Anonyymissä palstassa on aina se harmillinen juttu, että...
Ei sitten pääse tutustumaan koskaan niihin, joiden kanssa on samaa mieltä asioista! Tykkäillään toistemme jutuista ja tosi fiksuja kirjoituksia joku tänne rustailee, mutta sitten ei pääse koskaan oikeasti verkosoitumaan. Olisi joskus ihan kiva oikeassa elämässä oppia tuntemaan oman kaltaisia ihmisiä ja kuulemaan näitä mielipiteitä, kun ihmiset harvemmin niitä kaduilla huutelee. Paitsi mielenosoituksissa, ja niitä nyt tietysti onneksi onkin ollut ihan hyvin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te keskenänne sopia aina jonnekin tapaamisen missä sitten tapaatte livenä ja kasvotusten ja ehkä esittäydyttekin. Ei kai se nyt vallan poissuljettu vaihtoehto ole? Ne tulee paikalle ketkä tulevat.
Ei ihan kaikkein turvallisin juttu tässä nykyisessä poliittisessa ilmapiirissä tämän hallituksen alaisuudessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te keskenänne sopia aina jonnekin tapaamisen missä sitten tapaatte livenä ja kasvotusten ja ehkä esittäydyttekin. Ei kai se nyt vallan poissuljettu vaihtoehto ole? Ne tulee paikalle ketkä tulevat.
Ei ihan kaikkein turvallisin juttu tässä nykyisessä poliittisessa ilmapiirissä tämän hallituksen alaisuudessa...
Kokoontumisvapaus kaikilla ihan porukkatapaamismielessä enkä usko yhdenkään täysijärkisen aiheuttavan yhtään mitään..
Eipä ole täällä tullut koskaan mieleen, että haluaisin tavata jonkun livenä. Minfossa olen joskus ajatellut, mutta ei tunnu sopivalta ehdottaa sellaista. Kun se toinen ei kuitenkaan haluaisi ja siitä tulisi vain kiusallinen tilanne, kun hän joutuisi kieltäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoontumisvapaus kaikilla ihan porukkatapaamismielessä enkä usko yhdenkään täysijärkisen aiheuttavan yhtään mitään..
Veikkaatko, että tällä palstalla tai netissä yleensä liikkuu pelkästään tervejärkistä porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole täällä tullut koskaan mieleen, että haluaisin tavata jonkun livenä. Minfossa olen joskus ajatellut, mutta ei tunnu sopivalta ehdottaa sellaista. Kun se toinen ei kuitenkaan haluaisi ja siitä tulisi vain kiusallinen tilanne, kun hän joutuisi kieltäytymään.
No ei mullakaan mitää tiettyä henkilöä tule mieleen, kun eihän täällä edes tiedä kuka kommenteista tykkäilee, mutta ihan vaan jo se, että tietää useiden ihmisten olevan jostain samaa mieltä ja pohdiskelevan samoja juttuja, niin joskus toivoisi että tietäsisi keitä ne on.
Lauantaina Mikkelin torille kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaatko, että tällä palstalla tai netissä yleensä liikkuu pelkästään tervejärkistä porukkaa?
Kaikessa on riskinsä.
Mä en yleensä edes katso kommentteja omissa jutuissa, enkä vastauksia omissa kommenteissa
Mä vaan kirjotan asioita ja yritän tsemppailla ihmisiä, tarttukoon ken tarttuu ja ketä kiinnostaa.
Mulla ei oo aikaa eikä kiinnostusta lukea negatiivisia kommentteja yms, mitä on täällä paljon.
Mä oon tarkkailija ja teen omaa juttua
<3
Itse olen huomannut että täällä on ehkä 1 tai 2 ihmistä ketkä kirjottavat joskus jotain järkevää. Sit ne 5 vakiotyyppii ketkä ei tee mitää muutaku sylkee huonoa oloaan pitkin poikin ja ilmiantelee kaikkien muitten alotukset
Nää ihmiset on asunu täällä palstalla oikeesti varmaan kymmeniä vuosia
Ei se ole huono puoli. Se on hyvä puoli. Ihmiset pettää aina, muista se!
31.8 iso miekkari helsingissä. Sinne kaikki. Vaikka pahvista leikattu sininen ympyrä rintataskun kohdalle. Vastustamme kaikkea mahdollista ja uskomme havujuomaan
Vierailija kirjoitti:
Mä en yleensä edes katso kommentteja omissa jutuissa, enkä vastauksia omissa kommenteissa
Mä vaan kirjotan asioita ja yritän tsemppailla ihmisiä, tarttukoon ken tarttuu ja ketä kiinnostaa.
Mulla ei oo aikaa eikä kiinnostusta lukea negatiivisia kommentteja yms, mitä on täällä paljon.
Mä oon tarkkailija ja teen omaa juttua
<3
Onnittelut. Itse osallistun keskusteluun ja se vaatii vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole huono puoli. Se on hyvä puoli. Ihmiset pettää aina, muista se!
Näinhän te hajota ja hallitse -oikeistolaiset haluatte ihmisten uskovan, ettei löydetä yhteisöä ja aleta verkostoitua. Myös projisoitte omaa pahuuttanne muihin. Ehkä te olette tosiaan sellaisia, että teihin ei voi luottaa, mutta eihän se tarkoita että muut on. Hyvää yötä.
Puppa vasussa herkut lapsille toi. Lapset ilakoi. Vasu pois?
Vierailija kirjoitti:
Puppa vasussa herkut lapsille toi. Lapset ilakoi. Vasu pois?
Just näiden tyyppien takia en suosittele järkkäämään mitään tapaamisia julkisesti tällä palstalla. Kaikella rakkaudella.
Minun mielipiteeni saa lähes pelkästään alapeukkuja, joten ei haittaa.
Kaksplussalla oli aikoinaan - en tiedä, onko vieläkin - mahdollisuus rekisteröityneenä käyttäjänä lähettää yksityisviestiä toiselle rekisteröityneelle käyttäjälle. Pystyi myös perustyamaan ryhmiä, joihin saattoi liittää muita rekisteröityneitä käyttäjiä. Tällaisilla porukoilla järjestettiin joskus miittejä eli livetapaamisia. Yhteen nykyiseen hyvään ystävääni tutustuin juuri tällä tavalla noin 15 vuotta sitten. Mulla on siltä ajalta muitakin kavereita kaksplussalaisista. Täällä Vauvalla ei tuollaista yksityisviestimahdollisuutta ole, joten sikäli rekisteröityminen on turhaa.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Kaksplussalla oli aikoinaan - en tiedä, onko vieläkin - mahdollisuus rekisteröityneenä käyttäjänä lähettää yksityisviestiä toiselle rekisteröityneelle käyttäjälle. Pystyi myös perustyamaan ryhmiä, joihin saattoi liittää muita rekisteröityneitä käyttäjiä. Tällaisilla porukoilla järjestettiin joskus miittejä eli livetapaamisia. Yhteen nykyiseen hyvään ystävääni tutustuin juuri tällä tavalla noin 15 vuotta sitten. Mulla on siltä ajalta muitakin kavereita kaksplussalaisista. Täällä Vauvalla ei tuollaista yksityisviestimahdollisuutta ole, joten sikäli rekisteröityminen on turhaa.
Joku tällainen olisi ihan kiva. Tosin tämän palstan ylilautailijoiden tuntien ne inboxit täyttyisi kaikesta muusta kuin kavereista.