Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu typerältä tunnustaakin, mutta pelkään meidän remonttimiestä. Syytä vai ei?

Vierailija
18.09.2024 |

Eli tehdään remonttia talossa ja tietyt asiat tekemään on palkattu ammattilainen. Täällä niitä ei hirveästi ole saatavilla, joten otettiin tästä läheltä tutun suosittelemasta firmasta.

Alussa jo sanottakoon että mä olen tehnyt työtä mm. rikoksista tuomittujen, narkkareiden ym kanssa ja tullut hyvin toimeen, en ole pelännyt heitä, osaan toimia väkivaltatilanteissa jne. En siis ole mikään säikky säpsy ihminen. Mutta tässä remonttimiehessä on jotain todella epämiellyttävää.

Tyyppi on epäsiisti, elehtii kummallisesti ja puhuu, karjahteleekin itsekseen. Tulee aina etukäteen ilmoittamatta, en välttämättä huomaa muusta kuin että koira alkaa haukkua, kun tyyppi seisoo ikkunan takana kädet taskussa, sisälle tuijottaen. Ei siis soita, ei koputa oveen, vaan seisoo ikkunan takana kun näkee minut sisällä. Välillä tulee sanomaan mulle jotain mutta seisoo vaan ja tuijottaa jotenkin vihaisen oloisena, eikä saa sanottua mistä on kyse. Kerran sain mieheltäni viestin että pitää näyttää tälle tyypille sähköjutut, tyypin esimies oli miehelleni ilmoittanut, kun ei tyyppi tullut multa suoraan kysymään, seisoi vain ja tuijotti minua ja asuntoa. Vaikka häneltä kysyy että mitä, niin ei. Ei vastaa mitään järkevää.

Kerran sanoin hänelle että nyt on kaikki tällä hetkellä meidän pyytämät asiat tehty, kiitokset ja soitamme sitten kun voi taas tulla tekemään. On siis ollut heillä firmankin toive että tulevat aina sitä mukaa kun meillä asiat etenee, ettei ole sitten isoa urakkaa kerralla. Ja siis nimenomaan hänelle painotin että nyt ei kannata tulla, ennen kuin me seuraavan kerran soitamme. Seuraavana aamuna tyyppi seisoi taas ikkunan takana, meinasin saada slaagin. Hänellä oli kuulemma jäänyt joku juttu tekemättä. Teki sen ja kun kävi ulkona, sieltä kuului ilmanvaihtokanavia pitkin puhetta ja karjahtelua. Oli yksin, eikä puhunut puhelimessa.

Yhtenä päivänä kun tyyppi oli täällä, kuulin ulko-ovelta rasahduksen ja ajattelin hänen tulevan sisälle. Ei tullut, odotin minuutin pari. Keskeytin työt ja lähdin katsomaan, niin tämä tyyppi seisoo tuulikaapissa, pelästyi kun avasin oven. Kuulemma "tässä vaan vähän katselin että millainen eteinen".

Ja ei, tämä ei todellakaan ole keksitty juttu. Ja ihan oikeasti mulle on tullut olo etten halua olla tuon tyypin kanssa missään tekemisissä enää. Enkä halua häntä meidän pihaan ja kotiin enää. Seisoo ikkunan takana ja kuuntelee oven takana ties kuinka kauan, ellen huomaa, wtf??!

Olenko mä sekoamassa? 

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sitä valikoivaa puhumattomuutta tai huono suomen taito? 

Vierailija
42/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tohveli sinä olet (ja miehesi myös), jos ette saa sanotuksi, että tämän herran palveluksia ei enää tarvita. Ilmoitatte hyvin yksiselitteisesti ja selvästi, että ei ole enää tulemista.

Onhan teillä ovet lukossa niin, että hän ei hiippaile sinne ihan milloin tahansa.

On lukossa muuten mutta tottakai jos täällä on joku tekemässä töitä, putkiasentaja tai tämä tyyppi tms, ovi on oltava auki. Koska hakevat autolta tavaraa jne. Siksi kai tämäkin seisoo ikkunan takana tuijottamassa, kun sisälle ei pääse 🙄 Mutta en ikinä enää halua hänen seisovan tuossa oven takana salaa kuuntelemassa. Tai tutkimassa tavaroita, en tiedä mitä teki. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se kehitysvamma silloin on, kun asioi ap'in miehen kanssa? Ja apin mies on tässä se isoin ongelma. Vähättelee naisen pelkoa. 

Vierailija
44/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele omaa vaistoasi ap, etenkin kun sulla on kokemusta monenlaisten ihmisten kanssa toimimisesta, niin en usko että sun fiilis olisi mitään ylireagointia.

Vierailija
45/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ymmärrä mitään remonttimiehen hommista.

Vierailija
46/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan osaa puhua naisille.

Vierailija
47/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee päivittäin kohteliaisuuden takia. Ja se on fakta. Aina täytyy luottaa omaan vaistoon. Nämä kommentoijat täällä on pääosin todella typeriä. Ja jos mun mies nauraisi mun pelolle, luvassa olisi isompi riita. Miksi tämä valikoivasti autistinen tyyppi joka leikkii autistia vaan naisen seurassa, saa tässä keskustelussa näin paljon ymmärrystä? 

Vierailija
48/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä raksalla, olen nainen. Toi on ihan saa#anan normaalia siellä. Näitä riittää....

Mistä tällainen käytös yleensä johtuu?

Vierailija
49/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syy, että sinua hirvottää. 

Puhuisin hänen esimiehensä kanssa.

Vierailija
50/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonntimies on asiakaspalvelija. Jos haluaa olla puhumatta, kuuntelematta ja kiljua kuin hullu, voi vaihtaa uraa. Kyseinen remonttimies on naisvihamielinen sika. 

Vierailija
51/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään. Joko mies jännittää puhua sulle tai onhan myös mahdollista, että joku sairas ihminen tekee tuollaista ihan kiusallaan. Haluaa saada sinut pelkäämään ja tuntemaan olon epämieluisaksi.

Ei voi tietää.

Vierailija
52/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että nainen ei saisi käyttäytyä typerästi, koska on nainen, mutta miehellä on oikeus käyttäytyä typerästi, koska on mies. Oi, anteeksi...REMONTTImies!!!!  O tempora, o mores.

Vierailija
53/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän se on että nainen pelkää kuolevansa. Ja aina joku mies nauraa ja vähättelee.

Vierailija
54/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhuversiolta tästä!

Vierailija
55/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tourette?

Touretten oireyhtymään liittyy usein motoriset tic-oireet, jotka ovat yhden lihaksen tai lihasryhmän tahdosta riippumattomia nykäyksiä, tämmöinen henkilö tuskin yksin pystyisi tuollaisia remontteja tehdä.

Kyseessä voi olla kyllä jokin sairaus, mutta mielestäni parempi vaihtaa firmaa, vaikka toisaalta harvoin murhaajaa tai vastaavaa vaarallista henkilöä voi ulkoisten tekijöiden perusteella päätellä.

Vierailija
56/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mikä pula ois tekijöistä niin jos remppamies on ollut hanurista, homma on seis. Pitää osata olla ihmisiksi. Älä jää pelkoon vaan toimi.

Vierailija
57/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se tourette on, kun aloittajan puoliso on paikalla? Silloin ei huutaa esim? 

Vierailija
58/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että remonttimies käyttäytyy eri tavalla puolison läsnäollessaan. 

Vierailija
59/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin kerran valittamaan firmalle sähkömiehen käytöksestä. Oli hiljainen ja vähän tympeän oloinen mies. Kuulin kun ovi kävi, ajattelin että hän meni hakemaan jotain autostaan. Vähän päästä huomasin että tyyppi oli autossaan ja ulko-ovi oli jätetty auki. Juoksin autolle ja sain hänet kiinni juuri ennen kun pääsi lähtemään. Kun kysyin että mihin hän on menossa niin vastaus oli että ei saanut työtä tehtyä loppuun kun joku osa puuttui. 

Soitin firmaan ja valitin että mies oli jättänyt työn levälleen (taloudessa pieniä lapsia), lähtenyt sanomatta mitään ja jättänyt oven auki. Firma pahoitteli ja lähetti asiallisen sähkömiehen tekemään työn loppuun.

Kyllä löytyy outoja tyyppejä. Mun mielestä firmaan kannattaa valittaa vaikka pomo olisikin oudon remppamiehen isä.

Vierailija
60/94 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimies ei saanut äidiltään rakkautta ja vihaa nyt naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi