ÄKKIÄ! Kerro minulle jokin unesi, selitän mitä se tarkoittaa.
Selitän, missä teidän unissanne on kyse, ja mitä mielenne yrittää selittää teille.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Kohtaamiset äidin kanssa unissa päättyy aina siihen, että huudan hänelle kurkkusuorana ja heitän jollain esineellä; kun hän samalla nauraa ivallisesti.
Sinulla on huono olo suhteestasi jonkun läheisen kanssa ja et ole varma, mitä sinun pitäisi tehdä. Saatat olla ahdistunut tai stressaantunut. Riita unessa voi ennakoida riitaa myös hereillä ollessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on taitava!
Ilmiömäinen.
<3
Ihanaaaa kiitos!!!
Kuljeskelen kotikaupungissani ja minulla on useita asuntoja keskustassa , käyn joskus niissä ja ne on sotkuisia täynnä roskaa.. tämä on toistunnut monta kertaa .
Toissayönä näin unta, että astuin ulos koulusta ja yhtäkkiä oon veden ympäröimä ja jokin klaani päättää jahdata mua, mutta jokin ryhmittymä tulee eteeni taistelemaan puolestani ja mä lähden lauttojen avulla pakoon.
Toivottavasti ap on vielä linjoilla.
Olen intialaisessa pyhässä virrassa. Joki on täynnä ruumiita ja olen ainoa elossa. Joku heittää laiturilta veteen rääsyihin pukeutuneen intialaismiehen ruumiin.
Seuraavaksi olen rannalla, syön joesta kalastettua krokotiiliä. Se maistuu aivan kalmalta.
Minulla oli hevonen jonka kanssa osasin puhua. Jouduimme äkisti talviseen metsään, jossa vesikauhuinen karhu koetti käydä hevosen päälle. Suojelin hevosta, käymällä karhuun käsiksi. Heräsin. Oli hieman pelottava uni.
Vessauni, joka on kehittynyt vuosien varrella. Aiemmin etsin yleistä vessaa ja kaikki olivat aivan ruokottomassa kunnossa. Heräsin aina siihen, että aloitin pissimisen.
vessat ovat siistiytyneet, vaikkakin pönttö voi olla esim. tuoli ilman viemäriä. Pystyn pissimään unessa ilman heräämistä.
Uni roskavuoren alle kätkemästäni lihavan miehen ruumiista toistuu. Olen itse lihava nainen. Silloin tällöin kätköpaikka muistuu mieleeni unissa ja tähän mennessä sitä ei ole löydetty. Alkuun tekoni ahdisti unessa, mutta nykyään vain muistuu mieleen neutraalisti. On muuten inhottava uni näin valveilla ollessa!
Aamulla heräillessä muistin nähneeni unta aivan tutun tuntuisesta miehestä. Heräillessäni häiritsi kovasti kun en muistanut hänen nimeään. Kun heräsin vähän lisää tajusin etten muistanut onko sellaista miestä olemassakaan. Lopulta kun heräsin kokonaan tajusin että sellaista miestä edes ole, ainakaan minun elämässäni, ainakaan vielä.
Itse uni oli vain se, että siinä oli mies, ja hän oli joku joka on minulle tärkeä. Unessa ei varsinaisesti tapahtunut mitään. Mitä unestani voi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuljeskelen kotikaupungissani ja minulla on useita asuntoja keskustassa , käyn joskus niissä ja ne on sotkuisia täynnä roskaa.. tämä on toistunnut monta kertaa .
Elämässäsi on paljon mahdollisuuksia ja avaamattomia ovia. Harkitse kuitenkin päätöksiäsi tässä elämäntilanteessa, koska jotkut ovet vievät sinut hyville elämän poluille, jotkut saattavat tehdä päinvastaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toissayönä näin unta, että astuin ulos koulusta ja yhtäkkiä oon veden ympäröimä ja jokin klaani päättää jahdata mua, mutta jokin ryhmittymä tulee eteeni taistelemaan puolestani ja mä lähden lauttojen avulla pakoon.
Kun nykyinen elämänvaiheesi loppuu, eteen tulee este, joka voi tuntua ylitsepääsemättömän pahalta. Löydän kuitenkin uuden ihmisen tai mielenkiinnonkohteen, jonka avulla pääset eteenpäin ja elämäsi suunta muuttuu aurinkoiseksi.
Ap
Näin unta että liuin jättimäistä liukumäkeä alas ja yhtäkkiä hupsahdin siitä reunasta alas. Enemmän tilanne ihmetytti kuin pelotto.
Vierailija kirjoitti:
Vessauni, joka on kehittynyt vuosien varrella. Aiemmin etsin yleistä vessaa ja kaikki olivat aivan ruokottomassa kunnossa. Heräsin aina siihen, että aloitin pissimisen.
vessat ovat siistiytyneet, vaikkakin pönttö voi olla esim. tuoli ilman viemäriä. Pystyn pissimään unessa ilman heräämistä.
Etsit vielä elämäsi suuntaa, mutta olet alkanut jo löytää onnea! Ole itsellesi kiltti ja elä täyttä elämää, niin löydät ihanan polun, jolla voit jatkaa. Vessauni voi myös liittyä yksityisyyden kaipuuseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uni roskavuoren alle kätkemästäni lihavan miehen ruumiista toistuu. Olen itse lihava nainen. Silloin tällöin kätköpaikka muistuu mieleeni unissa ja tähän mennessä sitä ei ole löydetty. Alkuun tekoni ahdisti unessa, mutta nykyään vain muistuu mieleen neutraalisti. On muuten inhottava uni näin valveilla ollessa!
Jokin painaa sinua nyt. Olet tehnyt jotain, mitä kadut ainakin alitajuntaisesti, mutta edessäsi on myös jokin todella hyvä tapahtuma. Yritä päästää irti mieltäsi painavista asioista ja odota rauhassa kultaa sateenkaaren päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen perheen kanssa junassa ja pitäisi nousta seuraavalla asemalla ulos. Tajuan että meillä on liikaa tavaraa levällään junassa ja emme millään ehdi kerätä kaikkea mukaan ennen kuin olemme perillä.
Pliis ap selitä tämä mun uni. Näen samantyyppisiä usein. Olet ihan pro tässä!
Joskus näin unia paikasta jossa ennen asuin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on vielä linjoilla.
Olen intialaisessa pyhässä virrassa. Joki on täynnä ruumiita ja olen ainoa elossa. Joku heittää laiturilta veteen rääsyihin pukeutuneen intialaismiehen ruumiin.
Seuraavaksi olen rannalla, syön joesta kalastettua krokotiiliä. Se maistuu aivan kalmalta.
Unesi varoittaa sinua siitä, että elämässäsi on tulossa iso alamäki ja epäonnistuminen, mutta selviä siitä toivon kipinän avulla. Muutoksia tapahtuu, mutta selviät voittajana ja pian olet paras versio itsestäsi.
Ap
Huomasin makaavani jättimäisen laatikon sisällä. Laatikko oli täynnä erilaisia spagettikastikkeita, joista jokainen oli väriltään ja tuoksultaan täysin outo. Yritin nousta ylös, mutta huomasin olevani liimattuna paikalleni purkkien tahmeasta kastikkeesta. Äkkiä laatikko alkoi liikkua. Se liukui pitkin valtavaa keittiötä, jossa kokit valmistivat pizzaa käyttäen aineksia, kuten tennispalloja ja vanhoja kenkiä. Yritin huutaa apua, mutta suustani tuli vain spagettikastiketta. Sitten laatikko pysähtyi ja se avattiin. Minut nostettiin ulos ja asetettiin pöydälle. Yllätyksekseni huomasin, että olin itse asiassa yksi ainesosa jättimäistä pizzaa varten. Juuri kun kokki oli ottamassa minusta siivun, heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli hevonen jonka kanssa osasin puhua. Jouduimme äkisti talviseen metsään, jossa vesikauhuinen karhu koetti käydä hevosen päälle. Suojelin hevosta, käymällä karhuun käsiksi. Heräsin. Oli hieman pelottava uni.
Tulet pian löytämään jonkun, jonka kanssa olosi on todella onnellinen, mutta epäonnekkaan tapahtuman myötä olet vaarassa menettää hänet. Suojele välejänne niin hyvin kuin vain voit, koska tuo löytämäsi "joku" on sinulle avain onneen.
Ap
Kirjoitin pitkän jutun ja se meni moderointiin... 😑