Mitä naiset tarkoittavat vonkaamisella?
Iltalehdessä oli jonkin aikaa sitten juttua, jossa toimittaja oli mennyt Hesan yöelämään ja se oli otsikoitu jotenkin, että se oli jatkuvaa hiplailua ja painostavaa vonkaamista. Tarkoittavatko naiset vonkaamisella näissi sitä, että seurasta tai seksistä selvän kieltäytymisenkin jälkeen jatketaan yrittämistä vai myös jo ihan yrittämistä pidetään vonkaamisena seksistisesti miehiä kohtaan. Tarkoitan tässä siis sitä käyttävätkö jotkut naiset tuota termiä seksistisellä tavalla miehiä kohtaan väärin siten, että pitävät vonkaamisena jo seksin tai seuran yrittämistä? Koska tietenkinhän miehetkin saavat yrittää löytää seuraa ja miesten rooli nyt vaan sattuu naisten yleisen passiivisuuden takia olemaan se, että pitää itse tehdä aloitteita. Silloin ei soisi kutsuttavan yrittämistä noin negatiivisesti latautuneella termillä. Selvän kieltäytymisen jälkeen tuo termi voikin olla ihan sopiva. Tässä siis kysyn sitä, että käyttävätkö jotkut vonkaamis termiä väärin, jo ensimmäisestä yrityksestä, mitä voidaan siis pitää seksitisenä miehiä kohtaa.
Ja tietenkin jotkut naiset ovat itse aktiivisia aloitteiden tekemisessä, mutta ei se yhteiskunnallinen normi ole naisten etuoikeuksien takia.
Terveisin feministi
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on sitä, ettei tajua lopettaa, vaikka toinen olisi selvästi ilmaissut haluttomuutensa. Siihen liittyy myös vivahde säälin hakemisesta, anna ny ees säälistä. Pelkkä lähestyminen tai heti suoraan kysyminen ei ole vonkaamista. Vonkaajilla harvoin on itseluottamusta ja -kunnioitusta.
Jos minä rumahkona, ainakaan en komeana, miehenä lähestyn oikeastaan ketä tahansa naista, niin useimpien naisten mielestä se on vonkaamista, vaikka olisin kuinka kohtelias ja ymmärtäisin heti, ettei naista kiinnosta.
Tämähän se. Kyllä naista voi lähestyä seksuaalisessa mielessä, ja joskus se on naisen mielestä jopa toivottavaa. Tämä edellyttää kuitenkin sitä että nainen on jo huomannut miehen ja todennut tämän fyysisesti puoleensavetäväksi. Tämän toteamisee
Kyllä jos vaikka eräs todella viehättävänä pitämäni mies, jonka kanssa sänkyyn menemisestä olen vain haaveillut, tulisi minulle juttelemaan ja tokaisisi "moi, annatko pillua?" niin kyllä se tunnelma lopahtaisi aika pahasti. Silti vaikka siihen saakka olin haaveillut seksistä hänen kanssaan. Käytös olisi vain jotain niin luotaantyöntävää.
Tämä on täysin totta. Ihastus häviäisi hyvin nopeasti vaikka ulkoisesti miten viehättävä tyyppi olisi kyseessä.
Ravintolassa hyvin harva mies uskoo kun ensimmäisen kerran sanoo ei kiinnosta vaan se jatkuu että miksi ei. Mikset lähde, lähde nyt jne. Se on nimenomaan vonkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on sitä, ettei tajua lopettaa, vaikka toinen olisi selvästi ilmaissut haluttomuutensa. Siihen liittyy myös vivahde säälin hakemisesta, anna ny ees säälistä. Pelkkä lähestyminen tai heti suoraan kysyminen ei ole vonkaamista. Vonkaajilla harvoin on itseluottamusta ja -kunnioitusta.
Jos minä rumahkona, ainakaan en komeana, miehenä lähestyn oikeastaan ketä tahansa naista, niin useimpien naisten mielestä se on vonkaamista, vaikka olisin kuinka kohtelias ja ymmärtäisin heti, ettei naista kiinnosta.
Tämähän se. Kyllä naista voi lähestyä seksuaalisessa mielessä, ja joskus se on naisen mielestä jopa toivottavaa. Tämä edellyttää kuitenkin sitä että nainen on jo huomannut miehen ja todennut tämän
Tämä on täysin totta. Ihastus häviäisi hyvin nopeasti vaikka ulkoisesti miten viehättävä tyyppi olisi kyseessä.
Jos suoraan sanottuna ruma nainen tulis sanomaa mulle "moi, annatko kullia?" niin ulkoinen rumuus katoais heti ja antaisin vaikka siinä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa mitä? Mitä tarkoittaa nainen? Mitä tarkoittaa tarkoittaa? Mitä tarkoittaa lapsekas loputon mitä mitä mitä inttäminen?
Onko sulla kaikki intiaanit muumilaaksossa?
On. Tämä fiba tulee väistämättä ap:n (falski "feministi", joka nolon läpinäkyvästi halveksii/tönii kanssanaisia surutta bussin alle kaikkia miehiä kritiikittä mielistellen) infantiilijankkauksesta.
"miesten rooli nyt vaan sattuu naisten yleisen passiivisuuden takia olemaan se, että pitää itse tehdä aloitteita."
Tämän kirjoittaja on aivan harhainen ja irrallaan todellisuudesta. Naisia mur hataan jatkuvasti miesten toimesta joka päivä ihan kadullekkin. Heitetään parvekkelta jne. Mies näkee naisen passiivisena kun nainen on varovainen. Täys idi ootti mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Kyllä naista voi lähestyä seksuaalisessa mielessä, ja joskus se on naisen mielestä jopa toivottavaa. Tämä edellyttää kuitenkin sitä ett
Naiset eivät tästäkään huolimatta massana muutu miehisiksi miehiksi, jotka ajattelevat ja toimivat aina kaikessa kuten mies (= miehen mieliksi). Poikkeuksena mahd. marginaalin pick me -reppanoita tai muuten vaan larppaajia ja/tai sisäistettyä naisvihaa ja inhoa myös omaa sukupuoltaan kohtaan kokevat. Esim. Pilvi Hämäläinen avautui olleensa nuorempana pick me. Heteromies hyväksyy naisellisen naisen, on ilman taikka håmå.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minusta vonkaamista on, jos ainoa asia mikä äijällä mielessä on on seksi. Vaikka kysyisi vain kerran niin pimpsaahan se vonkaa.
Aikanaan kylässä oli yksi sonni ja kiimassa olevat lehmät talutettiin sinne astutettavaksi. Kuinka se sonni jaksoi olla aina valmis😳 Myömmin tuli ravattisonni, tilauksesta. Miksi syyllistetään raavasta miestä, jos nainen pyrstö pystyssä puolipukeissaan tai punanutussa pyrstöään keikuttaa?
Sitähän ei kukaan nainen halua tässä lukea mutta kun oikeasti vonkaamallakin voi saada on saatukin pilua.
Se voi olla siis ihan oikeasti keino saada. Nainen ei vaan itsekään tiedä vonkaamisen alussa että hän haluaakin.
Mikä hauskinta niin nainenkin voi nauttia vonkaamisesta. Tuntee itsensä halutuksi. Niinpä aamuyön tunteina jalat sitten aukeavatkin vonkaajalle. Tunne on molemmin puolin kiihottava. Toinen esitti vaikeaa ja toinen teki kaikkensa että saisi.
--> Kiihkeä sessio.
Vonkaamisella tarkoitetaan vonkaamista. Vonkaamista = vonkaaminen. "Feministi" ajaa naisasiaa ja tasa-arvoa, ei ulien.
"Kerran olin narikassa hakemassa takkia kun mun takana jonottanu nuori nainen sano että lähetäänkö panemaan. Makso taksinki mun luo ja sit aamulla tilas itelle kyydin. En saanu tietää ees sen nimeä"
Oliko nuori ja hoikka? Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hauskinta niin nainenkin voi nauttia vonkaamisesta. Tuntee itsensä halutuksi. Niinpä aamuyön tunteina jalat sitten aukeavatkin vonkaajalle. Tunne on molemmin puolin kiihottava. Toinen esitti vaikeaa ja toinen teki kaikkensa että saisi.
--> Kiihkeä sessio.
Useinkaan nainen ei "esitä vaikeaa" vaan ihan oikeasti on (tusinavonkareille) saavuttamaton. Uliunelmistaan huolimatta mies ei voi koskaan miesselittää naisen mieltä.
En tiedä, minulta ei ole koskaan vongattu. Aika absurdi ajatuskin, että joku vonkaisi.
Vonkaajat lähes poikkeuksetta keski-ikäisiä setämiehiä. Oksettavia. En usko että ne saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Kerran olin narikassa hakemassa takkia kun mun takana jonottanu nuori nainen sano että lähetäänkö panemaan. Makso taksinki mun luo ja sit aamulla tilas itelle kyydin. En saanu tietää ees sen nimeä"
Oliko nuori ja hoikka? Niimpä.
Ei ollut erityisen hoikka vaan normaali kokoinen. Nuorin olin silloin itsekin, vain 26 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei kukaan nainen halua tässä lukea mutta kun oikeasti vonkaamallakin voi saada on saatukin pilua.
Se voi olla siis ihan oikeasti keino saada. Nainen ei vaan itsekään tiedä vonkaamisen alussa että hän haluaakin.
U L I U L I U U H, se nyt vain on epäkunnioittavaa ja huonoa käytöstä vongata. Epäkunnioittava ja huonokäytöksinen (toksinen) bimbotollomies on auttamatta välitön TURN OFF vaikka mikä muu tai mitä muuta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä, millainen käytös EI sitten ole vonkaamista?
Tavataan baarissa (sovitusti tai satunnaisesti) vaihdetaan numeroita ja sovitaan että ollaan yhteyksissä, käydään joku toinen päivä vaikka kahvilla. Poistutaan omille teille.
Vertauksena se mikä yleensä tapahtuu, eli ilta on mennyt hyvin, sanon lähteväni nyt kotiin ja alkaa loputon jankkaus: lähe meille, voit tulla meille nukkuu, mä voin tulla teille...
Kyllä mun illat on menny joko niin etten oo kenekää kanssa päässy juttuun tai sitten aamulla oon heränny saaneena naisen vierestä jomman kumman luona. Ei ikinä oo menny niin että oltais "vaihettu numeroita" ja menty omiin koiteihimme.
Itselle on käynyt niin että oli baarissa treffit jotka meni hyvin, sovittiin että mennään seuraavan kerran johonkin syömään. Sitten kun olin tekemässä lähtöä niin alkoi tuollainen vonkaus. Siinä meni mieheltä sauma, oli ilmeisesti jaksanut sen muutaman tunnin esittää kunnollista. Mutta joo onneksi tuli ilmi näinkin nopeaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minulta ei ole koskaan vongattu. Aika absurdi ajatuskin, että joku vonkaisi.
Oletko aina valmis😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä, millainen käytös EI sitten ole vonkaamista?
Tavataan baarissa (sovitusti tai satunnaisesti) vaihdetaan numeroita ja sovitaan että ollaan yhteyksissä, käydään joku toinen päivä vaikka kahvilla. Poistutaan omille teille.
Vertauksena se mikä yleensä tapahtuu, eli ilta on mennyt hyvin, sanon lähteväni nyt kotiin ja alkaa loputon jankkaus: lähe meille, voit tulla meille nukkuu, mä voin tulla teille...
Kyllä mun illat on menny joko niin etten oo kenekää kanssa päässy juttuun tai sitten aamulla oon heränny saaneena naisen vierestä jomman kumman luona. Ei ikinä oo menny niin että oltais "vaihettu numeroita" ja menty omiin koiteihimme.
Itselle on käynyt niin että oli baarissa treffit jotka meni hy
Treffit baarissa? Kuka sellasille lähtee
Onko sulla kaikki intiaanit muumilaaksossa?