Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kummallinen käsitys naisten eliitistä.

Samaa mietin. Itse olisin laittanut kriteereiksi ylemmän yliopistotutkinnon, lapsettomuuden, naimattomuuden, hyvä kk palkka, vähintään kolmen kielen hallinta ja rotukissa.

Vierailija
22/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Meillä on kaksi poikaa.

Sama. Biologiasta ymmärtävät toki muistavat, että lapsen sukupuoleen ei nainen voi vaikuttaa vaan se on miehen tekosia/syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin yksi. En tiedä onko muita eliitin jäseniä.

Mitkä isän kriteerit? Saako olla kaksi exää joilla yhteensä kolme lasta, joista vain yhtä tapaa harvakseltaan? Lisäksi jo aikuinen AU-lapsi. Vaikuttaako se eliittinaisen määritelmään?

Vierailija
24/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kummallinen käsitys naisten eliitistä.

Samaa mietin. Itse olisin laittanut kriteereiksi ylemmän yliopistotutkinnon, lapsettomuuden, naimattomuuden, hyvä kk palkka, vähintään kolmen kielen hallinta ja rotukissa.

Tässä syrjitään eläimille allergisia. No kompensoin sillä että mulla on 2 yliopistotutkintoa ja osaan kuutta kieltä.

Vierailija
25/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.

Farmariauto löytyy myös, mutta myös sedani. Lisäksi sähköfillari ja uusi Jopo.

Uusi okt.

Tiedän, koska käyn hänen kotonaan salaa panemassa hänen miestään.

N30

Tunnistan perheen ja käyn myös panemassa samaa miestä.

M30

Vierailija
26/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä :) Poika ja tyttö löytyy, talo ja farmari. Mies DI, itse sh.

Vierailija
27/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään elitististä, ihan normi elämää.

Vierailija
28/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.

Uusi okt.

N30

Ei 3 pojan perhe ole mikään eliittipeehe, vaan onneton, kun halusivat kummiskin sen tytöt( sama 3 tyttären perhe haluaa sen pojan). He ovat jopa kateellisia, vaihtaisivat omakotitalon vaikka vuokraasuntoon, jos saisivat sen lapsen! Tiedän monta sellaista rikasta perhettä. 

Vierailija
29/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka haluaa sen omakotitalon ja farmariauton...? Perheen kyllä ymmärrän. Mutta muu kuulostaa aika sivuseikalta.

Btw lapset on kotona aika lyhyen aikaa tollasessa vaiheessa, ja sitten olet siellä omakotitalossa ja seinät kumisee.

Mä en halua lapsia, mutta ok-talon ja auton voisin kyllä ottaa :) Olisipa sitten tilaa kotona ja autoon mahtuisi työhön ja harrastuksiin liittyvät tavarat hyvin matkaan.

Vierailija
30/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kerrankin oikeasti hyvä avaus. Palstallahan ei tunnetusti itse kyseisenlaisia miehiä tai naisia juurikaan liiku. Tuohon listaan voisi listätä vielä, että yhteenlasketut vuositulot vähintään vaikka 100k. Sillä kaikki nuo on oikeasti aivan tuikitavallisia asioita ja sen pitäisi olla normaalia elämää. Mutta tälle palstalle eksyy yhteiskunnan se demografi, joka ei tavalliseen keskivertoelämään yllä. Täällä tuntuu pyörivät enemmän tai vähemmän elämän päähänpotkitut, pätkätyöläiset, työttömät, keikkatyöntekijät, jotka ovat parisuhteesaan epäonnistuneet ja siten myös katkeroituneet. Heille Weber pihassa ja pari autoa on ärsyttävää luxusta, jota väkisinkin näkee, mutta jota ei haluaisi nähdä. Nämä halpis-androidilla soittelevat varastomaket ja kassaliisat näkevät sietämättömänä sen, että joillain on terveet lapset ilman autismin kirjon diagnooseja ja joiden perheessä syödään jotain muuta kuin eineksiä.

Vierailija
31/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen mutta pihassa on 2 autoa, ei tosin omakotitaloa vielä mutta rivari tilava

Vierailija
32/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse, lapsia tosin enemmän. Mutta ekat oli poika ja tyttö 

Minä myös. Ja oli myös koira ja kissa. Mun mielestä nekin olisi pitänyt mainita aloituksessa.

Vierailija
33/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kultaisennoutajan. Kyllä sekin pitää olle.

