Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin 80€ kauneudenhoitotuotteisiin

Vierailija
15.09.2024 |

Tilasin kasvojen puhdistusainetta, yövoidetta, hiusnaamion, jotain ihogeeliä ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tunnen itseni tyhmäksi. Ilmankin olisin pärjännyt. En voi perua enää tilausta. Oliko mielestänne kamalaa tuhlaamista? Paljonko te käytätte vastaaviin tuotteisiin rahaa?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät niitä niin ei mennyt rahat hukkaan. Minulle kosmetiikka on harrastus ja ostan uusia juttuja ihan kokeilemisen ilosta. Laitan glitterluomiväriä, huulipunaa ja hajuvettä joskus vaikka olisin koko päivän kotona.

Näihin ketjuihin aina tulee näitä "miehet ei tykkää tuollaisista bimboista jotka kuluttaa rahansa turhaan"-huutelijoita 🤣 Älyttömintä rahankäyttöä itse kun olen todistanut nimenomaan miehiltä...

Vierailija
82/86 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tuotteet tulivat tänään! Hiusten hoitoaine tuoksuu huumaavalta ja muutkin tuotteet näyttävät laadukkailta. Ei muuta kuin käyttöön :) ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin Lontoossa ja ostin 300 hajuvesiä Harrodsilta ja lentokentältä. Tuli hakureissu muutenkin kalliiksi. Tuhlaan kyllä myös muutenkin meikkituotteisiin, kun olen löytänyt itselleni sopivat merkit ja värit vuosien (turhien) kokeilujen jälkeen. Ne kokeilut vasta kalliiksi tulivatkin, kun hukkaan meni suuri osa..

Vierailija
84/86 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa itseensä panostaa. Suotta kadut. 

Tietysti jos uskoo "myyntipuheisiin", niin voihan sitä pettää itseään ja kuvitella niin tuotteiden auttavan.

Paljon tärkeämpää itsensä hoitamista on se mitä laitat suustasi sisään ja liikutko vai oletko sohvaperuna.

Vierailija
85/86 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seerumi mulla maksaa 79€.

Vierailija
86/86 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pienituloinen olisi ostanut tuolla ainakin pariksi viikoksi ruokaa. 

Ai toisen rahalla,ei nyt sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi