Täytyy nostaa hattua Sanna Ukkolalle. Rohkeaa toimintaa näinä aikoina. Kiitos tästä kolumnista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hirveää juuri tämä viherwoketus, miesten syrjiminen ja polkeminen. YÖK. Muita syytetään juuri siitä, mitä itse tehdään koko ajan.
Terv. Nainen ja äiti, joka kunnioittaa miehiä.
T. Pick me girl
Olen eri, mutta olen iloinen, että olet oppinut uuden englanninkielisen käsitteen. Jatka vain sen hokemista, niin vaikutat älykkäämmältä kuin oletkaan (not). Vastaaja vaikuttaa ihan normaalilta naiselta. Itsekin vaimona ja äitinä jaan hänen näkemyksensä täysin.
Kiitos tuestasi olla normaali nainen tässä woke-Suomessa!
Olen iloinen, että olet oppinut uuden englanninkielisen käsitteen.
On huvittavaa ettei mitään muuta ryhmää saa yleistää ja ryhmäläisen teko on yksittäistapaus paitsi miehet. Miehet ovat syyllisiä kaikkeen kollektiivisesti, tietyissä piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän perskokkareen ja persujen fleshlightin mielipiteitä haluaa lukea?
Jos et edes lukenut saatika halua lukea koko kolumnia ja keskustella siitä, niin miksi edes tulit tähän keskusteluun?
Naiset, lopettakaa lasten tappaminen!
Tällaista iskulausetta voi hokea samalla perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasmmistoilaiset eivät tosiaan ymmärrä vihapuhuvansa itse hyvinkin usein. Pata kattilaa soimaa.
Samaan kastiin menee äo41 kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa ettei mitään muuta ryhmää saa yleistää ja ryhmäläisen teko on yksittäistapaus paitsi miehet. Miehet ovat syyllisiä kaikkeen kollektiivisesti, tietyissä piireissä.
Mutta vain valkoiset miehet, vaikka tilastot kertovat tiettyjen kulttuurien ja kansallisuuksien miesten yliedustuksesta väestönosuuteen nähden.
Myönnän nyt asian, josta olen valaehtoisesti luvannut vaieta. Me kalpeapigmenttiset miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme näitä rakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sitä maalittamista? Yritetään saada iso joukko haukkumaan yksittäistä henkilöä mustamaalaamalla.
Eikö fat ima ole sanonut noita asioita? Maalitatko sinä nyt Ukkolaa? Surullista kun agenda voittaa faktat.
Feminismin ei tulisi tarkoittaa jonkin tietyn ihmisryhmän ei edes (valkoisten)miesten demonisointia. Sellainen on nimittäin juuri sitärasismia, josta on suvaitsevaisuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sitä maalittamista? Yritetään saada iso joukko haukkumaan yksittäistä henkilöä mustamaalaamalla.
Idioottimaisesta kirjoituksista tuleekin arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, lopettakaa lasten tappaminen!
Tällaista iskulausetta voi hokea samalla perusteella.
Abortti on juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain valkoiset miehet, vaikka tilastot kertovat tiettyjen kulttuurien ja kansallisuuksien miesten yliedustuksesta väestönosuuteen nähden.
Myönnän nyt asian, josta olen valaehtoisesti luvannut vaieta. Me kalpeapigmenttiset miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme näitä rakenteita.
Nyt vain pitäisikin vileä osata hahmottaa, mikä on Suomessa se tyypillisen suomalaisen miehen etuoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vihervasmmistoilaiset eivät tosiaan ymmärrä vihapuhuvansa itse hyvinkin usein. Pata kattilaa soimaa.
Narsistinen possu-ukkola on täysin sokea omalle käytökselleen.
Oho, tulipa tänne muutamassa minuutissa vihervassareiden peukutuksia kymmeniä. Puoluetoimisto töissään?
Vierailija kirjoitti:
Oho, tulipa tänne muutamassa minuutissa vihervassareiden peukutuksia kymmeniä. Puoluetoimisto töissään?
Kallion ilmaisutaidon lukiossa taitaa olla hyppytunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen possu-ukkola on täysin sokea omalle käytökselleen.
Kun vihervassu on lähellä niin naisviha ei ole kaukana.
On se hyvä, että tuollainen kolumnisti, joka uskaltaa lyödä vassareille luun kurkkuun. Aikaisemmin olin persukriittinen, mutta heidän käytöksensä on vaan lisännyt mun tukeani oikeaan laitaan, koska mua hävettäisi olla vasemmalla laidalla noiden tyyppien kans. Nykyään helpostikin kehtaa sanoa olevansa persu ylpeydellä.
Poikien äitinä olen todella surullinen tästä ulostulosta :( Vaikka en ole mikään persu feminismiä tai vihreitä vastaan.
No kiva, että herättää keskustelua. Vähän samaan tyyliinhän leimataan kaikki maahanmuttajat joksikin, vaikka yksilöitä mahtuu heihinkin.
Jauhotit juuri itsesi ja viestisi.