Vierailija
34/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa löyhät kriteerit eliittinaiselle. Tuo sopisi myös äitiini, joka on lähes työkyvytön ihmisraunio ollut lapsien hankkimisen jälkeen. Talo ja auto löytyy ja hän on naimisissa edelleen isäni kanssa, vaikka liitto onkin olemassa vaan paperilla.

Vierailija
35/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmari autot on niin last season nykyään pitää olla sähkö compact maasturi.

Jaa- as. Kyllä se dieselfarkkumersu tai transportteri ovat kyllä aika mukavia kun pitkille automatkoille lähdetään. Ei tarvi miettiä tankkauspaikkoja kun täydellä tankilla ajaa yli tuhat kilsaa ja ulkomailla on vielä parempi ajella. Kasvat sinäkin joskus aikuiseksi, no silloin sähkölelut voivat ollakin jo kehittyneet.

Aloitukseen sopivia perheitä tunnen useitakin. Omakotitalot on kun asuvat maalla, Farkku- tai tila- auto on ihan käytännön syistä. Tosin iso painava tukeva ja mukava transportteri on ja pari kertaa kuussa tankkausta riittää.

Vierailija
36/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useitakin, oikeastaan tuo on meidän alueella melko yleistä. Kaikki asuu omakotitalossa, tyypillisimmin lapsia 1-3 (eli keskimäärin kaksi), ja onhan siinä noin 50% mahdollisuus että ovat eri sukupuolta keskenään. Ei oo wt-aluetta, eli erot ei niin yleisiä. Ja toki nyt lapsiperheellä farmariauto on.

Itse en tähän joukkoon kuulu, 1 lapsi liikaa.

37/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Uusi okt.

N30

Ei 3 pojan perhe ole mikään eliittipeehe, vaan onneton, kun halusivat kummiskin sen tytöt( sama 3 tyttären perhe haluaa sen pojan). He ovat jopa kateellisia, vaihtaisivat omakotitalon vaikka vuokraasuntoon, jos saisivat sen lapsen! Tiedän monta sellaista rikasta perhettä. 

Nyt on menneet tiktok ja ig öyhötys ja käsite  eliitti suloisesti sekaisin. Opetelkaa erottamaan myös fakta ja fiktio. Tätä menoa alatte vaihtelemaan vääräsukupuoliset lapset, että näytätte täydellistä täydellisimmiltä niissä manipuloiduissa perheavautumisissanne. Kaksi tällaista suippusuuta, ihanuutta, onnea ja täydellisyyttä hehkuttavaa ovat eroamassa. Viimeiseen asti pidetään valhetta yllä noissa medioissa. Mielenkiinnolla odotan päivityksiä kaupungin vuokra-asunnosta ja julkisilla kulkemisesta. Toisella on *elitismissä*takana puolison vanhemmat ja luulen, että luottokortti suljetaan.

Vierailija
38/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lasten koulukavereiden perheistä on juuri tuollaisia. Ja itsekin. Meillä tosin lapset samaa sukupuolta.

Toi on ihan normaalia, ei eliittiä. 

Vierailija
39/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi on kriteerit, niin ei ole kummoiset. Miksi lapsia pitää olla kaksi?

Vierailija
40/198 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kerrankin oikeasti hyvä avaus. Palstallahan ei tunnetusti itse kyseisenlaisia miehiä tai naisia juurikaan liiku. Tuohon listaan voisi listätä vielä, että yhteenlasketut vuositulot vähintään vaikka 100k. Sillä kaikki nuo on oikeasti aivan tuikitavallisia asioita ja sen pitäisi olla normaalia elämää. Mutta tälle palstalle eksyy yhteiskunnan se demografi, joka ei tavalliseen keskivertoelämään yllä. Täällä tuntuu pyörivät enemmän tai vähemmän elämän päähänpotkitut, pätkätyöläiset, työttömät, keikkatyöntekijät, jotka ovat parisuhteesaan epäonnistuneet ja siten myös katkeroituneet. Heille Weber pihassa ja pari autoa on ärsyttävää luxusta, jota väkisinkin näkee, mutta jota ei haluaisi nähdä. Nämä halpis-androidilla soittelevat varastomaket ja kassaliisat näkevät sietämättömänä sen, että joillain on terveet lapset ilman autismin kirjon diagnooseja ja joiden perheessä syödään jotain muuta kuin eineksiä.

Niin, moneskohan kerta tämä nyt oli kun tämä sama avaus copypastetettiin tänne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän