Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittavat vonkaamisella?

Vierailija
15.09.2024 |

Iltalehdessä oli jonkin aikaa sitten juttua, jossa toimittaja oli mennyt Hesan yöelämään ja se oli otsikoitu jotenkin, että se oli jatkuvaa hiplailua ja painostavaa vonkaamista. Tarkoittavatko naiset vonkaamisella näissi sitä, että seurasta tai seksistä selvän kieltäytymisenkin jälkeen jatketaan yrittämistä vai myös jo ihan yrittämistä pidetään vonkaamisena seksistisesti miehiä kohtaan. Tarkoitan tässä siis sitä käyttävätkö jotkut naiset tuota termiä seksistisellä tavalla miehiä kohtaan väärin siten, että pitävät vonkaamisena jo seksin tai seuran yrittämistä? Koska tietenkinhän miehetkin saavat yrittää löytää seuraa ja miesten rooli nyt vaan sattuu naisten yleisen passiivisuuden takia olemaan se, että pitää itse tehdä aloitteita. Silloin ei soisi kutsuttavan yrittämistä noin negatiivisesti latautuneella termillä. Selvän kieltäytymisen jälkeen tuo termi voikin olla ihan sopiva. Tässä siis kysyn sitä, että käyttävätkö jotkut vonkaamis termiä väärin, jo ensimmäisestä yrityksestä, mitä voidaan siis pitää seksitisenä miehiä kohtaa.

Ja tietenkin jotkut naiset ovat itse aktiivisia aloitteiden tekemisessä, mutta ei se yhteiskunnallinen normi ole naisten etuoikeuksien takia.

Terveisin feministi

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostin tuolla aiemmin postanneen miehen mielipidettä, koskien toisen kunnioittamista ja sitä että intiimiasioista ei pidä mennä keskustelemaan uusien tuttavien kanssa, ja että asioiden pitää vaan antaa tapahtua (ja silloin laatuun pitää tietysti panostaa).

Olen itse elänyt saman ohjenuoran mukaan, ja aina välillä se tosiaankin on tuottanut tulosta. Se mitä tuossa jäi mainitsematta (tai sitten ongelma koskee vain minua, en tiedä) on se, että arviolta yli 90% uusista tapailuista jää täysin platonisiksi. Kyllä minä toki nautin treffeillä käymisestä, ja tarjoan mielelläni päivällisen ja jotain mukavaa muutakin tekemistä, mutta valitettavan usein homma loppuu muutaman viikon tai kuukauden päästä jotenkin harmilliseen tunnelmaan josta en oikein saa selvää että olisiko toinen nyt halunut jotain muutakin kuin vain juttuseuraa, vai oliko pelin poikki viheltäminen kuitenkin parempi ratkaisu.

Vierailija
162/172 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka säälittävä miehen pitää olla että saa säälipildeä, missä se raja menee ?

Tasapainoinen nainen ei ikinä anna säälistä. Ei auta taivastelu että miehet ovat erilaisia (säälistäkin antaisivat/ottaisivat) eikä sirkuspelletemput eikä vonkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puretaan tukkisuma.

Vierailija
164/172 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  haluaa sänkyyn naisen kanssa. 

Vierailija
165/172 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  haluaa sänkyyn naisen kanssa. 

Halutkoon vaan (omissa privaateissa unelmissaan), mutta tuskin pääsee vonkaamalla kuin pikkumukula tikkaria.

Vierailija
166/172 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tullaan kysymään saako pimppaa.

Sitten ihmetellään kun naisia ei näy yöelämässä. Samalla seksityön tyrkytys kuitenkin kiihtyy.

Vierailija
167/172 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vonkaa ikinä. Odotan aina naisen aloitetta.

Vierailija
168/172 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaamisella tarkoitetaan sitä, mihin se milloinkin sopii. Tarkoitus on aina nolata miesten käytöstä. Ja vielä ihmetellään, miksi moni mies on katkera.

Vierailija
169/172 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähestymisen kohde pitää lähestyjää alempitasoisena (ruma, lyhyt, kalju, vanha, köyhä yms.), niin kyse on vonkaamisesta.

Vierailija
170/172 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaamisella tarkoitetaan sitä, mihin se milloinkin sopii. Tarkoitus on aina nolata miesten käytöstä. Ja vielä ihmetellään, miksi moni mies on katkera.

No jos sinulla ei ole käytöstapoja eikä sosiaalista silmää niin ei se naisten vika ole.

Vierailija
171/172 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä, kun mies tivaa uudestaan ja uudestaan, että antaisit nyt.

Vierailija
172/172 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä pidän vonkaamisena kaikkea seksin ehdottelua. Eri asia sitten on suostunko ehdotuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan