämän palstan yleisilmapiiri on sellainen, että jos mies puhuu naisen iästä, niin häntä kiinnostaa eniten puolta nuorempi ja mieluiten se, että kunhan lakia ei rikota tai 6-kymppistä vain ja ainoastaan 4-kymppinen. Tai tämä tulkinta vedetään avauksesta refleksinomaisesti. Ketju mennyt jo sen verran pitkäksi, että sanon vielä kerran, että haen kropalta ja ulkoiselta olemukseltaan matsaavia naisia. Olen mielestäni upeassa kunnossa ja omassa ikäryhmässä näen harvoin kiinnostavia ja puoleensavetäviä naisia. -Ap

Tasokkaat naiset käy tasokkaissa paikoissa. Missä sinä yleensä käyt? Kulmakuppiloissa, keilahallissa, kirpputorilla? Vai jazz- tai kamarimusiikkikonserteissa, runonlausuntailloissa, teatterissa, taidenäyttelyn avajaisissa, pörssiyhtiön yhtiökokouksessa, kirjamessuilla, ...? Ns korkeakulttu

No nyt listaat ne tasokkaat paikat sitten niin tiedetään me harmaat pantterit metsälle.

Vierailija
205/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä olet vain estoinen. Itse olen yrittänyt alkaa ajatella, että jos miehet, niin miksei me naisetkin. En siis nykyään enää heti torppaa katseitani nuorempiin miehiin. Ennen, jos katsoin nuorempia, alkoi omassa päässä itsensä sättiminen "hyi sinua!". En usko, että miehetkään ajattelevat näin joten olen lopettanut sen itsekin. Jos joku nuori mies (täysi-ikäinen) on minusta kuuma niin siinä ei ole mitään hävettävää. Toisinaan olen myös huomannut nuorempien katselevan minua, enkä enää ole väistellyt katseita. Aion olla yhtä rohkea (röyhkeä?) kuin miehetkin ovat. Mutta en sillä tavalla, että lähentelisin tai häiriköisin, vaan että en itse moiti itseäni.

N32"

Voihan se ollakin. Tosin jos 32 viittaa ikään, niin olet itsekin vielä kovin nuori. Sinulla ja n. 20 vuotiaalla ei ole ikäeroa kuin reilu 10 vuotta. Elämäntilanne ja -kokemus on hyvin erilainen lähes 50 vuotiaalla naisella kuin esim. 20-30 vuotiaalla miehellä. Jutut, ajatukset ja kokemukset on vielä varsin lapsellisia, vaikka kyseessä olisikin fiksu nuori. Tämä vaan tekee tästä miehestä "lapsen" minun näkökulmastani, ei siis seksikästä miestä. Ja en minä enää jaksaisi mitään testosteronihuumaakaan mitä monet nuoret miehet pitää sisällään. Intoa on enemmän kuin kokemusta ja ymmärrystä. Ei minua tässä vaiheessa enää kiinnosta mitä mieltä joku muu on minun suhteistani ja olen itseäni kohtaa myös aika armollinen. Olen seurustellut 15 vuotta itseäni n. 10 vuotta nuoremman miehen kanssa ja vaikka ikäeroa oli näinkin vähän, niin kyllä se vaan näkyi. Siinä kun itse kasvattaa lapsista aikuisia, niin tämä toinen vasta aikuistui. Jotenkin jäi tästä kaikesta se tunne, että oma ikäluokka on paras ja siinä olen pysytellyt. Varmaan voi joku poikkeus jossain olla, mutta tuskin sentään näissä 30 vuotta nuoremmissa.

Vierailija
206/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nelikymppinen sinkuksi juuri jäänyt nainen, ei tulisi mieleenkään katsella 50+ miehiä, kuusikymppinen on oman isäni ikäinen. Vähän realiteettia nyt peliin ap.

Vierailija
207/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä tikit sijaitsee ja paljonko niitä on?

Vierailija
208/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nelikymppinen sinkuksi juuri jäänyt nainen, ei tulisi mieleenkään katsella 50+ miehiä, kuusikymppinen on oman isäni ikäinen. Vähän realiteettia nyt peliin ap.

Juu mutta jos sinun ikäiset sinkkumiehet kyttää niitä nuorempia misuja niin mitä teet? Odottelet sitä herrasmiestä joka ei koskaan ehkä tulekkaan ja hylkäät ihan kelvollisen muutaman vuoden vanhemman kumppanin joka muutoin sopisi valintakriteisiihin? Äkkiä huomaa että kymmenen vuotta on mennyt ja satujen prinssi ei tullutkaan mutta tulipahan annettua mojovat pakit sillekkin setämiehelle joka oli muutoin kelvollinen mutta se ikähaarukka ei pelittänyt. Suomessa on sinkkuja enemmän kun koskaan, no se selittyy vaatimuslstassa ennen kuin edes ekoille treffeille lähdetään ja sitten kun lähdetään niin deitillä oli väärän värinen paita.

Vierailija
209/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hyväksytään ties minkälaiset suhteet, mutta ikäero tuntuu olevan monelle ihan ylittämätön este - erikoista. Se on kahden aikuisen ihmisen oma asia, minkälaisen ja minkä ikäisen kanssa seurustelee - se ei muille kuuluu. Onhan noita ihan julkisuuden henkilöitä, Suomessakin, joilla iso ikäero ja hyvin tuntuu menevän. Vastaavasti monella samanikäisellä tuntuu menevän tosi huonosti.

Omituinen myös tuo oletus, että haluttaisiin pitkää parisuhdetta. Ei, ei ja ei. Olen itse kuuskymppinen, ikäisekseni tikissä, mutta en minä hae mitään avioliittoa nuoremman kanssa. Sen sijaan voin pitää ns, hauskaa nuorempienkin kanssa ja olen pitänytkin, enkä aina omasta aloitteestani. Ja moni nelikymppinen on muuten tänä päivänä tosi huonossa hapessa. Useasti on joutunut senkin havaitsemaan, että kovimmat työihmiset ovat usein yli viiskymppisiä. Nuoret saikuttelee jos mistäkin pikkusyystä ja mt-ongelamt hirveän yleisiä.

Mutta joo, ei kannata hirveästri vetää hernettä nenään jos jollain parilla on iso ikäero, harvinaisiahan sellaiset tapaukset kuitenkin on.

Vierailija
210/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen Liuku. Se On Nyt Sitä.

Vierailija
211/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkymppistä täti-ihmistä.

Vierailija
212/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a kukapa sua estää lähestymästä vaikka sitten niitä naisia 20-40 ikähaarukassa jos ne silmääsi miellyttää? Mitä väliä. Eri asia sitten on tuleeko kuinka monelta vastakaikua. Kyllä mustakin kuuskymppinen mies voi näyttää tosi hyvältä ikäisekseen mutta en mä sellaisista oo seksuaalisessa mielessä kiinnostunut. 60v on kuitenkin vanhempi kuin mun omat vanhemmat on. T. 28v nainen 

Vierailija
213/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä olet vain estoinen. Itse olen yrittänyt alkaa ajatella, että jos miehet, niin miksei me naisetkin. En siis nykyään enää heti torppaa katseitani nuorempiin miehiin. Ennen, jos katsoin nuorempia, alkoi omassa päässä itsensä sättiminen "hyi sinua!". En usko, että miehetkään ajattelevat näin joten olen lopettanut sen itsekin. Jos joku nuori mies (täysi-ikäinen) on minusta kuuma niin siinä ei ole mitään hävettävää. Toisinaan olen myös huomannut nuorempien katselevan minua, enkä enää ole väistellyt katseita. Aion olla yhtä rohkea (röyhkeä?) kuin miehetkin ovat. Mutta en sillä tavalla, että lähentelisin tai häiriköisin, vaan että en itse moiti itseäni.

N32"

Voihan se ollakin. Tosin jos 32 viittaa ikään, niin olet itsekin vielä kovin nuori. Sinulla ja n. 20 vuotiaalla ei ole ikäeroa kuin reilu 10 vuotta. Elämäntilanne ja -kokemus on hyvin erilainen lähes 50 vuotiaalla naisella kuin esim. 20-30 vuotiaalla miehellä. Jut

Niinno, kymmenen vuottakin tuntuu olevan paljon monen mielestä, jos nainen on vanhempi. Toisinpäin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Tämä siis yleinen suhtautuminen asiaan...

Vierailija
214/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen ja haluaisin suhteen erään kuusikymppisen miehen kanssa, mutta valitettavasti hän ei ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
215/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja mies vai nainen? Siis oikeasti?

Katso kuva. -Ap

Vierailija
216/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisen vastaanoton tätä avaus olisi saanut, jos sukupuolet olisivat toisinpäin: 60-vuotias timmi nainen (kuvin todistettu) oli pohtinut minkäikäisiä miehiä tohtii lähestyä, kun oman ikäiset alkavat olla aika lösähtäneitä. Eikä se vehjekään oikein enää tahdo toimia. Veikkaan pelkkää hurraata ja kannustusta. En edes viitsi arvuutella kuinka alas `sopiva` ikä olisi mennyt. -Ap

Mun mielestä 60v naisen tulisi katsella myös ikäisiään.

Miksi ihmeessä, jos tekee mieli vaikka vähän hurvitella timmin 45-vuotiaan miehen kanssa? -Ap

Vierailija
217/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että tässä ketjussa tunnereaktio on varsin vahva ja sävy aika negatiivinen. Ymmärrän jos ketjussa "Mistä saisi 53v  mies maximissaan 30v naisen" tekee mieli sanoa jotain kipakastikin. -Ap

Vierailija
218/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50, mieluiten omanikäisiä +/-5 vuotta ns. tikissä olevia.

Jos olet kovin pinnallinen, kouraan jää luu. Omaan ulkonäköön ja vanhenemiseen tottuu, joten kuvitelma itsestä voi olla hyvin erilainen kuin vanhan tutun, joka ei ole nähnyt sinua vaikka 10 vuoteen. 

Vierailija
219/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Mike o Hearn-tyyppiä? Mike on 55v ja herra kelpaisi mulle kyllä, itse olen 46v. 

Vierailija
220/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kuule ihan omanikäisissäsi vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän