Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin 80€ kauneudenhoitotuotteisiin

Vierailija
15.09.2024 |

Tilasin kasvojen puhdistusainetta, yövoidetta, hiusnaamion, jotain ihogeeliä ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tunnen itseni tyhmäksi. Ilmankin olisin pärjännyt. En voi perua enää tilausta. Oliko mielestänne kamalaa tuhlaamista? Paljonko te käytätte vastaaviin tuotteisiin rahaa?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ostanut mieluummin vaikka lohta, tummaa suklaata ja pähkinöitä, Iho kiittäisi

Vierailija
22/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, positiivisen kautta! Ihan järkeviä ostoksia ja itseään saa hemmotella, itseensä saa panostaa todellakin. Viimeksi täytin kaappia pari viikkoa sitten kun osa tuotteista oli lopussa niin 90 eurolla. Vaihtelee vähän tuo summa. Itselle tärkeimmät tuotteet on hiustuotteita (koska suomalainen liukas lirutukka ja en pidä siitä laittamattomana, menee ihan päätä myöten eikä pysy kampauksessa ilman hyviä tuotteita ja kunnolla laittamista), hyaluronihapposeerumi, retinali ja c-vitamiiniseerumi, kosteuttava putsari, ihovoiteet ja aurinkovoide. Näistä en luovu kyllä koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilasit, vaikka et tarvi tai halua käyttää?

Käytän nivean tuotteita ja niihin menee n 50e vuodessa. Pari kasvovoidetta ja puhdistusainetta. Lisäksi marketin shampoota, hoitoaineet, suihkugeeli niin jotain 100e kaikki yhteensä vuodessa. 

Vierailija
24/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse säästin kolmessa vuodessa säästötilille 15 000 e ja tuhlasin tuon kaiken vuodessa. 10 000 e matkusteluun ja 5000 e Skimseihin. No löytyypähän yökkäreitä, alusvaatteita ja oloasuja loppuelämäksi.

Tossa ei parane painon enää koskaan paljon heitellä. 

Vierailija
25/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eihän tuo 80e ole raha eikä mikään tuosta määrästä tuotteista. Tietenkin sitten, jos sulla rahat vähissä eikä meinaa enää loppukuuksi ruokaan riittää, niin silloin 80e on paljon. Itselläni menee huomattavasti enemmän kosmetiikkaan, noihin, joista kirjoitit mutta lienen sinua vanhempikin (kohta 60v), joten kyllä tässä iässä pitää panostaa nuorempia enemmän.

Vierailija
26/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painohan noilla ei putoa.

Vierailija
27/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies opettaja sanoi kerran että oli tehnyt kerran saman, ja siitä tulee parempi tunne kun laittaa kasvoilleen voidetta ja ehkä kuvittelee että "aah mä näytän nyt paremmalta". Todellisuudessa muut tuskin huomaa eroa. 

Vierailija
28/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonikin tuhlaa noihin rahansa että näyttäisi paremmalta. En ole huomannut mitään eroa. Paljon parempi vaihtoehto on että minä ostan samalla rahalla kaljaa, näin vaimo näyttää paljon kauniimmalta.

Mutta sitten vuorostasi sinä näytät rupsahtaneelta kun litkit kaljaa. 

Vierailija
29/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla pääsit. Kuitenkin käytät noita aineita pari kertaa päivässä usean kuukauden ajan.

Mä saatan laittaa kosmetiikkaan melkein pari sataa euroa kun pitää alkaa uusimaan tuotteita. Aloitin nyt oikean retinolin käytön (reseptillä saatava) ja ostin melkein sadalla eurolla kosmetiikkaa tätä varten. Jos se tuo sun olosi hyväksi niin miksi ei.

Vierailija
30/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee hajustamattomaan Lacto Linen pesuaineeseen, LV:n miselliveteen ja LV menin hajustamattomaan antiperspiranttistickiin sekä perus- ja aurinkovoiteeseen rutkasti rahaa.

Minkäs teet kun pitää olla puhdas ja hajusteeton? Täysin metsäläisenä en voi elää. En ole käynyt vuosiin ihotautilääkärillä ja siksi en saa Kela-korvausta perusvoiteistani. Jalkojani hoidan ihan halvimmalla ruokaöljyllä yötä vasten. Öljy jalkaan ja vanha tennissukka päälle.

En meikkaa ja minua suututtaa välillä kun naista sanotaan epäkohteliaaksi ja huolittelrmattomaksi jos hän ei meikkaa. Minulla eivät riitä rahat meikkaamiseen hajusteongelman vuoksi.

Vierailija
31/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painohan noilla ei putoa.

Jos tuon jälkeen tulee syötyä kaurapuuroa pari viikkoa, niin sitten se on kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
32/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee hajustamattomaan Lacto Linen pesuaineeseen, LV:n miselliveteen ja LV menin hajustamattomaan antiperspiranttistickiin sekä perus- ja aurinkovoiteeseen rutkasti rahaa.

Minkäs teet kun pitää olla puhdas ja hajusteeton? Täysin metsäläisenä en voi elää. En ole käynyt vuosiin ihotautilääkärillä ja siksi en saa Kela-korvausta perusvoiteistani. Jalkojani hoidan ihan halvimmalla ruokaöljyllä yötä vasten. Öljy jalkaan ja vanha tennissukka päälle.

En meikkaa ja minua suututtaa välillä kun naista sanotaan epäkohteliaaksi ja huolittelrmattomaksi jos hän ei meikkaa. Minulla eivät riitä rahat meikkaamiseen hajusteongelman vuoksi.

Ei tuollasta kukaan sano jos et ole koskaan meikannut koska ihmiset näkee sun kasvot sellaisina kuin ne on aina olleetkin

Vierailija
33/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut semmoisen taktiikan, että nykyään annan itseni tuhlata 'turhuuksiin'. Siis kosmetiikkaan ja kuntosaliin. Ja olo on muuten parempi sisäisesti ja ulkoisesti. 

Vierailija
34/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut semmoisen taktiikan, että nykyään annan itseni tuhlata 'turhuuksiin'. Siis kosmetiikkaan ja kuntosaliin. Ja olo on muuten parempi sisäisesti ja ulkoisesti. 

Ei kai kuntosali turhuus ole?!

Vierailija
35/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoiteet ne kalliita onkin, jos meinaa saada herkälle akneiholle hajusteettoman ja hyvän aurinkorasvan, joka ei tunnu tukahduttavalta, ei ärsytä ihoa, ei tee finnejä, ei kiillä eikä tee valkoista naamaa. 20 euroa menee ihan heittämällä. Ja se tökötti pitää vielä pestä poiskin huolellisesti. On onni että alkaa talvi, oon aivan kyllästynyt tähänkin ohjelmanumeroon.

Vierailija
36/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla eivät riitä rahat meikkaamiseen hajusteongelman vuoksi"

En tajunnut.

Vierailija
37/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtiminen ei ole tuhlausta, sitäpaitsi pärjäät pitkälle noilla ostoksilla.

Vierailija
38/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kuntosali turhuus ole?!

On se jos ei ole rahaa. 

Vierailija
39/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän lähinnä vain hajusteettomia meikkejä ja mielestäni niitä löytyy hyvin ja sopivat kukkarollekin. Tämä ei tietenkään tarkoita, että sinun tai kenenkään muun pitäisi silti meikata.

Vierailija
40/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa pelkästään yksi kasvotuote yli 60e, joten hyvät kaupat teit. Toivottavasti ovat sopivia ihollesi ja hiuksillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi