Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄKKIÄ! Kerro minulle jokin unesi, selitän mitä se tarkoittaa.

Vierailija
16.09.2024 |

Selitän, missä teidän unissanne on kyse, ja mitä mielenne yrittää selittää teille.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"i see death people"

Näen lähes yksinomaan unia kuolleista. Kuolleista ystävistä, omaisista ja koirastani.

Kuolema unessasi voi liittyä elämänmuutoksiin. Olet ehkä vasta toipumassa jostakin lopusta tai luopumisesta, mutta pärjäät kyllä ja löydät vielä jotain kaunista.

Ap

Kaikella kunnioituksella mutta tulkintasi on yhtä lavea ja mitäänsanomaton kuin tivolimeedion ennustukset.

Vierailija
102/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein unessani koulussa, jossa asemani on todella kyseenalainen: en ollenkaan tajua mistään mitään, minulla ei ole oppikirjoja, en muista pukukopini sijaintia, ja yleensä myös tiedän että opiskelen turhaan, koska en tule saamaan mitään todistusta koska koulu on mennyt niin vituralleen. Sitten (edelleen unessa) tajuan että miksipä en lähtisi nostelemaan, kun kerta olen mokomassa laitoksessa täysin turhaan.

Etsit elämässä vielä oikeaa paikkaasi, mutta tässä tilanteessa opit koko ajan uutta itsestäsi. Nyt voi olla itsetutkiskelun paikka positiivisessa mielessä; missä olen hyvä, mitä olen saavuttanut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristössä on karhuja, ja saattaa olla muitakin hengelle vaaralisia petoja, joihin muut eivät reagoi oikeastaan ollenkaan, vain itselläni tieto että kohta jotakuta haukataan.

Yritän siirtyä paikasta toiseen korkeita paikkoja pitkin, että en joutuisi haukkapalaksi.

Karhujen määrä myös lisääntyy jatkuvasti.

Vierailija
104/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta että tilasin uudet talvirenkaat netistä.

olin tilannut uudet talvirenkaat netistä viikkoa aikaisemmin

Vierailija
105/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että koirani putosi vanhassa satamassa veteen, jostain kumman syystä upposi ja minä "kelasin" koiran ylös fleksillä. Katsoin onko kunnossa, hengissä oli mutta rotu oli vaihtunut 

Tulet menettämään jotain lähiaikoina, mutta saat vielä mahdollisuuden saada se takaisin. Et kuitenkaan ole enää tämän tapahtuman jälkeen sellainen kuin ennen; olet kasvanut ihmisenä.

Ap

Vierailija
106/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin delfiinien kanssa delfinaarion tapaisessa paikassa. Ne kuljettavat minua ja pysyn siten pinnalla koko ajan vaikka allas on todella syvä. Sitten hetken päästä uni vaihtuu ja olen kauniissa kultaisenaan kimmeltävässä ikimetsässä jota saan ihailla ja kaikkialla on satumaisen hiljaista

Vierailija
107/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristössä on karhuja, ja saattaa olla muitakin hengelle vaaralisia petoja, joihin muut eivät reagoi oikeastaan ollenkaan, vain itselläni tieto että kohta jotakuta haukataan.

Yritän siirtyä paikasta toiseen korkeita paikkoja pitkin, että en joutuisi haukkapalaksi.

Karhujen määrä myös lisääntyy jatkuvasti.

Sinulla voi olla kasaantuvia huolia, ja mielesi on jonkinasteisessa taistele tai pakene-tilassa. Pian eteesi tulee suunnan muuttava tapahtuma.

Ap

Vierailija
108/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisia unien selityksiä😊

Vierailija
109/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessauni, joka on kehittynyt vuosien varrella. Aiemmin etsin yleistä vessaa ja kaikki olivat aivan ruokottomassa kunnossa. Heräsin aina siihen, että aloitin pissimisen.

vessat ovat siistiytyneet, vaikkakin pönttö voi olla esim. tuoli ilman viemäriä. Pystyn pissimään unessa ilman heräämistä. 

Mulla niin, että onneksi herään cusemisen alkaessa, muuten tulee lakananvaihto. Muuten samanoloista, etsin vessaa mutta kaikki ovat joko mahdottomassa kunnossa tai lasiseinäisiä ja ympärillä yleisöä.Helvetin univessat!

Vierailija
110/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI KAIKILLE, LOPETAN TULKINNAT

Tulkitsen vielä kaikki ennen tätä viestiä tulleet unet.

Ainakin täksi päiväksi lopetan siis tulkinnat koska väsyttää, mutta saatan tehdä uuden aloituksen lähiaikoina; olkaa kuulolla! Jos teen uuden aloituksen, laitan tänne linkin siihen! 

Iso kiitos kaikille hyvästä palautteesta ja unien lähettämisestä tänne, nähdään taas!!

Ap

Vierailija
111/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, jossa kojootti repi käteni irti ja sitä kättäni heittämällä koitan pitää sitä kojoottia etäällä itsestäni. Lähistöllä on myös toinenkin kojootti joka havittelee syövänsä mut.

