Miesystävä pilkkaa mua poikani kuullen, narsisti?
Olemme seurustelleet n.3 vuotta eikä asuta vielä yhdessä. Viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota siihen että mies pilkkaa ja tekee mut naurunalaiseksi poikani(15 v) edessä. Matkii ilmeitäni, autossa arvostelee ajotaitojani, puhuu ivalliseen sävyyn. Poika ei ole lähtenyt mukaan tähän, vaan katsoo vähän hölmistyneenä miestä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten pitäisi suhtautua? Mies on erilainen kun ollaan kahdestaan. Ollaan juteltu yhteenmuutosta, mut tällä hetkellä ei ole oikeen fiiliksiä..
Kommentit (159)
Palstan mukaan kaikista miehistä 71% on narsisteja, palstalaisten ex-miehistä 93%. Eli onhan se tuokin todnäk.
No ei ehkä narsisti, mutta kusipää kyllä.
Vakavan keskustelun paikka ja jos ei käytös muutu, lapikasta.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ihan selkeä narsisti kun haluat hallita toista
Tuollainen käytös ei enää muutu, ei välitä sinusta enää. Tiedän kokemuksesta ja jätin mieheni koska käyttäytyi juuri noin. Oli todella epämukavaa kun väänteli naamaansa ja ivasi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös ei enää muutu, ei välitä sinusta enää. Tiedän kokemuksesta ja jätin mieheni koska käyttäytyi juuri noin. Oli todella epämukavaa kun väänteli naamaansa ja ivasi seurassa.
Sinä ole narsisti ja paha sellainen
Vaihda äijä sivistyneeseen mieheeni, joka osaa käyttäytyä.
Olen myös miettinyt johtuuko siitä että fiilikset mua kohtaan ovat muuttuneet.. Poika näkee häntä 1-2 krt viikossa ja nyt viime aikoina on alkanut tämä outo käytös. Irvistely ja mun ilmeiden matkiminen on jatkunut kauemmin, esim kun nähdään parin päivän tauon jälkeen, hän irvistää mut nähdessää(kuulostaa aik karsealta). Mut tämä mun dissaaminen pojan seurassa ei ole ok, jos huomautan siitä hän tod.näk kieltää että olisi käyttäytynyt niin
ap
Mielestäni riskimiehen kuuloinen kuvaus jos tyhjästä vetäsee nuo, surullista mutta totta, mitä yrittää sillä aggressiivisella tyylillä sanoa ja kenelle. En jatkaisi. Olisi pelottava tyyppi. Miten tuon voi muuten käsittää? Koska jokin voi vaan pahentua näissä. Ihan kuin ei pitäisi susta lainkaan tai häntä ärsyttää. Eikö lapset matki äitiensä ilmeitä joskus kiukkuisena? Harmi jos ehdit itse jo ihastua, pitäiskö se kipata jollekin toiselle kierrätykseen. Vai onko tulkittu mies nyt jotenkin muka väärin, miten. Onko tuo riidan aikana vai ihan vaan ajamisen aikana, tai sama kai se. Ottaako joku tuosta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi korjata miestä tai puhutella jatkuvasti. Eikun omat asunnot samantien. Aikuisen pitäisi kai osata itse käytös. Mitä jos mies tulee aina vaan vihaisemmaksi ja äkkipikaiseksi? Miksi mies on suhteessa jos mikään ei miellytä.
Suosittelen puhumaan avoimesti omista tunteista kumppanin kanssa. Yhdessä ei ole pakko elää. Aina voi käydä keskustelun siitä mitä tästä eteenpäin. Rehellisyys kannattaa aina.
Ihan sama mikä diagnoosi, mutta mulkku se ainakin on äläkä nyt ainakaan yhteen muuta tuollaisen kanssa
Ap on narsisti, joka hallitsee kaikkia hänen juttunsa todesta ottavia. Varokaa narsistia
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt johtuuko siitä että fiilikset mua kohtaan ovat muuttuneet.. Poika näkee häntä 1-2 krt viikossa ja nyt viime aikoina on alkanut tämä outo käytös. Irvistely ja mun ilmeiden matkiminen on jatkunut kauemmin, esim kun nähdään parin päivän tauon jälkeen, hän irvistää mut nähdessää(kuulostaa aik karsealta). Mut tämä mun dissaaminen pojan seurassa ei ole ok, jos huomautan siitä hän tod.näk kieltää että olisi käyttäytynyt niin
ap
Mitä hittoa, mies irvistelee sulle?? Hyi hitto, älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi tuollaiseen ääliöön! Huomaatko miten vinksahtanutta tuo on, kun kirjoitat nuo jutut auki tänne?
Sen kyllä huomaa kun kunnioitus ja välittäminen lakkaa ja halveksunta alkaa. Tuosta ei ole tie kuin alaspäin, pelasta itsesi ja säästä lapsesikin tuollaiselta. Voit yrittää vakavaa keskustelua, mutta siihenkään ei voi toista pakottaa.
Haaskaat vaan aikaasi ap tuohon tyyppiin. Kokemuksesta voin sanoa, että tyyli sen kun pahenee.
On tullut aika sanoa goodbye sille junttimaiselle tollolle.
Tuota se tulee pelkästään olemaan seuraavat vuodet jos muutatte yhteen. Sinuna etsisin paremman miehen ja esikuvan pojalle. Muista ettei toista voi muuttaa.
Mies taitaa olla hieman jälkeenjäänyt.
Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä
Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)
On kyllä kurja tilanne..
ap
Arvelen tosiaan sinun olevan narsisti