Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kerrankin oikeasti hyvä avaus. Palstallahan ei tunnetusti itse kyseisenlaisia miehiä tai naisia juurikaan liiku. Tuohon listaan voisi listätä vielä, että yhteenlasketut vuositulot vähintään vaikka 100k. Sillä kaikki nuo on oikeasti aivan tuikitavallisia asioita ja sen pitäisi olla normaalia elämää. Mutta tälle palstalle eksyy yhteiskunnan se demografi, joka ei tavalliseen keskivertoelämään yllä. Täällä tuntuu pyörivät enemmän tai vähemmän elämän päähänpotkitut, pätkätyöläiset, työttömät, keikkatyöntekijät, jotka ovat parisuhteesaan epäonnistuneet ja siten myös katkeroituneet. Heille Weber pihassa ja pari autoa on ärsyttävää luxusta, jota väkisinkin näkee, mutta jota ei haluaisi nähdä. Nämä halpis-androidilla soittelevat varastomaket ja kassaliisat näkevät sietämättömänä sen, että joillain on terveet lapset ilman autismin kirjon diagnooseja ja joiden perheessä syödään jotain muuta kuin eineksiä.

Ilmeisesti vastaukseksi ei kelpaa jos on velaton omakotitalo, kaksi lasta, molemmat vanhemmat amiksen käyneitä ja duunariammateissa.

Mihin tarvitaan 100 000€ vuosituloja jos kaikki elämän perusasiat on jo kunnossa alta kolmikymppisenä?

Kuka tarvitsee mitään luksusta ja eliittiä joka elää velkarahalla ja itkee konkursseja ja pörssikursseja ja valittaa jatkuvasti elämän kurjuutta kun rahat ei riitä?

42/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kerrankin oikeasti hyvä avaus. Palstallahan ei tunnetusti itse kyseisenlaisia miehiä tai naisia juurikaan liiku. Tuohon listaan voisi listätä vielä, että yhteenlasketut vuositulot vähintään vaikka 100k. Sillä kaikki nuo on oikeasti aivan tuikitavallisia asioita ja sen pitäisi olla normaalia elämää. Mutta tälle palstalle eksyy yhteiskunnan se demografi, joka ei tavalliseen keskivertoelämään yllä. Täällä tuntuu pyörivät enemmän tai vähemmän elämän päähänpotkitut, pätkätyöläiset, työttömät, keikkatyöntekijät, jotka ovat parisuhteesaan epäonnistuneet ja siten myös katkeroituneet. Heille Weber pihassa ja pari autoa on ärsyttävää luxusta, jota väkisinkin näkee, mutta jota ei haluaisi nähdä. Nämä halpis-androidilla soittelevat varastomaket ja kassaliisat näkevät sietämättömänä sen, että joillain on terveet lapset ilman autismin kirjon diagnooseja ja joiden perheessä syödään jotain muuta kuin eineksiä.

Muuhun kantaa ottamatta, autismin kirjon diagnooseja ei ole vain varastomakejen ja kassaliisojen lapsilla. Koko kirjoituksesi saakin ideologisen värityksen ja tietämättömyyden leiman. Tiedän professorin ja lääkäriperheen autistisen lapsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama sukulainen. Mutta yleisesti ottaen moni (=lähes kaikki ) on eronnut kun lapset ovat olleet pieniä.

Vierailija
44/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittiä kenelle? Parisuhteen ulkopuolisille miehille? Omalle miehelle? Ystäville? Kenelle? Mitä ihmeen eliittiä!? Itse useamman lapsen äitinä olisin kovin onneton jos olisin saanut vain kaksi lasta.

Alapeukkuja ropisi, mutta ap ei halunnut vastata kenen näkökulmasta tämä eliittinainen on määritelty. Eliittiä. Kenelle?

Vierailija
45/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittiä on yksi lapsi ja yksi koira ja mersu pihassa

Vierailija
46/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perustanut nuo tavoitteet materialistisille odotuksille. Tuohan tarkoittaa myös hyvin keskiluokkaisia odotuksia, keskinkertaisuutta. Kertoo epävarmuudesta, kenties niukasta lapsuudesta, häpeästä vanhempiaan kohtaan, vaikeudesta elää omannäköistä elämää, kuin kodin sisustus missä on vain valkeaa, beigeä ja tähtityynyjä, seinällä mietelause tauluja:D

Vierailija
47/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää voin panna vielä paremmaksi: 2 poikaa ja 2 tyttöä. On ok-talo, sama mies ja farmarimersu.