Tilanteestani päästyäni olen jossakin viidakossa, jossa näkyy jokin eriskummallinen hybridieläin.  Sitä seuraavassa hetkessä vajoan rinnettä alas ötököiden pesään jotka alkavat vipeltää päälläni ja sitten herään.

Vierailija
112/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI KAIKILLE, LOPETAN TULKINNAT

Tulkitsen vielä kaikki ennen tätä viestiä tulleet unet.

Ainakin täksi päiväksi lopetan siis tulkinnat koska väsyttää, mutta saatan tehdä uuden aloituksen lähiaikoina; olkaa kuulolla! Jos teen uuden aloituksen, laitan tänne linkin siihen! 

Iso kiitos kaikille hyvästä palautteesta ja unien lähettämisestä tänne, nähdään taas!!

Ap

Tulipa pahan kuuloinen otsikko :D

Ei siis mitään kauheaa tosiaankaan, en vaan tänään jaksa enää tulkita <3

Vierailija
113/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uin delfiinien kanssa delfinaarion tapaisessa paikassa. Ne kuljettavat minua ja pysyn siten pinnalla koko ajan vaikka allas on todella syvä. Sitten hetken päästä uni vaihtuu ja olen kauniissa kultaisenaan kimmeltävässä ikimetsässä jota saan ihailla ja kaikkialla on satumaisen hiljaista

Oi, kuinka ihana uni! Sinua odottaa jokin kaunis tapahtuma, ja tulet tapaamaan jonkun, joka pitää sinua pinnalla syvissäkin vesissä. Pidä tästä henkilöstä kiinni, ja nauti elämästä!

Ap

Vierailija
114/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta että tilasin uudet talvirenkaat netistä.

olin tilannut uudet talvirenkaat netistä viikkoa aikaisemmin

Tässä tapauksessa mielesi vain kelasi uudelleen menneisyyden tapahtuman :D

Ap

Vierailija
115/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin muistamani uni. Eli noin yli 30-40-vuotias mies istuu teltan edessä. Teltta vaalea ja sellainen vanha mitä jossain elokuvissa näkyy. Paikkana jokin aukea niitty, jossa myös hiekkakohtia. Ruoho myös ihan kellastunutta ja kuivunutta. Miehen luokse kävelee noin samanikäinen intiaanilta näyttävä nainen. Hän piirtää kaksi tai kolme kertaa peniksen kuvan hiekkaan. Mies katsoo naista ja pudistaa päätään hymyillen. Sitten nainen jättää jonkun tavaran maahan. Ehkäpä sulan miehen eteen. En muista tarkkaan. Sitten nainen ehkä lähtee. En ole tästäkään varma. Herään vähän kuin kesken unen ja loppu epäselvää. 

Vierailija
116/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos jaksaisit vielä viestini 115 tulkita. Näin tämän ketjun jo eilen ja minusta kiva ketju. Pääsin vasta nyt tänne kirjoittamaan.

Vierailija
117/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jos jaksaisit vielä viestini 115 tulkita. Näin tämän ketjun jo eilen ja minusta kiva ketju. Pääsin vasta nyt tänne kirjoittamaan.

Voin vielä sen tulkita! Se on päivän viimeinen 👍🏻

Ap

Vierailija
118/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin muistamani uni. Eli noin yli 30-40-vuotias mies istuu teltan edessä. Teltta vaalea ja sellainen vanha mitä jossain elokuvissa näkyy. Paikkana jokin aukea niitty, jossa myös hiekkakohtia. Ruoho myös ihan kellastunutta ja kuivunutta. Miehen luokse kävelee noin samanikäinen intiaanilta näyttävä nainen. Hän piirtää kaksi tai kolme kertaa peniksen kuvan hiekkaan. Mies katsoo naista ja pudistaa päätään hymyillen. Sitten nainen jättää jonkun tavaran maahan. Ehkäpä sulan miehen eteen. En muista tarkkaan. Sitten nainen ehkä lähtee. En ole tästäkään varma. Herään vähän kuin kesken unen ja loppu epäselvää. 

Uni voi kuvastaa henkilökohtaista muutosta ja hyväksyntää. Mies edustaa sinua, ja intiaaninainen voi symboloida luonnollista tai vaistonvaraista puolta sinussa. Naista hiekkaan piirtämässä voidaan tulkita symboliseksi eleeksi, jonka mies ymmärtää, mutta ei koe tarvitsevansa reagoida siihen vakavasti hymy ja pään pudistus viittaavat hyväksyntään ja ymmärrykseen ilman tarvetta toimia.

Ap

Vierailija
119/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan positiivisia unien selityksiä😊

Näin apinaa koijataan

Vierailija
120/131 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pidän unista koska pidän surrealismista, mutta toisaalta inhoan unien selittämistä, osin koska se on mahdotonta, osin koska vähempiaivoisia ei saisi johdattaa harhaan.