Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teinit vinkuu päästä Heseen/Mäkkiin, mutta sitten eivät syö sitä ruokaa?

Vierailija
14.09.2024 |

Siis mä olen ihmetellyt tätä ihan sukulaistyttöjen ja kummityttöjen kohdalla, sekä olen jopa nähnyt sukulaistyttöjen kavereidenkin toimivan samoin. Ikähaarukka heillä siinä n. 12-17v.

Täytyy päästä Heseen/Mäkkiin, halutaan Heseen, jee mennään Heseen pliis jooko.

Sit kun se ateria on edessä, hampurilaisesta haukataan 1 tai 2 pientä palaa. Ranskalaisia syödään ehkä 5kpl, loput roskiin. Tottakai majoneesia täytynyt ostaa extrana, sitä dipataan kaksi pientä kertaa ja loput roskiin.

Tähän yhteen puraisuun ja muutaman ranun syömiseen menee vähintään 30min. Sit sanovat että ei oo nälkä, ei jaksa enempää.

Ei tarvi pakkosyödä, mutta jos vingutaan että täytyy päästä Heseen, on se tyhmää jos 9€ ateriasta jää suurin osa syömättä.

Itse jos olisin lapsena vinkunut vanhemmilta hampurilaisateriaa ja jättänyt suurimman osan syömättä, niin eivät olisi enää ostaneet yhden ainuttakaan ateriaa koskaan.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei välitä eikä kunnioita ruokaa

Ei ruokaa tarvitse palvoa. 

Joo, ei tarvitse kuin kuolla. Elämä on vain helpompaa, jos sitä ja sen edellytyksiä kunnioittaa. Ei tarvitse mennä terapiaan itkemään, että millään ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
102/109 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin lapsuudenkaveri, tämä tosin 90 luvulla, hän söi ehkä lusikallisen keittoa, sit ilmoitti että ei ole nälkä. Ihan sama vaikka olisi ollut hänen suosikkikeittoa, niin ei syö lusikallista enempää. Itse söin aina ilolla lautasen tyhjäksi ja otin vielä lisääkin.

Söin moninkertaisesti verrattuna muihin ikäisiini, usein olin yksin viimeisenä koulun ruokalassa. Nämä nirsoilijat ja ruuan tökkijät ovat nykyään syömishäiriöisiä tai ylipainoisia. Tuntuu, että suurin osa naisista syö liian vähän.

Kiinnostaisi muut kokemukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin lapsuudenkaveri, tämä tosin 90 luvulla, hän söi ehkä lusikallisen keittoa, sit ilmoitti että ei ole nälkä. Ihan sama vaikka olisi ollut hänen suosikkikeittoa, niin ei syö lusikallista enempää. Itse söin aina ilolla lautasen tyhjäksi ja otin vielä lisääkin.

Söin moninkertaisesti verrattuna muihin ikäisiini, usein olin yksin viimeisenä koulun ruokalassa. Nämä nirsoilijat ja ruuan tökkijät ovat nykyään syömishäiriöisiä tai ylipainoisia. Tuntuu, että suurin osa naisista syö liian vähän.

Kiinnostaisi muut kokemukset?

Mun kaveri oli myös tuollainen ja on hoikka. Itsekään en mitenkään närppinyt, mutten syönyt erityisen paljonkaan ja olen nykyisin ylipainoinen.

Vierailija
104/109 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin on varaa ostella kilokaupalla kaikkea ja heittää roskiin? 

Vierailija
105/109 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstamammat kommentoimassa "ei meidän teinit"

No ei ne varmaan teidän nähden noin tee, mutta entä kun teinit ovat keskenään jossain?

Joka kerta kun itse käyn pikaruokaloissa niin siellä on melkein täysiä tarjottimia jätetty pitkin pöytiä, näkee että vähän maistettu

Olen varma, ettei mun 190cm poikani käy missään näykkimässä kavereidenkaan kanssa. Syö kaiken ja  kolme lämmintä ateriaa päivässä kotona.

Ilmeisesti olette hyvätuloisia ja varaa kolmeen lämpimään ateriaan päivässä? Kaikilla ei ole noin nousevien kustannusten takia. Moni on ongelmissa teinipoikien kanssa kun syövät pohjattomasti ja silti kokoajan nälkä, energia taitaa kulua ihmisten terrorisointiin...

Vierailija
106/109 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin on varaa ostella kilokaupalla kaikkea ja heittää roskiin? 

Tätä ihmettelen. Onko teinit niin laumassa meneviä että jos kaveri ei syö niin itsekään ei voi syödä

Vierailija
107/109 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän ilmiöön törmännyt mutta mulla onkin 2 teinipoikaa.

Vierailija
108/109 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan ilmiöön laivalla aamiaisella. Parilla samaan pöytään laitetulla teinitytöllä oli aamiaisena pari hedelmänpalaa närpittävänä. Esitys huvitti kun tyttöjen varraloista näki kyllä ettei olla urheilullisia voimistelijoita tai edes mallin mitoissa. Syömishäiriöistä ei pitäisi puhua medioissa salaa kaunistellen. Vaan sanoa kyse olevan rehellisesti mielisairaudesta. Mielisairauksillekin on luotu hyväksyttyvyyttä ja mielenterveyden ongelmat ovat jo muoti juttu. Pitäisi palata puhumaan rehellisesti hullujen huoneen asukeista. Niin eiköhän ahdistukset vähene. 

Vierailija
109/109 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi samaistua. Molemmat teinipojat syö ihan mitä vaan, jopa monta annosta. Myös teinityttö syö paljon, ei oo mitenkään sukupuolesta kiinni meillä.