Tuhlasin 80€ kauneudenhoitotuotteisiin
Tilasin kasvojen puhdistusainetta, yövoidetta, hiusnaamion, jotain ihogeeliä ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tunnen itseni tyhmäksi. Ilmankin olisin pärjännyt. En voi perua enää tilausta. Oliko mielestänne kamalaa tuhlaamista? Paljonko te käytätte vastaaviin tuotteisiin rahaa?
Kommentit (86)
Perustuotteet on hyvä olla. Iän ja ihotyypin mukaan.
Mikset osta niitä kauneustuotteita Prisman poistomyynnistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee hajustamattomaan Lacto Linen pesuaineeseen, LV:n miselliveteen ja LV menin hajustamattomaan antiperspiranttistickiin sekä perus- ja aurinkovoiteeseen rutkasti rahaa.
Minkäs teet kun pitää olla puhdas ja hajusteeton? Täysin metsäläisenä en voi elää. En ole käynyt vuosiin ihotautilääkärillä ja siksi en saa Kela-korvausta perusvoiteistani. Jalkojani hoidan ihan halvimmalla ruokaöljyllä yötä vasten. Öljy jalkaan ja vanha tennissukka päälle.
En meikkaa ja minua suututtaa välillä kun naista sanotaan epäkohteliaaksi ja huolittelrmattomaksi jos hän ei meikkaa. Minulla eivät riitä rahat meikkaamiseen hajusteongelman vuoksi.
Aurinkovoiteet ne kalliita onkin, jos meinaa saada herkälle akneiholle hajusteettoman ja hyvän aurinkorasvan, joka ei tunnu tukahduttavalta, ei ärsytä ihoa, ei tee finnejä, ei ki
La roche posay anthelios on hyvä mutta kallis. Pieni puteli maksaa 25 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee hajustamattomaan Lacto Linen pesuaineeseen, LV:n miselliveteen ja LV menin hajustamattomaan antiperspiranttistickiin sekä perus- ja aurinkovoiteeseen rutkasti rahaa.
Minkäs teet kun pitää olla puhdas ja hajusteeton? Täysin metsäläisenä en voi elää. En ole käynyt vuosiin ihotautilääkärillä ja siksi en saa Kela-korvausta perusvoiteistani. Jalkojani hoidan ihan halvimmalla ruokaöljyllä yötä vasten. Öljy jalkaan ja vanha tennissukka päälle.
En meikkaa ja minua suututtaa välillä kun naista sanotaan epäkohteliaaksi ja huolittelrmattomaksi jos hän ei meikkaa. Minulla eivät riitä rahat meikkaamiseen hajusteongelman vuoksi.
Aurinkovoiteet ne kalliita onkin, jos meinaa saada herkälle akneiholle hajusteettoman ja hyvän aurinkorasvan, joka ei tunnu tukahduttavalta, ei ärsytä ihoa, ei tee finnejä, ei kiillä eikä tee valkoista naamaa. 20 euroa menee iha
Oletko kokeillut Garnierin sprayta? Kannattaa kerrostaa vaikka aurinkosuojallista päivävoidetta ja sprayta. Ennen iHerbin kautta pystyi tilaamaan Neutrogenan SPF100 aurinkovoidetta, joka on ohutta ja imeytyy ihoon. Muistaakseni sitä kuvataan sanalla anticomedonimic.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ei ole tuhlausta, sitäpaitsi pärjäät pitkälle noilla ostoksilla.
Eli jos ei käytä tuollaisia tuotteita, ei "huolehdi itsestään"? Kumma juttu kun ei miehetkään juuri tuollaisia käytä. Tietty pitkät hiukset tarvitsevat hoitoaineen kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoiteet ne kalliita onkin, jos meinaa saada herkälle akneiholle hajusteettoman ja hyvän aurinkorasvan, joka ei tunnu tukahduttavalta, ei ärsytä ihoa, ei tee finnejä, ei ki
Oletko kokeillut puuterimuodossa olevia aurinkosuojia? Sasa.com myy sellaisia japanilaisten naisten suosikkituotteita. Itse käytän tuollaista puuteria aurinkosuojaa päällä siksi, että iho kärähtää heti ja menee vesikelloille. Minulla ei ole yhtään pigmenttiä ja siksi minulle vinkattiin japanilaisten naisten suosimaa kauppaa. Hehän pitävät vaaleaa ihoa kauniina ja tavoittelevat sitä, etteivät rusketu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole aina sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä muuten on ihan oikeasti hyvä vinkki. Keväällä poistolaatikossa oli -70% Lily Lolon meikkejä, hajusteettomia ja minimaaliset ainesosalistat, pääsivät heti käyttöön.
Laitoin just pelkkiin meikkivoiteen pohjustusvoiteisiin 100 euroa. En tuhlannut, vaan panostin itseeni. Olin säästänyt sairaseläkkeestä! Tilasin netistä, Emotionissa nää ois maksaneet 150 euroa joten säästin 50 euroa, heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimonikin tuhlaa noihin rahansa että näyttäisi paremmalta. En ole huomannut mitään eroa. Paljon parempi vaihtoehto on että minä ostan samalla rahalla kaljaa, näin vaimo näyttää paljon kauniimmalta.
Mutta sitten vuorostasi sinä näytät rupsahtaneelta kun litkit kaljaa.
Olen silti tyytyväinen. Nyt rahat menee ja vaimo on rupsahtanut, eikä ole koskaan tyytyväinen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolehtiminen ei ole tuhlausta, sitäpaitsi pärjäät pitkälle noilla ostoksilla.
Eli jos ei käytä tuollaisia tuotteita, ei "huolehdi itsestään"? Kumma juttu kun ei miehetkään juuri tuollaisia käytä. Tietty pitkät hiukset tarvitsevat hoitoaineen kyllä
Siltähän ne miehet näyttävätkin, etteivät huolehdi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Koska siinä ei ole hohtoa. Nainen kuvittelee että ostamalla kalliilla saa itsestään kauniimman.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin just pelkkiin meikkivoiteen pohjustusvoiteisiin 100 euroa. En tuhlannut, vaan panostin itseeni. Olin säästänyt sairaseläkkeestä! Tilasin netistä, Emotionissa nää ois maksaneet 150 euroa joten säästin 50 euroa, heh!
Panostit itseesi. No en nyt niinkään sanoisi, vaan panostit tyhjään. Et ole yhtään sen parempi panostuksesi johdosta.
Koska naiset tajuaa että heitä on höynäytetty?
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin yksinkertaista ole. Jos on löytänyt omalle iholle sopivat tuotteet tietystä merkistä niin muut tuotteet ei käy. Ja huom.! Ei tarvitse olla sitä kalleinta merkkiä.
Ihailen sitä kuinka käytätte rahojanne näyttääksenne paremmilta miesten silmissä, mutta markkinointi kusee teitä linssiin vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet käyttävät ihonhoitotuotteita. Ihosta huomaa hoitaako sitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen sitä kuinka käytätte rahojanne näyttääksenne paremmilta miesten silmissä, mutta markkinointi kusee teitä linssiin vuodesta toiseen.
Mä en välitä mainoksista. Käytän aina samoja tuotteita. Mä ostan mitä mä haluan.
Tohditko antaa vinkin, mikä aurinkosuoja on tuollainen? Etsin sopivaa.