Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä pilkkaa mua poikani kuullen, narsisti?

Vierailija
16.09.2024 |

Olemme seurustelleet n.3 vuotta eikä asuta vielä yhdessä. Viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota siihen että mies pilkkaa ja tekee mut naurunalaiseksi poikani(15 v) edessä. Matkii ilmeitäni, autossa arvostelee ajotaitojani, puhuu ivalliseen sävyyn. Poika ei ole lähtenyt mukaan tähän, vaan katsoo vähän hölmistyneenä miestä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten pitäisi suhtautua? Mies on erilainen kun ollaan kahdestaan. Ollaan juteltu yhteenmuutosta, mut tällä hetkellä ei ole oikeen fiiliksiä..

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti. Hän nauttii kaikkien niiden hallitsemisesta, jotka uskovat häntä. Älä ruoki porvoolaista narsistia 

Vierailija
42/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä että selvität mikä on narsisti ja kouitat tehdä eron muuten vain ääliöihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä kommentoida etten itse irvistä hänet nähdessäni tai sitten hymyni näyttää irvistykseltä.

Hän on varmaan tähän asti pystynyt tsemppaamaan käytöstään ja nyt tullut oikea luonne esiin.. 

ap

Kyllä vaan. Mihinkäs se seepra raidoistaan pääsee.

Lisäksi tyyppi ei tule muuttamaan käytöstään. Hän antaa huonoa esimerkkiä sun lapselle. Ethän halua sitä, että lapsesi alkaa myöskin väheksymään sinua? Siinä voi käydä niin, koska siedät mieheltäkin väheksyntää.

Vierailija
44/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tältä istumalta laittaa miehelle viestillä että tämä oli tässä ja kiitos hei. 

Vierailija
45/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä 

Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)

On kyllä kurja tilanne..

ap

Onko hänellä itse poikaa? Voi myös olla ihan kateellinen sinulle, että sinulla on poika tai pojallesi, koska ilmenee aina poikasi läsnäollessa. Ainakin hän on hyvin huono esimerkki pojallesi, miten parisuhteissa käyttäydytään.

Vierailija
46/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen käytös ei enää muutu, ei välitä sinusta enää. Tiedän kokemuksesta ja jätin mieheni koska käyttäytyi juuri noin. Oli todella epämukavaa kun väänteli naamaansa ja ivasi seurassa. 

Sinä ole narsisti ja paha sellainen

Hanki sinäkin vähän lisää tietoa ja sivistystä.

Vierailija
47/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi tältä istumalta laittaa miehelle viestillä että tämä oli tässä ja kiitos hei. 

Kannatetaan! 

Nyt sukkelaan ap sille dillelle viestiä menemään. Kirjoita, että "Päätän suhteemme tähän. Päätös on lopullinen. Emme tapaa enää. Hyvää jatkoa."

Vierailija
48/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt johtuuko siitä että fiilikset mua kohtaan ovat muuttuneet.. Poika näkee häntä 1-2 krt viikossa ja nyt viime aikoina on alkanut tämä outo käytös. Irvistely ja mun ilmeiden matkiminen on jatkunut kauemmin, esim kun nähdään parin päivän tauon jälkeen, hän irvistää mut nähdessää(kuulostaa aik karsealta). Mut tämä mun dissaaminen pojan seurassa ei ole ok, jos huomautan siitä hän tod.näk kieltää että olisi käyttäytynyt niin

ap

Miksi ihmeessä olet tällaisen miehen kanssa joka ei pidä sinusta ja halveksii sinua? Älä nyt ihmeessä muuta hänen kanssaan yhteen. Ystäväni seurustelee tuurijuopon miehen kanssa joka kännissä haukkuu aina ystäväni maanrakoon. Itse en tuollaista käytöstä jaksaisi.

Vaimon ystävällä sama juttu.  Nätti nainen, yliopistokoulutus, hyvä työpaikka.  Mies ilkkuu OMAN poikansa nähden, poika käyttäytyy myös sikamaisesti (vasta 10 v). Omat palkkarahat pitää antaa miehen käyttöön. Silti tämä neito roikkuu AP:n tapausta vastaavassa apinassa "koska rakastaa sitä".

Maailmassa, jossa on neljä miljardia muuta miestä...

Naisen mieli on mysteeri.

Vierailija
49/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Hän nauttii kaikkien niiden hallitsemisesta, jotka uskovat häntä. Älä ruoki porvoolaista narsistia 

Kyllä tuollainen ihan mahdollista on. Hoidin lapsia perheessä jossa mies piti vaimoaan kynnysmattona mun ja lasten edessä. Lapsille todella huonoa esimerkkiä ihmissuhteista ja ulkopuoliselle ikävä kuulla/nähdä. Lopetin hoitamisen tuon ilmapiirin takia. En tiedä mitä heille nykyään kuuluu ja toivon että nainen älysi lähteä.

Vierailija
50/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen käytös ei enää muutu, ei välitä sinusta enää. Tiedän kokemuksesta ja jätin mieheni koska käyttäytyi juuri noin. Oli todella epämukavaa kun väänteli naamaansa ja ivasi seurassa. 

Sinä ole narsisti ja paha sellainen

Hanki sinäkin vähän lisää tietoa ja sivistystä.

Oletko sinäkin narsisti?

Vierailija
51/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen tosiaan sinun olevan narsisti

Perustelut?-ei ap

Vierailija
52/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen vaikuttaa naisvihaajalta

Vierailija
53/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä kommentoida etten itse irvistä hänet nähdessäni tai sitten hymyni näyttää irvistykseltä.

Hän on varmaan tähän asti pystynyt tsemppaamaan käytöstään ja nyt tullut oikea luonne esiin.. 

ap

Niinhän se aina menee. 

Nyt sun tehtävä on tehdä omat kotiläksyt ennen seuraavaa suhdetta, kun on jo ollut pojan isän kanssa ero ja nyt tämä koulukiusaajanarsisti. Tee itsellesi palvelus ja kouluta itsesi paremmin ihmissuhteisiin. 

Jos ikää on jo yli 35 niin todennäköisyys huonon miehen löytämiseksi on suurempi kuin hyvän miehen löytäminen. Että tulee olemaan pitkä kausi yksin, jos haluaa löytää hyvän miehen. Mutta tärkeää, ettei päästä omaa poikasnsa myrkyttymään näissä suhteissa, kun huonojakin pakosti tulee.

Vierailija
54/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aluksi ihana tai kovin rakastunut?

Vierailija
55/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinhän se aina menee. 

Nyt sun tehtävä on tehdä omat kotiläksyt ennen seuraavaa suhdetta, kun on jo ollut pojan isän kanssa ero ja nyt tämä koulukiusaajanarsisti. Tee itsellesi palvelus ja kouluta itsesi paremmin ihmissuhteisiin. 

Jos ikää on jo yli 35 niin todennäköisyys huonon miehen löytämiseksi on suurempi kuin hyvän miehen löytäminen. Että tulee olemaan pitkä kausi yksin, jos haluaa löytää hyvän miehen. Mutta tärkeää, ettei päästä omaa poikasnsa myrkyttymään näissä suhteissa, kun huonojakin pakosti tulee.

Pitää saada pää siihen kuntoon, että tämäkin olisi jätetty irvistelyn alettua. Ja joo, on ihan mahdollista, ettei miestä löydy ikinä.

Vierailija
56/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vaikka olla, ettei tuossa iässä helposti enää löydy vapaita sinkkumiehiä? Kulissin vuoksi pysyttelee suhteessa. Aika moni mieskin on kulissisuhteessa omasta halustaan. En ymmärrä, mitä nätteys tai yliopistokoulutus vaikuttaisi lähtöhaluihin. Ongelmahan on se, ettei hyviä miehiä riitä kaikille.

Vierailija
57/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen irvailu ja dissaus poikani nähden ei liity mihinkään riitatilanteeseen, viikonloppuna oltiin autossa ja ajeltiin mutkaisella tiellä seudulla jossa en ollut ennen ollut. Hän komensi mua ajamaan kovempaa ja kommentoi ajamistani/matki ajoasentoa ym. Poika oli mukana kyydissä 

Ruokapöydässä kun oltiin yks ilta kolmistaan, hän matki miten syön.. Syön mielestäni ihan normaalisti(kukaan muu ei ole huomauttanut)

On kyllä kurja tilanne..

ap

Lopeta suhde, ainut neuvo. 

Vierailija
58/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessäsi on valinta: loppuelämä kynnysmattona tai sitten vapaus valita uusi itselle sopiva kumppani. Poikasi muuten oppii esimerkin kautta miten naisia voi kohdella. Eli valinnan pitäisi olla todella helppo.

Vierailija
59/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen tosiaan sinun olevan narsisti

Tältähän se erittäin vahvasti vaikuttaa.

Vierailija
60/159 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis murrosiän tapohinsa jämähtänyt. Poikasi on kehittyneempi kuin se mies. Nyt pilaat pojan hyvän kasvatuksen altistamalla hänet huonoille käytöstavoille, joita mies opettaa täyttä häkää pojallesi.

Vihellä homma poikki a.s.a.p.  eli NYT. Kohta on jo liian myöhäistä, ja sun saavutuksesi lapsesi kasvatuksessa valuu kuin hiekka sormiesi välistä kankkulan kaivoon.

Kumpi on tärkeämpi ihminen sinulle? Poikasi vai se tavaton ketale?