Onko of-tiliä?

Vierailija
48/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein osui minuun, mut meillä on kolme lasta, 1 tyttö ja 2 poikaa. Sama isä kaikilla eli aviomieheni, omakotitalo, farmari. Koiraa ei ole, mutta 2 kissaa löytyy.

Melkein eliittiä siis 😂

Vierailija
49/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tunnetteko ketään miestä joka olisi miesten eliittiä;  ei jättänyt lapsiaan ja painunut tiehensä kuin pieru Saharaan uuen paon perässä?

Minä tiedän montakin joka o painunut, mutta kiinnostaisi tietää onko yhtäkään kunnollista luotettavaa vastuunsa kantavaa miestä olemassa?  Tiedän paljon isättömiä lapsia joilta isukki hävinnyt  tietämättömiin, elareita ei makseta eikä lapsia haluta nähdä.

Vaikka nainen olisi miten "eliittiä" se ei estä sitä etteikö mies olisi täysi mulkku.

Vierailija
50/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei erikoisemmin noista nysäpalleista välitä.

Pihassa olevalla farmarilla on iso suonikas nuijakulli jalkojensa välissä.

Vierailija
51/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.

Farmariauto löytyy myös, mutta myös sedani. Lisäksi sähköfillari ja uusi Jopo.

Uusi okt.

Tiedän, koska käyn hänen kotonaan salaa panemassa hänen miestään.

N30

En voi arvostaa kaltaistasi naista

Jos on eliittinainen kotona, siellä ei muiden tarvitse pyöriä. 

Vierailija
52/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ne lapset toki on jo aikuisia, mutta iso omakotitalo, kaksi autoa, tyttö ja poika, kesämökki, matkoja jne. Minkä palkinnon saan? 

Vierailija
53/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen, mutta en kyllä tunne kuuluvani mihinkään eliittiin.

Vierailija
54/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseni. Mutta en minä mitään eliittiä ole.

Vierailija
55/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuosta tekee eliittielämää? Täysin tavallinen elämäntilanne, joka oli lähes kaikilla suomalaisilla vielä minun nuoruudessani. Nykyään moni viihtyy paremmin kaupungeissa ja kerrostaloissa, ja pärjäävä elämä saattaa olla esimerkiksi sitä, että on varaa reissata ja harrastaa mitä mieli tekee. Tunnen sekä näitä aloittajan kuvaamia että muunlaisia ihan hyvää elämää eläviä naisia. Mistään eliiteistä en tiedä mitään.

Vierailija
56/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite toi, paitsi että autoina SUV, Coupe ja avo. Talo on iso ja lapset jo teinejä. Pääseekö tällä eliittiin?

Vierailija
57/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajakavereissa tosi monta tällaista. 

Vierailija
58/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin. Asun alueella jossa ei muita olekaan. Mutta farkun tilalla pitää nykyisin olla Tesla.Ja pihassa toinen tai kolmaskin auto. Ja lisäksi perheessä on ainakin koira, mahdollisesti muitakin lemmikkejä. Poreamme pitää myös olla terassilla. 

Itse en ole eliittiä, kun on vaan yksi lapsi eikä sitä  poreammettakaan saati Teslaa. 

Vierailija
59/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen! Tällä eliitti-naisella on kuvaamasi asiat. Hän on paikallisen kaupan kassalla töissä.

Aina naama nurinpäin. Mikään ei ole hyvin. Milloin tuli aamulenkillä sitä kultaistanoutajaa lenkittäessä joku toinen koira vastaan - hänen koiransa siitä saa hepulit; ei hyvä.

Joskus kaupassa on oltava töissä myös pyhinä; ei hyvä - ja tämän saa tuta myös asiakkaat.

Milloin se farkku-volvo vaatii huoltoa; ei hyvä. Tämän saa tuta naapurit, miehensä, lapsensa, kaupan asiakkaat.

Eli tähän eliittiin en halua kuulua, pitäkää hyvänänne.

Vierailija
60/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, 3. itselle suunniteltu ja rakennettu talo, 2. aviomies (jo 28v), 1 talo ulkomailla. 

Autot liisattuja eikä kumpikaan farkku. Kotieläimiä ei enää ole. Ennen oli kissoja

Miyä sitten??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä