Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy nostaa hattua Sanna Ukkolalle. Rohkeaa toimintaa näinä aikoina. Kiitos tästä kolumnista.

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä.

Niinkö? Tehän haukutte täällä vihervassareita kollektiivisena ryhmänä joka päivä. Esimerkiksi nyt näistä Diarran tekemisistä. 

Vierailija
22/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkolalla on putkinäkö. En nosta hänelle hattua mistään asiasta.

Huomenta Sanna!

Vaikuttaa siltä, että sinulla on putkinäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän perskokkareen ja persujen fleshlightin mielipiteitä haluaa lukea?

Minä haluan lukea. Jos ei ole muuta sanottavaa kuin huutaa persua, kannattaa pukea vaikka se pupun puku ylle ja mennä loikkimaan :D

Tai mennä vihdoin töihin.

Menepä itse. Me muut taidetaan olla.

Vierailija
24/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa kirjoittaa Sanna. Minä loukkaannuin kaikkien hyvien, ystävällisten miesten puolesta kun näin ton vihreiden julistuksen. Siinä missä yleistäminen alkaa, sivistys loppuu. 

Vierailija
25/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sitä maalittamista? Yritetään saada iso joukko haukkumaan yksittäistä henkilöä mustamaalaamalla.

Ainahan se on maalittamista, jos valtakunnanpolitiikassa olevaa vihervasemmistolaista naista kritisoidaan. Jos taas osoitettaisiin ristiriitoja vaikkapa kepulaisen miespoliitikon blogikirjoituksien ja twiittien välillä, niin olisi kritiikkiä. 

Mitä ristiriitaa oli Diarran kirjoituksessa väkivaltaisista miehistä? Pitääkö naistenhakkaajia silittää ja taputtaa, jos niillä on taskussa Suomen passi?

Oletko vähän hitaalla tai muuten vaan jotenkin yksinkertainen? Lue se artikkeli, siinä kyllä kerrotaan ihan yksinkertaisin sanoin mitä vikaa diarran kirjoituksessa oli.

Vierailija
26/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sitä maalittamista? Yritetään saada iso joukko haukkumaan yksittäistä henkilöä mustamaalaamalla.

Ainahan se on maalittamista, jos valtakunnanpolitiikassa olevaa vihervasemmistolaista naista kritisoidaan. Jos taas osoitettaisiin ristiriitoja vaikkapa kepulaisen miespoliitikon blogikirjoituksien ja twiittien välillä, niin olisi kritiikkiä. 

Mitä ristiriitaa oli Diarran kirjoituksessa väkivaltaisista miehistä? Pitääkö naistenhakkaajia silittää ja taputtaa, jos niillä on taskussa Suomen passi?

Diarrahan ei noudata vihreitä arvoja omassa elämässään lainkaan, joten kokonaisten ihmisryhmien syyllistäminen on siltä ihan yhtä loogista toimintaa.

Kohukansanedustaja Fatim Diarran oudot pöytätavat ihmetyttivät: söi ja kärytti samaan aikaan

https://www.seiska.fi/kotimaa/kohukansanedustaja-fatim-diarran-oudot-po…

Vierailija
27/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkolan horinat on tarkoitettu persujen lukuharjoituksiin.

Nykyisessä te ja me yhteiskunnassa te osaatte kirjoittaa vain yhtä sanaa, persu. 

Vierailija
28/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä.

Niinkö? Tehän haukutte täällä vihervassareita kollektiivisena ryhmänä joka päivä. Esimerkiksi nyt näistä Diarran tekemisistä. 

Ketkä te?

Vierailija
29/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lie luvattu Ukkolalle että kirjoittaa tälläisen naisia vähättelevän kolumnin. Onhan se tosiasia että suomessa tapetaan naisia liian paljon, miesten toimesta, miesten jotka ovat läheisiä.

Vierailija
30/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän perskokkareen ja persujen fleshlightin mielipiteitä haluaa lukea?

Minä haluan lukea. Jos ei ole muuta sanottavaa kuin huutaa persua, kannattaa pukea vaikka se pupun puku ylle ja mennä loikkimaan :D

Tai mennä vihdoin töihin.

Menepä itse. Me muut taidetaan olla.

Tuollainen ryssäntrollina toimiminen ei ole työtä. Ei vaikka siitä ruplia tilille tulisikin.

Vierailija
31/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän lie luvattu Ukkolalle että kirjoittaa tälläisen naisia vähättelevän kolumnin. Onhan se tosiasia että suomessa tapetaan naisia liian paljon, miesten toimesta, miesten jotka ovat läheisiä.

Nyt pitää opettaa tyttöjä olemaan uhreja ja pojat puolestaan opetettaa häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään tappamiseen taipuvaisina? Aivan kuin pojissa olisi sisäsyntyinen tapa olla raiskaaja, josta pitäisi opetella pois? Tämä ei minulle äitinä ei käy.

Kun kyse on taas väkivallasta, niin syitä pitäisi etsiä väkivallan tekijästä, eikä tekijän ja uhrin sukupuolesta. On haitallista, jos naisia opetetaan pienestä pitäen olemaan uhreja tai tarkkailemaan asioita uhrin näkökulmasta. Tällainen ajatusmalli pitää naiset nimenomaan altavastaajina, koska uhrin asemasta on aika vaikeaa tehdä mitään.

Vierailija
32/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tämä on maalittamista.

Vierailija
33/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hirveää juuri tämä viherwoketus, miesten syrjiminen ja polkeminen. YÖK. Muita syytetään juuri siitä, mitä itse tehdään koko ajan.  

Terv. Nainen ja äiti, joka kunnioittaa miehiä.

Vierailija
34/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hirveää juuri tämä viherwoketus, miesten syrjiminen ja polkeminen. YÖK. Muita syytetään juuri siitä, mitä itse tehdään koko ajan.  

T. Pick me girl

Vierailija
35/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa todesta ihmistä joka huutaa sanaa yök.

Suhteessa vallalla olevaan hysteerifeminismiin, eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun minäkin olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella. Pidän nykyisenkaltaista feminismiä haitallisena yleisesti länsimaisessa yhteiskunnassa ja omassa elämässäni epäkiinnostavana ajatusmallina. Nämä hysteerifeministit ovat tehokkaita vaientamaan kriitikon. He ovat joukkolynkkaamisen ja noitavainomaisen toiminnan mestareita. He puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

T. Nainen, joka on naisvihaaja, nainen jolla on omaan naiseuteeni liittyvä ongelma, nainen, joka ei ymmärrä omaa parastaan, nainen jonka maailmankuvassa on jokin todella pahasti vialla, nainen joka on opetellut miehiä mielistelevän puhetavan, mies ja persu. 

Vierailija
36/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuota tarvitse erikseen enää mustamaalata...

Eli sinäkin maalitat. Mitalinko haluat?

Vierailija
37/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa toimintaa soittaa suutaan ja kirjottaa paskaa päivästä toiseen. Todella rohkeaa vau!

Vierailija
38/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pick me girl

Olen eri, mutta olen iloinen, että olet oppinut uuden englanninkielisen käsitteen. Jatka vain sen hokemista, niin vaikutat älykkäämmältä kuin oletkaan (not). Vastaaja vaikuttaa ihan normaalilta naiselta. Itsekin vaimona ja äitinä jaan hänen näkemyksensä täysin. 

Vierailija
39/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa todesta ihmistä joka huutaa sanaa yök.

Suhteessa vallalla olevaan hysteerifeminismiin, eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun minäkin olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella. Pidän nykyisenkaltaista feminismiä haitallisena yleisesti länsimaisessa yhteiskunnassa ja omassa elämässäni epäkiinnostavana ajatusmallina. Nämä hysteerifeministit ovat tehokkaita vaientamaan kriitikon. He ovat joukkolynkkaamisen ja noitavainomaisen toiminnan mestareita. He puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

T. Nainen, joka on naisvihaaja, nainen jolla on omaan naiseuteeni liittyvä ong

Onnittelut aamun ylivoimaisesti tyhmimmästä kommenttiräpellyksestä. Toivottavasti et tee tuota työksesi.

Vierailija
40/306 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pick me girl

Olen eri, mutta olen iloinen, että olet oppinut uuden englanninkielisen käsitteen. Jatka vain sen hokemista, niin vaikutat älykkäämmältä kuin oletkaan (not). Vastaaja vaikuttaa ihan normaalilta naiselta. Itsekin vaimona ja äitinä jaan hänen näkemyksensä täysin.

Maailma pitää saada vakuutettua siitä, että naiset voivat olla yhtä perseestä kuin miehet! Pick me girl on yksi monista ilmaisuista, joita internetissä käytetään naisten mahdollisimman täsmälliseen epäimartelevaan kuvailemiseen ja siksi toin sen keskusteluun. Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.