Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei olla naimisissa niin en kuulu eliittiin. Muuten kyllä kaikki stemmaa. 

Vierailija
62/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko! Mutta se ei oo naimisissa, niin ei sittenkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse. Iso ok talo, tytär ja poika aviopuolison kanssa, diesel mersu ja sähköauto, kaksi koiraakin. Löytyy myös kesämökki ja toinen mökki lapista. Korkeakoulut käyty. Samanmoisia perheitä on tässä ympärillä koko laaja asutusalue täynnä. Haaveilen että voisin jättää työt, mutta ei vielä onnistu. Toivon mukaan sitten kun lapset lentävät pesästä.

Vierailija
64/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's my sister Violet! He has a Mercedes, a swimming pool and room for a pony.

-Hyacinth-

Vierailija
65/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän .hieno moderni omakotitalo..pihassa uusi farmari Volvo,puppelikoirat joita käydään trimmaamassa ja kaksi lasta .

Molemmat työskentelevät hoitoalalla sairaanhoitajia.

Vierailija
66/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu, koska kaikki lapset ovat samaa sukupuolta. Mutta kyllä eliittiin kuulumiseen tarvitaan joku kissaa isompi lemmikki tai kotieläin. Niitä meillä on monta. Eikä ole tuttavapiirissäkään kovin monta ja suurin este on se, että lapset eivät ole kumpaakin sukupuolta, ainakaan biologisesti.

Vierailija
67/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri oli tällainen, lisäksi heillä vielä kultainen noutaja. Tämä tapahtui kuitenkin 1990- ja 2000-luvuilla, jolloin farmariautot olivat muotia. Nykyäänhän ei sellaisia juuri enää edes valmisteta. Itselläkin kaikki muu osuu kohdalleen, mutta autot eivät ole farkkuja.

Vierailija
68/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole eliittiä, vaan niin keskinkertaista ja normatiivista kun olla vaan voi 🤣

Vierailija
69/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri oli tällainen, lisäksi heillä vielä kultainen noutaja. Tämä tapahtui kuitenkin 1990- ja 2000-luvuilla, jolloin farmariautot olivat muotia. Nykyäänhän ei sellaisia juuri enää edes valmisteta. Itselläkin kaikki muu osuu kohdalleen, mutta autot eivät ole farkkuja.

Kyllä valmistetaan..ainakin noita ladon kokoisia Volvon farkkuja jotka tarvii kahden auton parkkipaikat pyörii paljon

Vierailija
70/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.

Farmariauto löytyy myös, mutta myös sedani. Lisäksi sähköfillari ja uusi Jopo.

Uusi okt.

Tiedän, koska käyn hänen kotonaan salaa panemassa hänen miestään.

N30

En voi arvostaa kaltaistasi naista

Hih, miehestähän tämä kertoo jotakin🤭ja kulissiliitosta. Eliittiä muka.

Vierailija
71/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole eliittiä, vaan niin keskinkertaista ja normatiivista kun olla vaan voi 🤣

Juuri niin😂niin tavallista.

Vierailija
72/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti. On vielä isän kanssa naimisissa. Kaksi lasta, minä ja mun veli. Ja asuvat velattomassa omakotitalossa. Farmari niillä olis pihassa jos eivät olis antaneet sitä mulle lainaan.

Vierailija
73/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
74/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lisäksi pitää olla kesämökki, koira ja naisellakin jonkinlainen auto (sen ei tatvitse olla farmari)

Vierailija
75/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata massaa🤭

Vierailija
76/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kerrankin oikeasti hyvä avaus. Palstallahan ei tunnetusti itse kyseisenlaisia miehiä tai naisia juurikaan liiku. Tuohon listaan voisi listätä vielä, että yhteenlasketut vuositulot vähintään vaikka 100k. Sillä kaikki nuo on oikeasti aivan tuikitavallisia asioita ja sen pitäisi olla normaalia elämää. Mutta tälle palstalle eksyy yhteiskunnan se demografi, joka ei tavalliseen keskivertoelämään yllä. Täällä tuntuu pyörivät enemmän tai vähemmän elämän päähänpotkitut, pätkätyöläiset, työttömät, keikkatyöntekijät, jotka ovat parisuhteesaan epäonnistuneet ja siten myös katkeroituneet. Heille Weber pihassa ja pari autoa on ärsyttävää luxusta, jota väkisinkin näkee, mutta jota ei haluaisi nähdä. Nämä halpis-androidilla soittelevat varastomaket ja kassaliisat näkevät sietämättömänä sen, että joillain on terveet lapset ilman autismin kirjon diagnooseja ja joiden perheessä

Minusta taas tuntuu että duunariperheiden lapset on niitä terveimpiä kun heitä ei analysoida 24/7, saavat elää normaalia lapsenelämää leikkeineen, olla vilkkaita olematta kirjainlapsia jne.

Omista ainakin tullut maalaisjärjellä menestyviä ja onnellisia. 

Vierailija
77/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on eliittiä, niin minä sitten olen. Juuri nuo minulla on, mutta on myös paljon muutakin.

Vierailija
78/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää, tipuin eliitistä kun mies lähti ja tilalle tuli koirat.

Vierailija
79/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaaliperheeltä,ennen tätä kaiken sekoilevaa nykyistä vouhkaamista.

Vierailija
80/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi