Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin 80€ kauneudenhoitotuotteisiin

Vierailija
15.09.2024 |

Tilasin kasvojen puhdistusainetta, yövoidetta, hiusnaamion, jotain ihogeeliä ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tunnen itseni tyhmäksi. Ilmankin olisin pärjännyt. En voi perua enää tilausta. Oliko mielestänne kamalaa tuhlaamista? Paljonko te käytätte vastaaviin tuotteisiin rahaa?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa itseensä panostaa. Suotta kadut. 

Vierailija
2/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pieni hohto tekee hyvää mielelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kosmetiikkatilauksen loppusumma on useimmiten jotain 150 euroa, joten pääsit halvalla.

Vierailija
4/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kuluttamista keskituloiselle ja keskiluokkaiselle naiselle. Jos sait noin monta tuotetta tuolla rahalla, et edes ostanut mitään kalliita merkkejä. 

Eri juttu tietysti, jos rahaa ei ole. Silloin on menty ilman noita tuotteita. Enää minun ei tarvitse. 

Vierailija
5/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo viidestä tuotteesta mikään älytön summa ole, vaikka halvemmallakin saa. Sen kun laitat nyt vain itseäsi.

Vierailija
6/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaus on tässä tapauksessa hyvinkin osuva sana.

Vierailija
7/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti uudestaan kun tilaus on toimitettu. Kai siinä on mahdollisuus tuotepalautukseen. Nuo kyllä kuulostavat aika perustuotteilta.

Vierailija
8/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yövoide pelkästään maksaa 71e

Vierailija
9/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpojahan nuo olivat. Yleensä yksi tuote saattaa helposti maksaa tuon 80 euroa. 

Vierailija
10/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, on tuttua. Tilaan ihan liikaa kosmetiikkaa laidasta laitaan, kaapit pursuilee jo. Kun ei entisiäkään saa käytettyä ja silti ostettava uutta, varmaan 150 euroa meni kahdessa viikossa taas. Ja nyt sitten pitää totta kai alkaa miettiä hienoa ja kallista kosmetiikkajoulukalenteria! 

No kai sitä ihmisellä jotain paheita täytyy olla, en pahemmin tuhlaa rahaa sitten muuhun kuten vaatteisiin, sisustamiseen, ravintoloihin tai matkusteluun. Kaikilla meillä on omat heikkoutemme.

Vierailija
11/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran Powerin avajaisista samalla summalla elektroniikkaa, jota en oikeastaan edes tarvinnut. Tuli morkkis siitä jälkeenpäin. Olisi pitänyt vain säästää ne rahat.

Vierailija
12/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yövoide pelkästään maksaa 71e

Mulla 120 euroa. Näitähän löytyy vaikka kuinka kalliita.

Vierailija
13/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pienituloinen olisi ostanut tuolla ainakin pariksi viikoksi ruokaa. 

Vierailija
14/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta humpuukiahan ne on-Tietty jos ne piristää sua niin kiva sitten.

Vierailija
15/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu kamalaa tuhlaamista,ihan hyvä juttu

Vierailija
16/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästin kolmessa vuodessa säästötilille 15 000 e ja tuhlasin tuon kaiken vuodessa. 10 000 e matkusteluun ja 5000 e Skimseihin. No löytyypähän yökkäreitä, alusvaatteita ja oloasuja loppuelämäksi.

Vierailija
17/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvot tarvitse kolmia erilaisia puhdistustuotteita ja rasvoja. Iholla on oma rasvansa, ja joskus pelkkä vesipesu on ok, jos ei ole kovin rasvoittuva iho. Nämä on ihan tehty sen takia, että naiset ostaisi enemmän tuotteita ja kuluttaisivat rahansa, että näyttäisivät freesimmältä.

Vierailija
18/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuri summa, mikäli nuo kaikki tuotteet tulevat säännölliseen käyttöön (eikä jää laatikon pohjalle keräämään pölyä). Ihonhoitoon kannattaa panostaa. Talvi on tulossa ja ihossakin tapahtuu muutoksia. Nyt kannattaa panostaa.  Itse olen hankkinut enemmän ihonhoitotuotteita kuin meikkejä (joita ostan/ käytän vain harvoin).

Vierailija
19/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonikin tuhlaa noihin rahansa että näyttäisi paremmalta. En ole huomannut mitään eroa. Paljon parempi vaihtoehto on että minä ostan samalla rahalla kaljaa, näin vaimo näyttää paljon kauniimmalta.

Vierailija
20/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanille vastanneille :) rahaa ei ole tuhlattavaksi asti, mutta eiköhän tuosta maksusta selvitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi