Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä pilkkaa mua poikani kuullen, narsisti?

Vierailija
16.09.2024 |

Olemme seurustelleet n.3 vuotta eikä asuta vielä yhdessä. Viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota siihen että mies pilkkaa ja tekee mut naurunalaiseksi poikani(15 v) edessä. Matkii ilmeitäni, autossa arvostelee ajotaitojani, puhuu ivalliseen sävyyn. Poika ei ole lähtenyt mukaan tähän, vaan katsoo vähän hölmistyneenä miestä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten pitäisi suhtautua? Mies on erilainen kun ollaan kahdestaan. Ollaan juteltu yhteenmuutosta, mut tällä hetkellä ei ole oikeen fiiliksiä..

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sivistymätön ja brutaali luokaton moukka. Onko myös työtön ja kouluja käymätön? Koulut jäi kesken aikoinaan?

Ja sinä tarjoot reppanalle autokyytejä, ruokaa ja pîmmpàakin. Tiedä häntä kumpaa tulisi sääliä, sinua vai poloista miehen kuvatusta. Ainakin poikaasi säälin.

Vierailija
122/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ap on hävinnyt? 

Hän ilmeisesti odotti, että annamme vinkkejä, miten hän saa miehen muutettua. Ap haluaa, että mies lopettaa tuon käyttäytymisen pojan läsnäollessa ja sitten on taas ihanaa olla miehen kanssa yhdessä. Ap:n mielestä on kivempi olla miesystävän kanssa kuin yksin. Jos mies käyttäytyy ikävästi, ap haluaa löytää huonollle käytökselle jonkun selityksen (narsismi) ja korjata miehen. Me taas yritetään siis romuttaa ap:n mielikuva hänen seurustelusuhteestaan. 

Lopputulos: Ap ei aio jättää miestä. Muutaman kuukauden päästä ap on täällä avautumassa siitä, kuin teinipoika ei tule toimeen uuden avopuolison kanssa. Voitte linkittää sitten tähän minun kommenttiin, kiitos.  

Kyllä vaan, ja ap tulee avautumaan lähiaikoina kuinka hänen hyvin käyttäytynyt poikansa on alkanut suoltamaan sammakoita suustaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sivistymätön ja brutaali luokaton moukka. Onko myös työtön ja kouluja käymätön? Koulut jäi kesken aikoinaan?

Ja sinä tarjoot reppanalle autokyytejä, ruokaa ja pîmmpàakin. Tiedä häntä kumpaa tulisi sääliä, sinua vai poloista miehen kuvatusta. Ainakin poikaasi säälin.

Ei paha, mutta vähän jäi piippuun vielä.

Vierailija
124/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pahoitat mielesi miehen seurassa on riittävä mittari. Oman rakkaan pitäisi olla se turvallinen tukija, ei se kenen seurassa pitää varoa ja pahoittaa mieli. Missään nimessä teidän suhde ei kuullosta normaalille ja tasapainoiselle. Miehesi vaikuttaa häiriintyneelle. Ehkä on narsisti. Sen voit päätellä siitä miten on muiden seurassa. Muuttaako käytöstä suhteessa siihen miten on sinun seurassa. Normaali ihminen on kaikille yhtä mukava ja lämmin, narsisti alistaa läheisiä ja miellyttää oudompia. Käyttäytymisen muuttuminen on se varoitusmerkki että vetää roolia. Todellinen minä paljastuu siinä millaiseksi saa läheiset tuntemaan olon lähellään.

Vierailija
125/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa mieltä 13.05 kanssa olen.

Kun seura aiheuttaa toistuvasti pahaa mieltä, niin suhdetta ei pidä jatkaa. Kyseessä on jälkeenjääneen käytösmuoto.

Vierailija
126/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein välillä töitä, nyt taas linjoilla. Kiitos lukuisista kommenteista, joissa on kyllä paljon totta. Näissä tilanteissa olen huomauttanut miestä mutta hän hermostuu kritiikistä ja koko homma kääntyy minun syykseni.

Olen itse ollut aikanaan koulukiusattu, ehkä tuo kiusatun rooli on helppo omaksua. Olen tosi kiintynyt mieheen, mutta tiedostan ettei homma voi jatkua näin. Ja poikani on ollut silminnähden ihmeissään näistä tilanteista

ap

Vierailija
127/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys vielä, mies on pidetty kaveriporukassaan ja käyttäytyy toki eri tavalla. On hauska ja muut huomioiva seuramies

ap

Vierailija
128/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei enää tykkää susta, kokee sut ärsyttäväksi. Seuraavaksi voi tulla nyrkistä.

