Help! Osaako joku selittää miksi mieheni suku ei halua olla missään tekemisissä kanssani?
Olemme olleet mieheni kanssa kohta 7 vuotta yhdessä. Minua ei kutsuta minnekään ikinä.
Kyse ei ole minusta, koska anopin häiriköinti alkoi jo ennen kuin tapasimme. Miehen veli suhtautuu minuun vähintään epäkohteliaasti, eikä halua olla kanssani missään tekemisissä.
Ystäviä tai tuttuja näillä ihmisillä ei ole lainkaan. He suhtautuvat kaikkiin vieraisiin ihmisiin yhtä vihaisesti ja haluavat olla perheen kesken.
Mieheni viettää kaikki juhlapyhät perheensä kanssa ja minä lasteni ja ystävieni kanssa.
Mikä päävika aiheuttaa erakoitumisen?
Kommentit (113)
F60.1 Eristäytyvä persoonallisuus
Tässä kerrotaan eristäytyvän persoonallisuuden diagnoosista sekä kulusta ja hoidosta.
Persoonallisuushäiriöt ovat pitkäaikaisia ja joustamattomia ajattelu- ja käyttäytymismalleja, jotka aiheuttavat haittaa ihmiselle itselleen ja hänen ympäristölleen.
Eristäytyvät persoonallisuushäiriön piirteet
Seuraavista piirteistä vähintään neljän tulee täyttyä.
mielihyvän saanti vain harvoista asioista tai toiminnoista
tunne-elämän kylmyys, etäisyys tai tunteiden latistuminen
puutteellinen kyky ilmaista lämpimiä tunteita tai vihaisuutta muita kohtaan
välinpitämättömyys muilta saatua positiivista ja negatiivista palautetta kohtaan
vain vähäinen kiinnostus sukupuoliseen kanssakäymiseen, ikä huomioon ottaen
jatkuva yksinäisten toimintojen asettaminen etusijalle
mielikuvitusmaailman ja itsetutkistelun hallitsevuus ajattelussa
läheisten ystävien tai luottamuksellisten ihmissuhteiden puute niitä ei ole lainkaan, niitä on korkeintaan yksi tai niihin ei ole haluakaan
tahaton kyvyttömyys ottaa mitenkään huomioon vallitsevia sosiaalisia normeja tai tapoja
TAI
F60.3 Tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus
Eiväthän he ole erakoituneet, viettävät perhejuhlia. Valitettavasti et kuulu perheeseen, et tule kuulumaankaan. Pahoitteluni😟
Sama. Asia on ratkaistu niin, etten vaan käy siellä eivätkä he meillä.
Lapset saavat valitettavasti omituisen kuvan sukulaisuudesta, mutta en voi asialle mitään. Anoppia ärsytti naamani ensi hetkestä ja myöhemmin jopa kasvotusten minua on appi ja hän solvanneet. Moukkamaisia juntteja mielestäni.
Milläköhän nykyään voi häiriköidä?
Puhelimella! Sähköpostilla. Kirjoittaa julkiseen twitteriin kaikkea paskaa. Soittaa öisin.
Takerrutte yksityiskohtiin, kysymys kuuluu: MIKÄ PÄÄVIKA VOI OLLA TÄLLÄISILLÄ IHMISILLÄ?
AP
Vierailija kirjoitti:
1. Meillä ei ole yhteisiä lapsia. Minulla on aikuiset lapset.
2. Anoppi aloitti häiriköinnin kun sai tietää nimeni. Ei vasta silloin kun tapasimme ensimmäistä kertaa. Olen tehnyt kaksi rikosilmoitusta anopista aiheina kotirauhan rikkominen ja yksityissuojan rikkominen.
3. Onhan se vähintään erikoista, että ei ole mitään välejä. Miehelläni on hyvät välit minun sukuuni.
Siis tarkoitatko, että anoppi aloitti häiriköinnin ennen kuin anoppi oli tavannut sinua, mutta oli saanut tietää olevasi miehesi kanssa yhdessä?
Kun siis aloituksesta sai sen kuvan, että hän oli aloittanut häiriköinnin ennen kuin tapasit miehesi kanssa ja mietin, miten tää yhtälö nyt ei oikein täsmää..
Anoppi aloitti häiriköinnin heti, kun mieheni oli kertonyt nimeni. Olimme olleet yhdessä jo puolisen vuotta. Samalla tavalla on käynyt muutamille sisarusten puolisoehdokkaalle ja sisaruksen puolisolle.
Itse tein rikosilmoituksen, kun meni julkisena kirjoittamaan meidän seksielämästämme mun julkiseen twitteriin.
ap
Miksi jatkat tuon miehen kanssa. P*skaahan ne sinusta siellä puhuvat, kun miehesi on perheensä kanssa.
Jatkan, koska en seurustele suvun kanssa, vaan sen miehen kanssa ja se on vallan hyvä mies. Ei heillä ole syytä enää puhua minusta paskaa, koska en ole missään tekemisissä heidän kanssa. Miksi olisin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän nykyään voi häiriköidä?
Puhelimella! Sähköpostilla. Kirjoittaa julkiseen twitteriin kaikkea paskaa. Soittaa öisin.
Takerrutte yksityiskohtiin, kysymys kuuluu: MIKÄ PÄÄVIKA VOI OLLA TÄLLÄISILLÄ IHMISILLÄ?
AP
Jos anoppi soittaa niin otsikkosi ei pidä paikkaansa, olette toistenne kanssa tekemisissä.
En ymmärrä että viiskymppisillä voi olla tuollaista menoa vielä, vaikuttaa keksityltä.
Puhelimeen saa eston ja faceihin jne. Mikä on ongelma ettet laita?
Miksi vauvalla järkevä keskustelu on nykyään niin mahdotonta.
Jos anoppi soittaa vähän väliä öisin herättääkseen ja lyö luurin korvaan, kun vastaan, me emme ole silloin tekemisissä vaan hän HÄIRIKÖI. Kotirauhan rikkominen.
Hän on tehnyt ihan samaa monelle muullekin. Yöllä tulee häiritseviä ajatuksia ja ahdistusta ja kun impulssikontrolli uupuu kokonaan, hän aloittaa häiriköinnin.
Kysymys siis kuuluu: mikä päävika tälläisellä ihmisellä on? Itse veikkaan epävakaata pershäröä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jatkan, koska en seurustele suvun kanssa, vaan sen miehen kanssa ja se on vallan hyvä mies. Ei heillä ole syytä enää puhua minusta paskaa, koska en ole missään tekemisissä heidän kanssa. Miksi olisin?
ap
Tuo on outoa siksi, että miehesi ei ole vielä(kään) irtaantunut omasta lapsuudenperheestään, vaan viettää paljon vapaa-aikaansa vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.
Luulisi, että mieheltäsi kysyttäisiin kuulumisia, joihin myös sinä kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Ensin ap kirjoittaa, miehen suku ei halua olla tekemisissä. Sitten kuitenkin anoppi häiriköi, siis missä?
Anoppi häiriköi jo ennenkuin oli anoppi😳
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Milläpä laitat twitteriin? Minulla on työni takia julkinen asiantuntijatili. Ihan v*tun kivaa, että hän kirjoittelee sinne seksijuttuja ja haukkuu lehmäksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvalla järkevä keskustelu on nykyään niin mahdotonta.
Jos anoppi soittaa vähän väliä öisin herättääkseen ja lyö luurin korvaan, kun vastaan, me emme ole silloin tekemisissä vaan hän HÄIRIKÖI. Kotirauhan rikkominen.
Hän on tehnyt ihan samaa monelle muullekin. Yöllä tulee häiritseviä ajatuksia ja ahdistusta ja kun impulssikontrolli uupuu kokonaan, hän aloittaa häiriköinnin.
Kysymys siis kuuluu: mikä päävika tälläisellä ihmisellä on? Itse veikkaan epävakaata pershäröä.
ap
Et voi olla niin lapsellinen ettet osaa laittaa estoja? Taitaa olla samaa vikaa kuin anopissakin - riidanhalu
Menee saivarteluksi. Jos et ole kiinnostunut spekuloimaan diagnoosilla, mene seuraavaan ketjuun. Kiitos. ap
Miehesi perheen perhesalaisuus on siis se, että anoppi on psyykkisesti sairas. Ja se pitää aikuiset lapset tiiviisti kiinni lapsuudenperheessä. Ihmettelen, että miehesi on päästään terve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Milläpä laitat twitteriin? Minulla on työni takia julkinen asiantuntijatili. Ihan v*tun kivaa, että hän kirjoittelee sinne seksijuttuja ja haukkuu lehmäksi.
ap
Eikö twitterissä voi estää tiettyä henkilöä?
Enemmän vähän wt-menoa kuin tärkeää asiantuntijamenoa.
Otsikkosi on väärin. Anoppisihan haluaa olla tekemisissä kanssasi.
Miehet kesyää näköjään kaikenlaiset vaimot jotka levittää perheasiansa pitkin nettiä, et eka hauku anoppiasi täällä.
Ensin ap kirjoittaa, miehen suku ei halua olla tekemisissä. Sitten kuitenkin anoppi häiriköi, siis missä?