Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?

Kommentit (198)

Vierailija
81/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa 2 farkkua pihassa. Tarvitaan kun asutaan hieman syrjemmässä pienen(mutta kalaisan) järven rannalla niin molemmat kuskaa lapsia tavaroineen harkkoihin vuorollaan. Onneks kohta saavat ajokortit poikkeusluvalla niin saa itse kulkea pelkästään mp kesät. mönkijän kyytissä ei lätkäkassi mahdu. Saa sitten nekin myydä pois.

Vierailija
82/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noiden lisäksi vielä kolmaskin lapsi, tytär. Siis sama isä kuin kahdella muullakin. En ole koskaan ajatellut olevani eliittiä vaan tuiki tavallista elämää elävä ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja 2 autoa, joista tuota perhefarkkua ajan minä:D Muutenkin meidän lähipiirissä enemmän lapsia on parempi, enkä ole uskovainen. Toi kaksi lasta on enemmän sellainen duunarihaave.

Vierailija
84/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein tiedän. Itsellä mies, jonka kanssa 2 tytärtä ja 2 poikaa. Asumme omakotitalossa ja meillä on farmari ja iso koira. Myös toinen auto, koska iso porukka.

Veljelläni on vaimonsa kanssa tytär ja poika, asuu omakotitalossa ja ajaa farmarilla. 

Siskolla on 3 tytärtä miehensä kanssa, asuu maalla omakotitalossa ja ajaa farmarilla.

Vierailija
85/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, sukulaisissakin on monta. Itsellä on kaikki muu paitsi ne lapset. On kuitenkin kissa. Naimisissa saman puolison kanssa yli 40v. 

Vierailija
86/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, oliko eliittileikkeleitä aamiaispöydässä? Montaako sorttia. Kolmea pitäs olla vähintään, ja miehen työmatkalta Monacosta tuomia. 

Vierailija
87/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin

Vierailija
88/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Vierailija
89/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No melkein tiedän. Itsellä mies, jonka kanssa 2 tytärtä ja 2 poikaa. Asumme omakotitalossa ja meillä on farmari ja iso koira. Myös toinen auto, koska iso porukka.

Veljelläni on vaimonsa kanssa tytär ja poika, asuu omakotitalossa ja ajaa farmarilla. 

Siskolla on 3 tytärtä miehensä kanssa, asuu maalla omakotitalossa ja ajaa farmarilla.

Oho. Olette yhteiskunnan selkäranka. Nostan hattua 

Vierailija
90/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihanat tytär ja poika, rivarineliö, hatchback-Nissan ja ei miestä. :D Hyväpalkkainen työ, ihania kavereita ja elämä kaikin puolin tasapainossa. 

Sitähän sä kysyit. :)

Vierailija
91/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Ja meillä on ihana elämä.

Vierailija
92/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon eliittipainajainen

Vierailija
93/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset ovat taviksia. Heitä on Suomi ja maailma täynnä. 

Vierailija
94/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse, lapsia tosin enemmän. Mutta ekat oli poika ja tyttö 

Sama!

Vierailija
95/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, kunnes muutimme erilaiseen asumismuotoon sen helppouden takia ja vaihdoimme porrasperäinen auton. :D

Vierailija
96/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täydellistä... missä on koira? Kultainen noutaja??

Vierailija
97/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla aivan arkea paitsi pihassa kaksi autoa. Avioliitto ja omakotitalo itsestäänselvyys autoineen. Joillakin lapsia enemmän tai merkit ei täsmää eli siinä ainoa virhemerkintä. Unohdit vielä ev.lut.kirkkoon kuulumisen. 

Vierailija
98/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo on just tuollainen eliittivaimo, naimisissa, tyttö ja poika, ajaa farkkua ja pari rotukoiraakin löytyy. Tää eliittivaimo tekee myös paljon töitä yrittäjänä, toimii lisäksi ties missä yhdistyksissä. Tosiaan, yksi yhteiskunnan tukipilareista. 

Vierailija
99/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella monta tällaista perhettä. Toki joskus lapset myös samaa sukupuolta keskenään. Osa on enemmän eliittiä (ammatteina esim. lakimies, lentäjä, DI tms) osa ei niin (kaupan kassa, korjaaja, opettaja tms). Mutta luulen että ihan kivaa ja hyvää elämää kaikki viettävät.

Vierailija
100/198 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka haluaa sen omakotitalon ja farmariauton...? Perheen kyllä ymmärrän. Mutta muu kuulostaa aika sivuseikalta.

Btw lapset on kotona aika lyhyen aikaa tollasessa vaiheessa, ja sitten olet siellä omakotitalossa ja seinät kumisee.

Lyhyen aikaa? Kyllä mä ajattelin että lapseni kotona asuvat ainakin sen 15 vuotta vielä, ehkä pidempäänkin, nyt ovat vasta 1 ja 2 vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi