Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Osaako joku selittää miksi mieheni suku ei halua olla missään tekemisissä kanssani?

Vierailija
16.09.2024 |

Olemme olleet mieheni kanssa kohta 7 vuotta yhdessä. Minua ei kutsuta minnekään ikinä. 

Kyse ei ole minusta, koska anopin häiriköinti alkoi jo ennen kuin tapasimme. Miehen veli suhtautuu minuun vähintään epäkohteliaasti, eikä halua olla kanssani missään tekemisissä. 

Ystäviä tai tuttuja näillä ihmisillä ei ole lainkaan. He suhtautuvat kaikkiin vieraisiin ihmisiin yhtä vihaisesti ja haluavat olla perheen kesken. 

Mieheni viettää kaikki juhlapyhät perheensä kanssa ja minä lasteni ja ystävieni kanssa. 

Mikä päävika aiheuttaa erakoitumisen? 

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirikköhän on päästä vialla. Se luo vaikka joka päivä uuden tilin, koska on pakkomielteinen. Sähköposteihin voi keksiä miljoona osoitetta lisää, Ärrältä saa uusia SIM-kortteja. 

Kysymyshän ei ole siitä, että hullun saisi estettyä. 

Huonoja ohjeita. 

Vierailija
42/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h-tin väliä sillä on, onko anopillasi päävika, ja jos on, niin mikä? Jankkaat tätä yhtä kysymystä monessa viestissä, vaikka sillä ei ole mitään merkitystä. Jos anoppisi haukkuu sinua julkisessa someprofiilissasi, niin minusta sinun pitäisi tehdä rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja häiriköinnistä. Muuten kaikki yhteydet poikki, puhelimeen estot tai numero salaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni veljellä on kumppani, joka puhuu samalla tavalla.

Hänellä on aivan herttainen tytär, mutta kesällä oli mennyt omin luvin makuuhuoneeseen ja oli alkanut katselemaan korujani.

Hänen äitinsä joi liikaa, alkoi kaivelemaan menneitä.

Olin niin iloinen, kun naapuri näki tilanteen, vinkkasi naisen heille. Ryyppäsivät autotallissa ja nainen oli sammunut sinne. Siellä on siis sohva. Olin puhunut asiasta etukäteen ja naapurin rouva sanoi he auttavat tarvittaessa. Siellä olivat tanssineet youtuben tahdissa. 

Olipa huonosti kerrottu. Naapurissa asuu perhe ja ollaan ihan tekemisissä. Naapurin rouvalle kerroin toivoin , ettei tule ongelmia. Rouva sanoi hänen miehensä on vapaaehtoinen tässä.

Kun häät ovat ohi, naapurin rouva ajoi autollaan tämän perheen omaan kotiinsa.

Seuraavalla kerralla heidät kutsu mystisesti häviää

Tässä olisi luultavasti ihan mielenkiintoinen tarina, mutta on niin käsittämättömän huonoa suomea, ettei tuosta saa selvää. Voiko peruskoulun läpäisseellä olla tällainen äidinkielen taso.

Vierailija
44/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeen saa eston ja faceihin jne.  Mikä on ongelma ettet laita?

Hohhoijaa. Milläpä laitat twitteriin? Minulla on työni takia julkinen asiantuntijatili. Ihan v*tun kivaa, että hän kirjoittelee sinne seksijuttuja ja haukkuu lehmäksi. 

ap

Tee rikosilmoitus ja kuvakaappaukset kaikista solvaamisista. 

Miksi nimesi oli niin paha asia anopillesi? Jotain vanhoja rasitteita ehkä?

Vierailija
45/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Meillä ei ole yhteisiä lapsia. Minulla on aikuiset lapset. 

2. Anoppi aloitti häiriköinnin kun sai tietää nimeni. Ei vasta silloin kun tapasimme ensimmäistä kertaa. Olen tehnyt kaksi rikosilmoitusta anopista aiheina kotirauhan rikkominen ja yksityissuojan rikkominen. 

