ÄKKIÄ! Kerro minulle jokin unesi, selitän mitä se tarkoittaa.
Selitän, missä teidän unissanne on kyse, ja mitä mielenne yrittää selittää teille.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että liuin jättimäistä liukumäkeä alas ja yhtäkkiä hupsahdin siitä reunasta alas. Enemmän tilanne ihmetytti kuin pelotto.
Kaipaat lisää leikkisyyttä ja seikkailua elämääsi, mutta pelkäät, mitä muut ajattelevat. Ole rohkeasti oma itsesi ja kokeile uusia asioita!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin unia paikasta jossa ennen asuin.
Kaipaat takaisin johonkin entiseen elämänvaiheeseesi.
Ap
näen usein unen samalla teemalla, olen autossa, yleensä yksin tai toisinaan esim. perheenjäsenen kanssa. Auto kiihtyy holtittomasti enkä pysty jarruttamaan. Toisinaan saan sen ohjattua esim. jyrkkään ylämäkeen hiljentääkseni vauhtia, mutta fysiikan lait eivät unessa päde ja vauhti vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perheen kanssa junassa ja pitäisi nousta seuraavalla asemalla ulos. Tajuan että meillä on liikaa tavaraa levällään junassa ja emme millään ehdi kerätä kaikkea mukaan ennen kuin olemme perillä.
Pliis ap selitä tämä mun uni. Näen samantyyppisiä usein. Olet ihan pro tässä!
Kiitos paljon kehuista 🤩👏ja sori, en huomannut tuota viestiäsi! Tulkinnan aika;
Olet matkalla kohti uutta, erilaista elämänvaihetta, mutta mielesi ei ehkä ole valmis siihen vielä. Sinun on kuitenkin heittäydyttävä, koska tämä uusi elämänvaihe tuo sinulle jotain aivan uutta ja upeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on vielä linjoilla.
Olen intialaisessa pyhässä virrassa. Joki on täynnä ruumiita ja olen ainoa elossa. Joku heittää laiturilta veteen rääsyihin pukeutuneen intialaismiehen ruumiin.
Seuraavaksi olen rannalla, syön joesta kalastettua krokotiiliä. Se maistuu aivan kalmalta.
Unesi varoittaa sinua siitä, että elämässäsi on tulossa iso alamäki ja epäonnistuminen, mutta selviä siitä toivon kipinän avulla. Muutoksia tapahtuu, mutta selviät voittajana ja pian olet paras versio itsestäsi.
Ap
Näin tuon unen vuosia sitten kun olin yrittänyt i m ja kuin ihmeen kaupalla pelastunut.
Näin unta jossa menin naisten pukuhuoneeseen. Se tuntui oikeastaan ihan samalta kuin miesten puolella oleminen, mikään ei ollut mitenkään eroottista tai edes erilaista kuin normaalisti. Vaihdoin uikkareihin ja menin uimaan.
"i see death people"
Näen lähes yksinomaan unia kuolleista. Kuolleista ystävistä, omaisista ja koirastani.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin makaavani jättimäisen laatikon sisällä. Laatikko oli täynnä erilaisia spagettikastikkeita, joista jokainen oli väriltään ja tuoksultaan täysin outo. Yritin nousta ylös, mutta huomasin olevani liimattuna paikalleni purkkien tahmeasta kastikkeesta. Äkkiä laatikko alkoi liikkua. Se liukui pitkin valtavaa keittiötä, jossa kokit valmistivat pizzaa käyttäen aineksia, kuten tennispalloja ja vanhoja kenkiä. Yritin huutaa apua, mutta suustani tuli vain spagettikastiketta. Sitten laatikko pysähtyi ja se avattiin. Minut nostettiin ulos ja asetettiin pöydälle. Yllätyksekseni huomasin, että olin itse asiassa yksi ainesosa jättimäistä pizzaa varten. Juuri kun kokki oli ottamassa minusta siivun, heräsin.
Elämäsi, kuten unesikin, on hieman sekava tällä hetkellä. Sinusta voi tuntua, että kaikki hajoaa käsiin, ja elämässä on vain liikaa kaikkea tekeillä. Tarvitset nyt aikaa itsellesi ja rentoutumista, koska tämän sekavan vaiheen jälkeen sinua odottaa rauha ja onni, kun vain rentoudut nyt.
Ap
Sotilaallinen ryhmittymä piti minua ja superlahjakasta lasta vankina ja ilmassa oli kuoleman uhkaa.
Unien "tulkinta" kyllä epäilyttää, koska sama asia voi tarkoittaa eri ihmisille aivan eri juttuja.
Esimerkki: koira- koiria pelkääville tai koiria rakastaville ei tosiaankaan voi merkitä samaa.
Vaikea, kertoa, kun se väkisin tulkitaan trollaukseksi. Eroottista unta, jossa mä ahtaudun yhdestä väliköstä ja sitten mä siinä välikössä otan takaa päin lähiössäni asuvaa, joka on tekemässä töitä kaupankassalla.
Vierailija kirjoitti:
näen usein unen samalla teemalla, olen autossa, yleensä yksin tai toisinaan esim. perheenjäsenen kanssa. Auto kiihtyy holtittomasti enkä pysty jarruttamaan. Toisinaan saan sen ohjattua esim. jyrkkään ylämäkeen hiljentääkseni vauhtia, mutta fysiikan lait eivät unessa päde ja vauhti vain kasvaa.
Elämäsi polulla kaahaat tällä hetkellä hirveää vauhtia, mutta ansaitset rauhaa. Yritä ottaa rennosti ja keskity elämän parhaisiin puoliin.
Ap
Usein unessani koulussa, jossa asemani on todella kyseenalainen: en ollenkaan tajua mistään mitään, minulla ei ole oppikirjoja, en muista pukukopini sijaintia, ja yleensä myös tiedän että opiskelen turhaan, koska en tule saamaan mitään todistusta koska koulu on mennyt niin vituralleen. Sitten (edelleen unessa) tajuan että miksipä en lähtisi nostelemaan, kun kerta olen mokomassa laitoksessa täysin turhaan.
Näin unta että koirani putosi vanhassa satamassa veteen, jostain kumman syystä upposi ja minä "kelasin" koiran ylös fleksillä. Katsoin onko kunnossa, hengissä oli mutta rotu oli vaihtunut
Vierailija kirjoitti:
Näin unta jossa menin naisten pukuhuoneeseen. Se tuntui oikeastaan ihan samalta kuin miesten puolella oleminen, mikään ei ollut mitenkään eroottista tai edes erilaista kuin normaalisti. Vaihdoin uikkareihin ja menin uimaan.
Edessäsi on tapahtuma, jonka luulit olevan järkyttävää, kamalaa, tai jännittävää, mutta se osoittautuukin siedettäväksi ja selviät hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Unessani oli kolmipäinen lammas, ja näätä puri sen kurkun auki. Sitten tietä pitkin ajoi majava polkupyörällä ja huuteli: "Vain kaksi nakkia!"
Olet Salvador Dali? (eri oon, sori)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea, kertoa, kun se väkisin tulkitaan trollaukseksi. Eroottista unta, jossa mä ahtaudun yhdestä väliköstä ja sitten mä siinä välikössä otan takaa päin lähiössäni asuvaa, joka on tekemässä töitä kaupankassalla.
Kaipaat elämässäsi uusia kokemuksia, ja haluaisit vähän rikkoa rajoja. Kokeile, mitä tapahtuu, jos hankit uusia kokemuksia, ovat ne sitten elämän tai erotiikan tasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"i see death people"
Näen lähes yksinomaan unia kuolleista. Kuolleista ystävistä, omaisista ja koirastani.
Kuolema unessasi voi liittyä elämänmuutoksiin. Olet ehkä vasta toipumassa jostakin lopusta tai luopumisesta, mutta pärjäät kyllä ja löydät vielä jotain kaunista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sotilaallinen ryhmittymä piti minua ja superlahjakasta lasta vankina ja ilmassa oli kuoleman uhkaa.
Jokin estää sinua olemasta paras versio itsestäsi, ja se ahdistaa sinua. Pääsemällä esteestä eroon, voit saavuttaa täydellisen onnen vaiheen.
Ap
Enneuni; joku on tulossa elämääsi, ja usko tai älä, hän muuttaa elämäsi täysin, ja hänestä tulee sinulle todella tärkeä. Odota rauhassa.
Ap