Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄKKIÄ! Kerro minulle jokin unesi, selitän mitä se tarkoittaa.

Vierailija
16.09.2024 |

Selitän, missä teidän unissanne on kyse, ja mitä mielenne yrittää selittää teille.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v mies ja näen  unta että olen vieläkin lukiossa haluaisin lopettaa koulun mua hävettää olla siellä ja olen huono matematiikassa  haluaisin sanoa vanhemmilleni että haluan mennä töihin . Olen nähnyt tätä samaa unta vuosia 

Vielä yksi tulkinta tälle illalle Ap:lta;

Olet jäänyt henkisesti jumiin johonkin epämiellyttävään tapahtumaan, ja haluaisit siitä eroon. Tiedät ehkä itse mikä tuo tapahtuma on, en osaa sanoa. Yritä laittaa se menneeseen ja päästä eteenpäin, vaikka se voi olla vaikeaa.

Ap

Vierailija
42/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellissa jossain ulkomailla enkä löydä oikeaa huonettani. Eksyksissä käyn eri kerroksia hissillä läpi löytämättä kuitenkaan oikeaa huonetta. Menen sitte väärään huoneeseen missä ei ole ketään. Lähden sitten jostain takaovesta ulos kun kuulen oven avautuvan. Yhtäkkiä olenkin jossain suuressa sairaalassa tai oppilaitoksessa jossa koitan löytää oikeata luokkahuonetta tai vessaa. Lähes kaikki vessat ovat kuitenkin epäkunnossa ja tukossa. Löydän vessan ja vetäen sen niin se alkaa tulvimaan yli. Yritän nopeasti siivota jälkeni ennenkuin joku tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeapaikan kammoinen ja aina välillä näen unen, jossa kiipeän korkeaa kallioo ylös. Kun vihdoin pääsen ylös huokaisen helpotuksesta ja hetken päästä leijun takaisin kallion rinteeseen.

Vierailija
44/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unta että vaimoni on läheinen ja rakastaa minua .nautin unesta niin .petyn aina kun herään ja huomaan että hän on kylmä ja etäinen.

Vierailija
45/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tulipalo, lapsuuden naapurissa. Sellaista nyt näin.

Vierailija
46/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hotellissa jossain ulkomailla enkä löydä oikeaa huonettani. Eksyksissä käyn eri kerroksia hissillä läpi löytämättä kuitenkaan oikeaa huonetta. Menen sitte väärään huoneeseen missä ei ole ketään. Lähden sitten jostain takaovesta ulos kun kuulen oven avautuvan. Yhtäkkiä olenkin jossain suuressa sairaalassa tai oppilaitoksessa jossa koitan löytää oikeata luokkahuonetta tai vessaa. Lähes kaikki vessat ovat kuitenkin epäkunnossa ja tukossa. Löydän vessan ja vetäen sen niin se alkaa tulvimaan yli. Yritän nopeasti siivota jälkeni ennenkuin joku tulee. 

Ap täällä taas, olette niin ihania että tulen vielä hetkeksi tulkitsemaan <3

Taidat olla vähän hukassa elämässäsi. Yrität etsiä oikeaa paikkaa missä sinulla olisi hyvä olo, mutta sitä ei löydy, ja sinulla saattaa olla murheita. Löydät vielä sen oikean paikan, jatka vain etsimistä ja yritä elää niin täysillä kuin pystyt!

Ap

Vierailija
47/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeapaikan kammoinen ja aina välillä näen unen, jossa kiipeän korkeaa kallioo ylös. Kun vihdoin pääsen ylös huokaisen helpotuksesta ja hetken päästä leijun takaisin kallion rinteeseen.

Haluaisit voittaa pelkosi ja päästä haasteista eroon. Helppoa se ei ole, mutta alitajuntaisesti olet jo aloittanut työskentelyn kohti rauhallisempaa elämää. 

Ap

Vierailija
48/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun hattuhyllystä, olen pikkulapsi enkä jaksa enää pitää kiinni, äitini hymyilee vieressä poissaolevana. Sitten putoan, mutta en alaspäin vaan taaksepäin. Yritän ottaa kiinni ovenkahvoista, mutta pudotus vain jatkuu ja jatkuu. Äiti hymyilee sisäänpäin, minä putoan.

Vierailija
49/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen unta että vaimoni on läheinen ja rakastaa minua .nautin unesta niin .petyn aina kun herään ja huomaan että hän on kylmä ja etäinen.