3. Onhan se vähintään erikoista, että ei ole mitään välejä. Miehelläni on hyvät välit minun sukuuni. 

Uit vaarallisilla vesillä. Sinulla ei itsesuojeluvaisto toimi. On selvää, että perheen pojalla on nämä ihan samat viat ja vinoutumat. Hän vain toistaiseksi peittää ne hyvin, jotta saa huijattua sinut suhteeseen niin syvälle, ettet enää pääse irti.

Vierailija
46/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häirikköhän on päästä vialla. Se luo vaikka joka päivä uuden tilin, koska on pakkomielteinen. Sähköposteihin voi keksiä miljoona osoitetta lisää, Ärrältä saa uusia SIM-kortteja. 

Kysymyshän ei ole siitä, että hullun saisi estettyä. 

Huonoja ohjeita. 

Siis aloittajalla on aikuiset lapset joiden kanssa viettää aikaansa.  Kumppani menee silloin tapaamaan sukuaan.

Kyseessä on jo ilmeisen kypsässä iässä oleva pariskunta.  Onhan sitten terävä mummeli kun pyörii twitterit ja yökaudet soittelee puhelimella.

Mun käly soitteli lapsilleen yökaudet kun osasi painaa kahta pikavalintaa kännykässään. Vuorottelivat, joku piti puhelinta kiinni että sai nukkua, toinen kuunteli äitinsä huolet ja kehoitti nukkumaan.

Vierailija
47/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole päivänselvää, että en halua, enkä voi jakaa kaikkia yksityiskohtia täällä?!? Olen tehnyt KAKSI rikosilmoitusta. Poliisi nuhtelee puhelimitse...

Yksityiskohdat eivät minua kiinnosta, vaan se mikä tälläisen voi aiheuttaa?!? Mikä on motiivi? Eikö hän ymmärrä loukkaavansa myös poikaansa? Eikö hän ymmärrä, että lopputulos tulee olemaan yksinäinen vanhuus? 

Miksi ihmiset muuttuvat vihamielisiksi ympäristöään kohtaan? 

ap  

Vierailija
48/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lopeta satuilu😂

Vierailija
49/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan on tuollaisia. Ovat ilmeisen kouluttamattomia, mökkiytyneitä ja tosiaan elää omassa kuplassaan. Yritä saada miehesi irti tuollaisesta. Tilanteesta tuskin aiheutuu mitään hyvää. 

Vierailija
50/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet, että me voisimme tietää, mitä miehesi sukulaiset ajattelevat? Sinuna puhuisin asiasta ensin miehesi kanssa. Hänen luulisi tuntevan vanhempansa ja sisaruksensa.

Kyseessä on yleinen päävika, mutta mikä? He suhtautuvat kaikkiin näin. Ovat riitaantuneet oman suvun kanssa ja naapureiden ja vaikka kenen. Kysymys kuuluu mikä päävika aiheuttaa tälläistä? Ei se mitä he ajattelevat. 

ap

Tunnen ihmistyypin. Persoonallisuushäiriöisiä tuollaiset on. Jotain suvun salaisuuksia pitää varjella kynsin hampain. Mainetta ei saa menettää, joten ulkopuolisia ei saa päästää urkkimaan perheeseen. Eivät raukat tajua, että käyttäytyvät niin omituisesti, että maine on mennyt jo aikapäiviä sitten.

Vierailija
51/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa käyttää älypuhelinta tai läppäriä kasikymppisenä, se tarkoittaa sitä, että on ollut töissä tietotekniikan kanssa lähes ikänsä. Ei kaikista tule yhtäkkiä seniilejä ja tietotaidottomia, vaikka ikääntyisivätkin. 

Vierailija
52/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meitä oikeastaan pitäisi kiinnostaa jonkun anoppi, olipa dementikko, hullu taikka ilkeä? Tai aloittajan asiantuntijuus? 

Emme voi täällä kuitenkaan auttaa. 

Vierailija
53/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä vaan vainotaan koko ajan, heistä puhutaan pahaa jne. Meitä on moneksi.

