Tuhlasin 80€ kauneudenhoitotuotteisiin
Tilasin kasvojen puhdistusainetta, yövoidetta, hiusnaamion, jotain ihogeeliä ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tunnen itseni tyhmäksi. Ilmankin olisin pärjännyt. En voi perua enää tilausta. Oliko mielestänne kamalaa tuhlaamista? Paljonko te käytätte vastaaviin tuotteisiin rahaa?
Kommentit (86)
Ihanaa, tuotteet tulivat tänään! Hiusten hoitoaine tuoksuu huumaavalta ja muutkin tuotteet näyttävät laadukkailta. Ei muuta kuin käyttöön :) ap.
Juuri kävin Lontoossa ja ostin 300 hajuvesiä Harrodsilta ja lentokentältä. Tuli hakureissu muutenkin kalliiksi. Tuhlaan kyllä myös muutenkin meikkituotteisiin, kun olen löytänyt itselleni sopivat merkit ja värit vuosien (turhien) kokeilujen jälkeen. Ne kokeilut vasta kalliiksi tulivatkin, kun hukkaan meni suuri osa..
Vierailija kirjoitti:
Saa itseensä panostaa. Suotta kadut.
Tietysti jos uskoo "myyntipuheisiin", niin voihan sitä pettää itseään ja kuvitella niin tuotteiden auttavan.
Paljon tärkeämpää itsensä hoitamista on se mitä laitat suustasi sisään ja liikutko vai oletko sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Joku pienituloinen olisi ostanut tuolla ainakin pariksi viikoksi ruokaa.
Ai toisen rahalla,ei nyt sentään.
Jos käytät niitä niin ei mennyt rahat hukkaan. Minulle kosmetiikka on harrastus ja ostan uusia juttuja ihan kokeilemisen ilosta. Laitan glitterluomiväriä, huulipunaa ja hajuvettä joskus vaikka olisin koko päivän kotona.
Näihin ketjuihin aina tulee näitä "miehet ei tykkää tuollaisista bimboista jotka kuluttaa rahansa turhaan"-huutelijoita 🤣 Älyttömintä rahankäyttöä itse kun olen todistanut nimenomaan miehiltä...