Miesystävä pilkkaa mua poikani kuullen, narsisti?
Olemme seurustelleet n.3 vuotta eikä asuta vielä yhdessä. Viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota siihen että mies pilkkaa ja tekee mut naurunalaiseksi poikani(15 v) edessä. Matkii ilmeitäni, autossa arvostelee ajotaitojani, puhuu ivalliseen sävyyn. Poika ei ole lähtenyt mukaan tähän, vaan katsoo vähän hölmistyneenä miestä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten pitäisi suhtautua? Mies on erilainen kun ollaan kahdestaan. Ollaan juteltu yhteenmuutosta, mut tällä hetkellä ei ole oikeen fiiliksiä..
Kommentit (159)
Miksi sinä vielä katselet tuolla tavalla käyttäytyvää äijää?
Se on rasite sinulle ja lapsellesi. Lapset muutenkin oppii helposti ikäviä tapoja. Tää äijä ei ole hyvää seuraa sulle eikä lapsellesi.
Mies yrittää saada poikaa puolelleen ns. miesten leiriin, jossa pilkataan naisia.
Veikkaan, että äijä ei ole muuttanut mielipidettään sinusta, mutta nyt se vain tulee näkyviin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt johtuuko siitä että fiilikset mua kohtaan ovat muuttuneet.. Poika näkee häntä 1-2 krt viikossa ja nyt viime aikoina on alkanut tämä outo käytös. Irvistely ja mun ilmeiden matkiminen on jatkunut kauemmin, esim kun nähdään parin päivän tauon jälkeen, hän irvistää mut nähdessää(kuulostaa aik karsealta). Mut tämä mun dissaaminen pojan seurassa ei ole ok, jos huomautan siitä hän tod.näk kieltää että olisi käyttäytynyt niin
ap
Matkii siis sinun ilmeitä, sinä siis irvistät kun näette parin päivän tauon jälkeen ? Mitä miehen pitäisi muuta kuin irvistää takaisin ? Sinä siis saat irvistää mutta hän ei saa ? Oletko kokeillut hymyillä, jos vaikka hymyilisi takaisin ?
Vierailija kirjoitti:
Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä
Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)
On kyllä kurja tilanne..
ap
Kysy onko entinen koulukiusaaja. Sinuna sanoisin miehelle hyvät jatkot ja näyttäisin ovea.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt johtuuko siitä että fiilikset mua kohtaan ovat muuttuneet.. Poika näkee häntä 1-2 krt viikossa ja nyt viime aikoina on alkanut tämä outo käytös. Irvistely ja mun ilmeiden matkiminen on jatkunut kauemmin, esim kun nähdään parin päivän tauon jälkeen, hän irvistää mut nähdessää(kuulostaa aik karsealta). Mut tämä mun dissaaminen pojan seurassa ei ole ok, jos huomautan siitä hän tod.näk kieltää että olisi käyttäytynyt niin
ap
Miksi ihmeessä olet tällaisen miehen kanssa joka ei pidä sinusta ja halveksii sinua? Älä nyt ihmeessä muuta hänen kanssaan yhteen. Ystäväni seurustelee tuurijuopon miehen kanssa joka kännissä haukkuu aina ystäväni maanrakoon. Itse en tuollaista käytöstä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä
Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)
On kyllä kurja tilanne..
ap
Eli mies on jäänyt teinin tasolle. Tuskin sen aivot enää kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mukaan kaikista miehistä 71% on narsisteja, palstalaisten ex-miehistä 93%. Eli onhan se tuokin todnäk.
Ei näillä femceleillä mitän exiä ole :D
Toivottavasti ap nyt kuuntelee, tilanne tulee vaan pahenemaan. Olen tuollaisten vanhempien lapsi ja kurkkua kuristaa, mieti edes lastasi.
Vierailija kirjoitti:
ap
No ihan mahdollista, että on narsisti, mulkku vähintään ja luonnevikainen. Jätä mies ja keskity itseesi.
Miksi sinä jäit suhteeseen, vaikka tuo irvistely alkoi tai ilmeiden matkiminen? Seurustelukumppanin pitäisi olla omalla puolella eikä koulukiusaaja.
Hyvä, että olet nyt herännyt ja seuraavan miehen kanssa nollatoeranssi paskalle käytökselle. Kun ihminen näyttää todellisen minänsä, se on sitten siinä.
Teepä niin, että sanot sille miehelle; se on moro nyt! Tää oli tässä. Irvistellään jos törmätään joskus.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kurja tilanne..
ap
Joo, nyt on kurjaa sinun poikasi kannalta, sillä hän tuskin kovin pitkään katselee tuollaista. Tai kurjaa miehen kannalta, jos on aika jäädä pois sinun kyydistä ja kävellä syömään toisissa pöydissä.
Joka tapauksessa te ette kovin pitkään kolmistaan autoile ja syö. Joku tuosta kuviosta lähtee pois, onko se sinun poikasi vai tämä miesystävä?
En olisi tuollaisen kanssa hetkeäkään, taidat olla hieman yksinkertainen kun et ole eronnut tuosta suhteesta.
Pakko vielä kommentoida etten itse irvistä hänet nähdessäni tai sitten hymyni näyttää irvistykseltä.
Hän on varmaan tähän asti pystynyt tsemppaamaan käytöstään ja nyt tullut oikea luonne esiin..
ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko vielä kommentoida etten itse irvistä hänet nähdessäni tai sitten hymyni näyttää irvistykseltä.
Hän on varmaan tähän asti pystynyt tsemppaamaan käytöstään ja nyt tullut oikea luonne esiin..
ap
Olet lapanen, jätä se ukko.
Älä kutsu ainakaan miestä enää kotiisi vaan tapaatte muualla ilman poikaasi kunnes saat sanottua hyvästit . Sitten etsit naista kunnioittavan miehen.
Miksi et ole vielä jättänyt tätä irvinaamaa? Eihän tuollaisesta ole mitään positiivista sinulle tai lapsellesi!
Vierailija kirjoitti:
ap
Niinhän se aina menee.
Nyt sun tehtävä on tehdä omat kotiläksyt ennen seuraavaa suhdetta, kun on jo ollut pojan isän kanssa ero ja nyt tämä koulukiusaajanarsisti. Tee itsellesi palvelus ja kouluta itsesi paremmin ihmissuhteisiin.
Jokin vastakkainasettelu tässä on kehittymässä. Mies yrittää liittoutua ap:n pojan kanssa, mutta ampuukin omaan nilkkaansa. Piilovittuilu ei ole hyvää huumoria. Teinit suhtautuvat muutenkin epäillen vanhempiensa uusiin kumppaneihin ja ovat lähes 100 % sitä mieltä että äidillä on huono miesmaku ja isällä huono naismaku.
Juokse.
Yrittääkö mies bondata pojan kanssa dissaamalla sinua? Mikä mulkku. Monestihan ihmiset osaa suhteen alussa pitää itseään vähän kurissa ja käyttäytyvät paremmin kuin normaalisti tekisivät. Mutta sieltä se oikea karva alkaa paljastua kun kokevat suhteen vakiintuneeksi ja kumppanin sitoutuneeksi. Sitten alkavat testailemaan, että kuinka paljon pa--aa toinen suostuu sietämään ja silti jatkamaan suhdetta. On kyllä tosi kurja tilanne, mutta kannattaa pelastaa itsensä ja lapsi mieluummin aiemmin kuin myöhemmin.
Olet ilmeisesti onnistunut kasvattamaan fiksun pojan. Ainakin vaikuttaa siltä, kun vertaa tuohon kohta entiseen miesystävääsi.