Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?
Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?
Kommentit (198)
Kyllä.
Mutta "eliitti" ei kyllä ole se sana, jolla heitä kuvailisin.
Tunnen montakin. Lisäksi vielä monta sellaista perhettä, joissa lapset ovat samaa sukupuolta, (tai on vain yksi lapsi).
No enpä tunne. Tunnen vain meitä b-luokan naisia näköjään. 😂
Siskoni kuuluisi muuten eliittiin, mutta vain poika puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin. Lisäksi vielä monta sellaista perhettä, joissa lapset ovat samaa sukupuolta, (tai on vain yksi lapsi).
No ne ei oo eliittinaisia hei, joilla on 1 lapsi tai useampi samaa sukupuolta.
😉
Eliitistä viis. Minulle on henkilökohtaisesti luksusta olla lapseton sinkku.
Tunnen montakin kenellä on vähintään nuo. Ei ne mitään eliittiä minun mielestä ole. Ihan tavallisia perheitä. Keskiluokkaisia ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ette te vaimot ole eliittiä. Sori, mutta vaimojahan nimenomaan vihataan. Teitä ei edes haluta syntyvän koska vaihdatte nimeänne ja kotiroolinne on yhteiskunnassa turhaa paskaa. Siinä ei ole mitään kunniallista tai hienoa kelvata miehen tottelevaiseksi vakipanoksi ja appiukon leikkikaluksi porsimaan poikia hänen sukuunsa.
Teitä lähinnä petetään. Itse en kehtaisi ikinä olla miehen vaimo. Hävettäisi olla kaulapannassa oleva koira jonka mies juoksee vapaana viettämässä sinkkuelämää samalla kun itse sidot koko minuutesi suhteeseen ja avioliittoon.
Jos vaimoudessa olisi jotain hienoa, miehetkin haluaisivat sitä.
Noloa miten vaaditte naisilta yksiavioisuutta samaan aikaan kun miehellä saa olla useita vaimoja.
Aika outo kirjoitus.
Tunnen kaksi tällaista aloittajan kuvailemaan pariskuntaa, ja heistä kummassakaan tapauksessa mies ei käy vieraissa. Sen verran hyvin tunnen, että tiedän varmasti, ei ole sen tyypin miehiä.
Eli ovat ilmeisen onnelliset yhdessä ja kaikki ok.
Tietysti tuollainen pariskunta, joilla tuntuu olevan aina kaikki kondiksessa ja ihanteellisesti, ärsyttää moniakin. Siksi täytyy piikitellä ja keksiä kaikenlaista omasta päästään ja olla mukamas varma siitä, että ei niin hyvin mene kuitenkaan.
Tiedän tietysti myös sellaisia pareja, joilla todella ei niin hyvin menekään, vaikka ulkoiset puitteet on täydelliset.
Mun veljen vaimo on eliittiä kun hänellä on farmari pihassa ja jopa talossa 🧑🌾
Nyt on niin väsynyt aloitus, että ei jaksa edes vittuilla.
Joo, mutta mies vehtaa kaikkien helmojen kanssa 🥺
Onpa kiva kuulla olevansa jonkun mielestä eliittiä. No kiitos.
Miten voi kuulua eliittiin jos on huollettavia? Ainakin me rikkaat akateemiset jätämme lapset tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kuulua eliittiin jos on huollettavia? Ainakin me rikkaat akateemiset jätämme lapset tekemättä.
Minkäs alan akateemisia sitä ollaan? Luokanopettajiako?
Tunnen. Monia taalla Thaimaassa...
Mika on farmari? Joku pakettiauto? Voi vi***, mita haaveita
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Monia taalla Thaimaassa...
Mika on farmari? Joku pakettiauto? Voi vi***, mita haaveita
Farmari on maatalousyrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.
Farmariauto löytyy myös, mutta myös sedani. Lisäksi sähköfillari ja uusi Jopo.
Uusi okt.
Tiedän, koska käyn hänen kotonaan salaa panemassa hänen miestään.
N30
En voi arvostaa kaltaistasi naista
Arvostat kuitenkin tämän eliittinaisen miestä.
Käykö farkun tilalle sähkö-SUV?
Minä! Tulen ylpeänä kertomaan tuon, sillä tämä on tasan ainut tilanne, missä minua sijoitellaan eliittiin.