Haluaisit syvemmän ja läheisemmän suhteen tai muuten paremman elämäntilanteen, ja se tarkoittaa, että sinun saattaa olla pakko tehdä uhrauksia. Syvällä sisimmässäsi tiedät, että parempaakin on olemassa, mutta nyt kun valoa ei näy, saatat joutua lopettamaan suhteen; kun ovi sulkeutuu, uusi avautuu.

Ap

Vierailija
50/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa omistan leirintäalueen jossa on ihmisiä menneisyydestä ja tästä päivästä kaikki haluavat olla mun kanssa  ..olen siellä sankari ja stara vaikka muuten olen oikeassa elämässä tavallinen 

Vierailija
51/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikun hattuhyllystä, olen pikkulapsi enkä jaksa enää pitää kiinni, äitini hymyilee vieressä poissaolevana. Sitten putoan, mutta en alaspäin vaan taaksepäin. Yritän ottaa kiinni ovenkahvoista, mutta pudotus vain jatkuu ja jatkuu. Äiti hymyilee sisäänpäin, minä putoan.

Saatat olla jaksamisesi reunalla, ja sinun on aloitettava työskentely kohti parempaa henkistä hyvinvointiasi. Elämässäsi on joku, josta on hyvä päästää irti pian, koska hän ei oikeasti välitä tunteistasi, ja se ei ole sinun syytäsi. 

Ap

Vierailija
52/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tulipalo, lapsuuden naapurissa. Sellaista nyt näin.

Tulipalo unessa voi viitata stressiin tai ahdistukseen. Jos tämä tapahtui jollekin toiselle unessasi, saatat olla sisimmässäsi huolissasi jostain läheisestäsi. 

Ap

Vierailija
53/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vakavan rikoksen, kuten murhan, tai minulla on kotonani ruumis, huumeita tai pommi. Poliiseja tulee suorittamaan kotietsintää, ja olen järkyttävän ahdistunut siitä, että jään kiinni. En ole ahdistunut tekemästäni rikoksesta enkä tunne katumusta, pelkään vain jääväni kiinni. Kotietsintä jatkuu loputtomiin ja poliisit ovat hetki hetkeltä lähempänä löytää todisteet. Herään aina ennen kuin se tapahtuu, ja tunnen valtavaa helpotusta. Tämä uni toistuu usein. 

Vierailija
54/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taitava!

Vierailija
55/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa omistan leirintäalueen jossa on ihmisiä menneisyydestä ja tästä päivästä kaikki haluavat olla mun kanssa  ..olen siellä sankari ja stara vaikka muuten olen oikeassa elämässä tavallinen.

Tiedät, että sinussa on potentiaalia olla pidetty ja jopa suosittu, ja jos haluat päästää tuon potentiaalin valloilleen, voi uni jopa osittain toteutua oikeassa elämässä. Jotain hyvää on tapahtumassa elämässäsi, odota rauhassa.

Ap

Vierailija
56/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on taitava!

Kiitos hurjan paljon!! 😍👍

Ap

Vierailija
57/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamiset äidin kanssa unissa päättyy aina siihen, että huudan hänelle kurkkusuorana ja heitän jollain esineellä; kun hän samalla nauraa ivallisesti.

Vierailija
58/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on taitava!

Ilmiömäinen.

Vierailija
59/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan autoa moottoritiellä Lahden väylällä. Vastaan tulee kortiton h-seksuaali. Mitä tarkoittaa?

Vierailija
60/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt vakavan rikoksen, kuten murhan, tai minulla on kotonani ruumis, huumeita tai pommi. Poliiseja tulee suorittamaan kotietsintää, ja olen järkyttävän ahdistunut siitä, että jään kiinni. En ole ahdistunut tekemästäni rikoksesta enkä tunne katumusta, pelkään vain jääväni kiinni. Kotietsintä jatkuu loputtomiin ja poliisit ovat hetki hetkeltä lähempänä löytää todisteet. Herään aina ennen kuin se tapahtuu, ja tunnen valtavaa helpotusta. Tämä uni toistuu usein. 

Olet jäänyt jumiin johonkin, mitä olet tehnyt menneisyydessä, ja se häiritsee sinua edelleen. Jostakin henkilöstä, josta olet erossa nyt, tulet pian kuulemaan ikäviä uutisia. 

Ap