Vierailija
54/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaan tuntevat tai edes tietävät muutaman erakon. Osa ihmisistä kokee ulkopuoliset jotenkin epämiellyttävinä. Kyse voi olla myös autismista. Ei vaan kiinnosta vieraat ihmiset ja niistä rasittaudutaan. 

Toki se, että häiriköidään puhelimella, on ihan oikea päävika. 

Vierailija
55/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän  he ole erakoituneet, viettävät perhejuhlia. Valitettavasti et kuulu perheeseen, et tule kuulumaankaan. Pahoitteluni😟

Minunkaan mielestäni tuossa ei erakoituneisuus ole se ydinjuttu, vaan ilkeys ja hyökkäävyys. Ap on mustamaalattu suvulle luultavasti miehensä toimesta jo ennen kuin kukaan on häntä tavannutkaan.

Vierailija
56/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tuon miehen kanssa. P*skaahan ne sinusta siellä puhuvat, kun miehesi on perheensä kanssa. Niin. Ja miehesi hymistelee mukana ja antaa sen tapahtua.

Vierailija
57/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, koska en seurustele suvun kanssa, vaan sen miehen kanssa ja se on vallan hyvä mies. Ei heillä ole syytä enää puhua minusta paskaa, koska en ole missään tekemisissä heidän kanssa. Miksi olisin? 

ap 

Hyvä mies? Joka antaa suvun kiusata sinua, ja kuuntelee, kun puhuvat sinusta pahaa, eikä sano mitään.

Millä perusteella kuvittelet, että miehesi olisi erilainen kuin sukunsa. Miehesihän haluaa viettää aikaa sukunsa kanssa, joten hän on samaa sakkia.

Olet nyt todella naiivi.

Vierailija
58/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvalla järkevä keskustelu on nykyään niin mahdotonta. 

Jos anoppi soittaa vähän väliä öisin herättääkseen ja lyö luurin korvaan, kun vastaan, me emme ole silloin tekemisissä vaan hän HÄIRIKÖI. Kotirauhan rikkominen. 

Hän on tehnyt ihan samaa monelle muullekin. Yöllä tulee häiritseviä ajatuksia ja ahdistusta ja kun impulssikontrolli uupuu kokonaan, hän aloittaa häiriköinnin. 

Kysymys siis kuuluu: mikä päävika tälläisellä ihmisellä on? Itse veikkaan epävakaata pershäröä. 

ap 

Miksi anopin puhelut tulevat sinun puhelimeesi läpi?

Vierailija
59/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeen saa eston ja faceihin jne.  Mikä on ongelma ettet laita?

Hohhoijaa. Milläpä laitat twitteriin? Minulla on työni takia julkinen asiantuntijatili. Ihan v*tun kivaa, että hän kirjoittelee sinne seksijuttuja ja haukkuu lehmäksi. 

ap

Tuollaisesta lopettaisin olemasta missään tekemisissä koko suvun kanssa, mukaan lukien miehesi.

Vierailija
60/113 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvalla järkevä keskustelu on nykyään niin mahdotonta. 

Jos anoppi soittaa vähän väliä öisin herättääkseen ja lyö luurin korvaan, kun vastaan, me emme ole silloin tekemisissä vaan hän HÄIRIKÖI. Kotirauhan rikkominen. 

Hän on tehnyt ihan samaa monelle muullekin. Yöllä tulee häiritseviä ajatuksia ja ahdistusta ja kun impulssikontrolli uupuu kokonaan, hän aloittaa häiriköinnin. 

Kysymys siis kuuluu: mikä päävika tälläisellä ihmisellä on? Itse veikkaan epävakaata pershäröä. 

ap 

Miksi anopin puhelut tulevat sinun puhelimeesi läpi?

Eihän hän voisi valittaa jos estäisi anopin tai panisi puhelimen lentokonetilaan tai sulkisi yöksi. Yksinkertaisempikin ihminen osaisi nuo tehdä.