Vierailija
129/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta. Kiintyminen on vain tottumista kynnysmattona olemiseen tuossa suhteessa.

Vierailija
130/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein välillä töitä, nyt taas linjoilla. Kiitos lukuisista kommenteista, joissa on kyllä paljon totta. Näissä tilanteissa olen huomauttanut miestä mutta hän hermostuu kritiikistä ja koko homma kääntyy minun syykseni.

Olen itse ollut aikanaan koulukiusattu, ehkä tuo kiusatun rooli on helppo omaksua. Olen tosi kiintynyt mieheen, mutta tiedostan ettei homma voi jatkua näin. Ja poikani on ollut silminnähden ihmeissään näistä tilanteista

ap

Mitä aikaisemmin pelastat itsesi, sitä helpompaa se on.

Vierailija
131/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäys vielä, mies on pidetty kaveriporukassaan ja käyttäytyy toki eri tavalla. On hauska ja muut huomioiva seuramies

ap

Just no se on sosiopaatti. Mun mieskaveri käyttäytyi myös mukavasti kavereiden kanssa ja mun kanssa ne pimeät puolet tuli esiin. Epävakaa, arvaamaton, luulotautinen, lopuksi väkivaltainen kotirosvo. Sama jolle hain ja sain lähestymiskiellon. Oli kade lapsilleni. Tuomionkin sai edellisen naisystävän ja minun pahoinpitelystä. Taparikollinen.

Vierailija
132/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko mies työelämässä?

Vierailija
133/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sulla ei ole varaa siihen, että poikasi oppii mieheltä, että näin naista kohdellaan. Jos jatkat tuota suhdetta, se se kostautuu sinulle monin verroin poikasi kautta. Heti poikki!

Vierailija
134/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit kavereillesi, jonka miesystävä toimisto noin? Jätä se ...sika. niissä muuten on jätä se sika-tyyppi. Hän oli hauska. Tai ennen se laude ilmaantui hauskoihin paikkoihin. 

Vierailija
135/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nyt juosta vielä kun voit. Tuo pahenee vaan ajan kanssa. Halveksuu jo sinua.

Vierailija
136/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä, jos siedät sellaista. Heivaa mies pellolle ja äkkiä. Kyllä oma lapsi on tärkeämpi kuin joku hel..vetin pilkkaaja.

Vierailija
137/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että miehellä olisi jotenkin todella outo huumorintaju? Onko heidän kotonaan tehty noin muille vitsinä? Eli vaikuttaako pahantahtoiselta noita juttuja tehdessään, vai voisiko pelleillä?

Vierailija
138/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinhän ne aina on. Tosin eivät ole pidettyjä KAIKKIALLA, kuten menestyvät ja hyvät mieher ovat.

Sinä voit harrastaa sitä kiintymystä mieheen etänäkin, ei sinun tarvitse siksi olla hänen kanssaan suhteessa, kun kerran kiintymys ja arvostus eivät kulje momempiin suuntiin. Jatkossa älä mieti kynnyskysymyksenä omia tunteitasi vaan sitä, millaisia tunteita ja käytöstä sinuun kohdistetaan. Ne omat tunteet voi sitten kuolettaa ajan kanssa eron jälkeen. 

Vierailija
139/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että miehellä olisi jotenkin todella outo huumorintaju? Onko heidän kotonaan tehty noin muille vitsinä? Eli vaikuttaako pahantahtoiselta noita juttuja tehdessään, vai voisiko pelleillä?

Nyt ei mitään yliymmärtämisiä. Johtuu mistä tahansa, on haitallinen ja vaarallinen (vähintään mielenterveydelle).

Olen kiitollinen siitä, että olen saanut terapiaa ja poisoppinut tuosta, missä ap on nyt.

Vierailija
140/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä 

Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)

On kyllä kurja tilanne..

ap

Oot löytänyt mun exän! Joo ei palautusoikeus tähänkään osoitteeseen kiitos. Se on sen luonne tuo naisvihamielinen. Perinyt isältäänsä kai, ja sieltä päin mistä mies kotoisin, kaikki miehet tuollaisia, kun rupeaa selvittelemään.. tai oikeastaan aika moni muukin mies. Luulen ettei miehet koskaan aikuistu ja ovat teinejä ikuisesti. Mieti kun olisi oikea riita tilanne tai jotain pitäisi oikeasti selvittää ja sopia ja toinen on kun teini.. miehet on eksiä syystä,  ei kannata kaikkea aina uskoa. .