Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄKKIÄ! Kerro minulle jokin unesi, selitän mitä se tarkoittaa.

Vierailija
16.09.2024 |

Selitän, missä teidän unissanne on kyse, ja mitä mielenne yrittää selittää teille.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v mies ja näen  unta että olen vieläkin lukiossa haluaisin lopettaa koulun mua hävettää olla siellä ja olen huono matematiikassa  haluaisin sanoa vanhemmilleni että haluan mennä töihin . Olen nähnyt tätä samaa unta vuosia 

Vierailija
22/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkalla luokkaretkelle vaikka pitäisi olla matkalla hautajaisiin. Pääsen pois retkibussin kyydistä ja menen autoon, jota ajaa kortiton lapseni.

Olet hieman hukassa. Pelkäät ehkä ettet hoida velvollisuuksiasi äitinä tarpeeksi hyvin ja lapsesi ottaa elämässäsi ohjat vaikka sinun kuuluisi tehdä se. 

-toinen tulkki 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan unissani aina kouluvuosiin ja kokeisiin. Pelkään, etten ole valmistautunut. Kuolleet lemmikit onkin elossa, olen unohtanut hoitaa niitä kaikki nämä vuodet.

Mielesi päällä on jokin stressaava asia, yritä päästää siitä irti. Jos päästät siitä irti, sinua odottaa kaunis elämänvaihe.

Ap

Vierailija
24/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä johonkin. Talon päädyssä oli kolme mustaa karhua. Palasin peloissani kotiin.

Vierailija
25/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein muutan unessa uuteen asuntoon ja se asunto on aina kauhea, ja kadun aina muuttoani. Mistä tämä kertoo? 

Sinusta tuntuu, että teet usein vääriä päätöksiä, etkä ole kovin varma itsestäsi. Jokin kaduttaa sinua, mutta yritä päästä eteenpäin. Tunnelin päässä on valoa!

Ap

Vierailija
26/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>SjkxP<sjdöo sd kodASLjc  szxkcnKLÖxc koaianz<nx cAIcjasinaicnsicjhn>xjhojkzncklö<jzxc cjkhbcjn ckl janxjcNlolaISDÖASOIFOÖAISKVDIOASUIDVHISVIOSHKSN < OI JKJNM,MNKNI VIK  IKNMZXNCMVNI KJKIMNI knölnölfdglökfknxöklcv s kssllsidvjklvjk nk siknkdjksdnvcmlbmklsvknz,  skd fvksnvoksnviknsioniovnsiopndcvn iopvjio so jps s op osjsp spo jkpsp sop pspjps jiop j opiop psjdopj fops jopsongkosnövsövnlx,mxk  i ijks nosklmkcvnskonvo o n

Vierailija
27/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa hampaani alkavat irrota holtittomasti

Vierailija
28/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>SjkxP<sjdöo sd kodASLjc  szxkcnKLÖxc koaianz<nx cAIcjasinaicnsicjhn>xjhojkzncklö<jzxc cjkhbcjn ckl janxjcNlolaISDÖASOIFOÖAISKVDIOASUIDVHISVIOSHKSN < OI JKJNM,MNKNI VIK  IKNMZXNCMVNI KJKIMNI knölnölfdglökfknxöklcv s kssllsidvjklvjk nk siknkdjksdnvcmlbmklsvknz,  skd fvksnvoksnviknsioniovnsiopndcvn iopvjio so jps s op osjsp spo jkpsp sop pspjps jiop j opiop psjdopj fops jopsongkosnövsövnlx,mxk  i ijks nosklmkcvnskonvo o n

Nyt tais joku saada aivoinfarktin 

Vierailija
29/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä todella hyvä!!

Vierailija
30/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden irtoaminen on liitetty läheisten kuolemaan

Vierailija
31/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden irtoaminen on liitetty läheisten kuolemaan

Tiedän. Olen nähnyt näitä unia lapsesta asti. Kun isäni kuoli.

Vierailija
32/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lähdössä johonkin. Talon päädyssä oli kolme mustaa karhua. Palasin peloissani kotiin.

Jokin tukkii tiesi kohti kukoistusta ja saa sinut epävarmaksi, ja jos poistat tuon esteen, elämästäsi tulee upeaa. 

Ap

Vierailija
33/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompin jotenkin ja hypyt vain kasvavat korkeammaksi, kunnes olen yhtä korkealla kuin lentokoneet. En voi lopettaa hyppimistä ja joskus jään leijailemaan. Näen siis usein tätä painajaista.

Vierailija
34/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleesi on patoutunut huolia. Sinulla saattaa olla takana, käynnissä tai edessä suuri elämänmuutos.

Ap

Vierailija
35/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORI, NYT PITÄÄ MENNÄ, VOIN JATKAA TULKINTOJA HUOMENNA 😍 Kiitos kaikille!!

"Toinen tulkki"; voit jatkaa hyvää työtäsi, jos jaksat!

Ap

Vierailija
36/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pompin jotenkin ja hypyt vain kasvavat korkeammaksi, kunnes olen yhtä korkealla kuin lentokoneet. En voi lopettaa hyppimistä ja joskus jään leijailemaan. Näen siis usein tätä painajaista.

Oletko taipuvainen impulsiivisuuteen ? 

Vierailija
37/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä todella hyvä!!

Apua, kiitos niin paljon 🥹 Et uskokaan kuinka paljon tuo merkkaa minulle!! Olet ihana!!!

Ap

Vierailija
38/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on jokin tapa, pieni tai suuri, fyysinen tai henkinen, jonka jatkaminen voi johtaa huonoon tapahtumaan. Koita lopettaa tuo tapa, niin pääset takaisin "maan pinnalle".

Ap

Vierailija
39/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, että romaanit laitettiin Malmille ja putte pisti ohjuksen... Kaikki rommaanit tuhoutuivat ja naapuri paikat pelastuivat huh oli karmee uni

Vierailija
40/131 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko taipuvainen impulsiivisuuteen ? 

En, päinvastoin