Muilla kahta astianpesukonetta? Ei koskaan tiskiä plydällä ja kaappitilaa ei juurikaan tarvitse
Prad keittiösuunnitteluidea ikinä. 2 integroitua konetta. Ikinä ei kerry tiskiä pöydille ja kaappitilaa ei tuon takia paljoa tarvitse.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako joku pelleillä yhden koneen kanssa? Ei ki sentään ellei pakko kuten joissain vuokra-asunnoissa
Luulen että joku muukin kuin minä 1,3 miljoonasta yhden hengen taloudesta Suomessa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako joku pelleillä yhden koneen kanssa? Ei ki sentään ellei pakko kuten joissain vuokra-asunnoissa
Luulen että joku muukin kuin minä 1,3 miljoonasta yhden hengen taloudesta Suomessa jaksaa.
Vauvapalstalla yksinäisiä? Luulin et tää on perheellisille
Tiskikone, mutta tiskaan käsin, en pidä taturaisista astioista.
Töissä tiskikoneessa pestyissä mm. puuroa ja ruokatahroja, hyi.
Ei ole tiskikonetta, eikä tarvi. Pesen käsin ja puhdasta tulee vieläpä lyhyemmässä ajassa
Vierailija kirjoitti:
Tiskikone, mutta tiskaan käsin, en pidä taturaisista astioista.
Töissä tiskikoneessa pestyissä mm. puuroa ja ruokatahroja, hyi.
Eli vanha romu kone. Ostin itse juuri uuden koneen. Saa olla vaikka kuivuneet tahrat ei mitään väliä kaikki tulee kiiltävän puhtaaksi. En tee mitään esipesuja tai huuhteluita.
Yksi kone riittää. Laitan myöhään illalla päälle ja tyhjennän heti aamusta. Tuossa välissä ei ehdi tiskiä kertyä. Kattilat ja pannut pesen käsin.
Minä asun yksin ja omistan yhden kapean tiskikoneen. Enköhän pärjää sillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla yksinäisiä? Luulin et tää on perheellisille
Kysytäänkö sulta talouden asukasmäärää kun tulet palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tiskikonetta, eikä tarvi. Pesen käsin ja puhdasta tulee vieläpä lyhyemmässä ajassa
No näinpä! Uudetkin koneet vatkaavat 3 tuntia että saavat valmista. Koneellinen käsin pestynä ja kaapissa kuivattuna 15-20min
Ei todellakaan tarvitse kahta tiskikonetta. Mä en säilö koneessa puhtaita astioita, vaan laitan ne kaappiin ja omistan monia erilaisia astiastoja, joita käytetään tilanteen mukaan. Ja keittiössä pitää olla paljon kaappitilaa, että se on toimiva.
Taitaa olla aika vähissä normitaloudet Suomessa joissa on 2 tiskikonetta.
Mulla oli 2 tkonetta mutta toinen meni rikki eli nyt on yksi 4545cm leveä. 2 hengen taloudessa sekin riittää. Toimiva kone on 20v ollut käytössä ja odotan koska hajoaa. Harkitsen sen tilalle uudeksi koneeksi sellaista mitä ei tarvi asentaa vaan vesi laitetaan koneeseen. Muutettaessa sen saa mukaansa helposti.
Asun yksin ja mulla on neljä astianpesukonetta. Vähintään kaksi niistä on jatkuvasti käynnissä.
Mulla vasta kun vajaa 3 v sitten muutin tähän, niin aikuisikäni ensimmäinen astianpesukone. Olen aiva rakastunut siihen. Edellisessä asunnossa oli vielä pikkuruinen keittokomero eikä siis paljoa pöytätilaa, niin aina röykkiö odottamassa tiskausta. Ihanaa, kun ei enää.
Hienosti pärjään yhdellä koneella. Ei ole pieneen mieleenikään tullut edes ajatusta, että jollain olisi kaksi. Tai no, jos jollain joku kymmenhenkinen perhe, niin ehkä sitten voisi olla tarpeellinen.
N54
Tiskikone on tyhjä muulloin kuin pestessä, sen huomaa hajustakin että on varsinainen pöpöpesä. Ällöttäisi säilyttää astioita tiskikoneessa, sama kuin pitäisi märkää pyykkiä pyykkikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinpä! Uudetkin koneet vatkaavat 3 tuntia että saavat valmista. Koneellinen käsin pestynä ja kaapissa kuivattuna 15-20min
Mulla on ollut tiskikoneita varmaan 20 vuotta. Koskaan en ole kolmea tuntia käyttänyt, vaan yleensä näitä 15-30-45-60min ohjelmia. Joskus harvoin jotain 1,5h ohjelmaa. Puhdasta tulee eikä koskaan ole ollut mitään tiskivuoria.
Voi kun olisi edes se yksi. Vihaan yli kaiken tiskaamista ja se on pilannut käteni, mutta niin vaan joudun tiskaamaan käsin. Yritän kaikkeni välttääkseni tiskin syntymistä.
Minä en ymmärrä miten Ap edes tietää monta tiskikonetta keittiössä on. Meillä ainakin palvelijat tuovat ruoka lautasen suoraan ruokasalin pöytään. En koskaan käy keittiössä, kodinhoitohuoneessa tai muissa palvelusväen työtiloissa kuten Ap:n kaltaiset köyhät
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 2 tkonetta mutta toinen meni rikki eli nyt on yksi 4545cm leveä. 2 hengen taloudessa sekin riittää. Toimiva kone on 20v ollut käytössä ja odotan koska hajoaa. Harkitsen sen tilalle uudeksi koneeksi sellaista mitä ei tarvi asentaa vaan vesi laitetaan koneeseen. Muutettaessa sen saa mukaansa helposti.
Noi pienet näppäriä mut vie tilaa tiskipöydältä, meillä uuni jossa tiskikone, se on kätevä.