Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinit vinkuu päästä Heseen/Mäkkiin, mutta sitten eivät syö sitä ruokaa?

Vierailija
14.09.2024 |

Siis mä olen ihmetellyt tätä ihan sukulaistyttöjen ja kummityttöjen kohdalla, sekä olen jopa nähnyt sukulaistyttöjen kavereidenkin toimivan samoin. Ikähaarukka heillä siinä n. 12-17v.

Täytyy päästä Heseen/Mäkkiin, halutaan Heseen, jee mennään Heseen pliis jooko.

Sit kun se ateria on edessä, hampurilaisesta haukataan 1 tai 2 pientä palaa. Ranskalaisia syödään ehkä 5kpl, loput roskiin. Tottakai majoneesia täytynyt ostaa extrana, sitä dipataan kaksi pientä kertaa ja loput roskiin.

Tähän yhteen puraisuun ja muutaman ranun syömiseen menee vähintään 30min. Sit sanovat että ei oo nälkä, ei jaksa enempää.

Ei tarvi pakkosyödä, mutta jos vingutaan että täytyy päästä Heseen, on se tyhmää jos 9€ ateriasta jää suurin osa syömättä.

Itse jos olisin lapsena vinkunut vanhemmilta hampurilaisateriaa ja jättänyt suurimman osan syömättä, niin eivät olisi enää ostaneet yhden ainuttakaan ateriaa koskaan.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ostin hampurilaiset lintsillä omille lapsilleni ja myös mukana olleille lasteni serkuille.

Nämä serkut tiputteli hampurilaisen välistä maahan tomaattisiivut ja salaatit. Omat lapseni söivät burgerin kokonaan.

Ilmeisestikin näille serkuille vihannekset ovat täysin outo asia. Kalvakka ja harmaa iho muutenkin.

Taisi olla miehen siskon lapset? No omaa pesääsihän likaat.

Vierailija
22/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ostin hampurilaiset lintsillä omille lapsilleni ja myös mukana olleille lasteni serkuille.

Nämä serkut tiputteli hampurilaisen välistä maahan tomaattisiivut ja salaatit. Omat lapseni söivät burgerin kokonaan.

Ilmeisestikin näille serkuille vihannekset ovat täysin outo asia. Kalvakka ja harmaa iho muutenkin.

Miksi eivät tilaa sitä hampurilaista ilman tomaattia, salaattia, suolakurkkuja ynnämuita jos ei kelpaa? Tyhmää se on kaivaa niitä sieltä välistä pois

Oma lapseni sai kyllä tilautettua pelkän sämpylän ja pihvin, mutten pitänyt erityisen järkevänä mennä sen vuoksi hampurilaiselle. Tuntui vähän tyhmältä maksaa siitä täysi hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on syömishäiriö.

No ei sellaiset Mäkkiin halua

Vierailija
24/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret haluavat noihin paikkoihin koska muutkin nuoret niissä käyvät? Mitään tekemistä syömisen kanssa? Nälkä ei ainakaan ole jos ruoka jää syömättä?

Vierailija
25/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hidasta syömistä näykkien, pää painuksissa. Aivan kuin sinne Heseen olisi pakotettu, itse haluisi ehdottomasti päästä. Sit syödään väkisin nieleskellen jotain vähän.

Vierailija
26/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotijuttu jättää syömättä kun muutkin tekevät niin.

Vierailija
27/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hidasta syömistä näykkien, pää painuksissa. Aivan kuin sinne Heseen olisi pakotettu, itse haluisi ehdottomasti päästä. Sit syödään väkisin nieleskellen jotain vähän.

Outoa kyllä. Kuin olisivat sairaita.

Vierailija
28/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavan kerran kids meal. Tai yhteiset ranut.

Vierailija
29/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne menee kattoo jotain hottismyyjää.

Vierailija
30/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näinkö on? Omat teinit kyllä syövät. Selittää kyllä yhden lapsen seurakaverin huoltajan kommentin, kun palasivat kisareissusta ja kehui vuolaasti miten oli kiva kun tytöt söivät hyvin. Olin että 😳. Mutta ilmeisesti tällaista närppimistä sitten osalla menossa.

Hullulta kuulostaa. Ehkä sitten eri nämä jotka eivät urheile, niin on varaa esittää syömätöntä kun ei ole energiavajausta treeneistä/kisoista🤷.

Tosin omat lapset tietävät, että mun tai isänsä kanssa jos tuon tekisivät niin ois samalla viimeinen kerta kun mennään.

Vierailija
31/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta seuraavan kerran kids meal. Tai yhteiset ranut.

Tämä on hyvä!!

Vierailija
32/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei välitä eikä kunnioita ruokaa

Ihmisillä on liikaa rahaa ja kaikkea saa helposti. Siksi sitä ei arvosteta.

Vierailija
33/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin mennä joku päivä katsomaan niin saa nauraa niille.

Vierailija
34/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se vinkumisen sanamuoto kertoo mitä haluavat: Mennään mäkkiin!1    Ei siis sanota että Mennään syömään mäkkiin.

Pääjuttu tuossa on kai se, että pitää mennä paikkaan jossa hengailu on siistiä, eikä niinkään paikan palveluiden vuoksi.

Tuollaista ihmeen sekoiluahan teinixien touhut aina on.  Mennään esim. ruokakauppaan pyörimään vailla mitään tarkoitusta ostaa mitään.

Vierailija
35/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit nyt on tuollaisia

TeiniTYTÖT. Ovat maailman tyhmimpiä ja kusipäisimpiä otuksia.

Olipa ikävästi sanottu. Itse en tunne yhtään tyhmää tai kusipäistä teinityttöä ja pyörin paljon lapsen harrastusporukassa. Kivoja fiksuja tyttönä ovat kaikki. Urheiluporukassa ei esiinny tuota närppimistä myöskään. Syövät hyvin ja monipuolisesti. Varmaan ei ole tullut edes mieleen, kun ovat viettäneet aikaa esim. leireillä. Siinä, kun on 2-4 treenit päivässä ja luennot päälle, niin ei paljoa jaksaisi, jos alkaisi pelleilemään ruoan kanssa.

Vierailija
36/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen työnantaja on kuin vinkuu takaisin töihin, mutta sitten ei kuitenkaan halua antaa työvuoroja ollenkaan.

Miten liittyy syömiseen hesessä tai mäkissä 

Vierailija
37/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tosiaan tuo joidenkin teinien superhidas syöminen. Yhtä ranskista järsitään pää painuksissa puoli tuntia. Aivan kuin masentuneena, mitään ei puhuta, hitaat apaattiset liikkeet. Ja tosiaan riemusta kiljuen menty sinne ruokalaan, sit asenne kääntyy täysin kun saadaan ruoka naaman eteen.

Vierailija
38/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyn käyttö kannattaa.

Vierailija
39/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koulun ruokalassa. Aivan kuin häpeäisivät syömistä. Selkeästi on kahdenlaisia teinejä, niitä jotka syö hyvin ja iloisesti, ja niitä jotka syö yhden miniporkkanan väkisin.

Vierailija
40/109 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koulun ruokalassa. Aivan kuin häpeäisivät syömistä. Selkeästi on kahdenlaisia teinejä, niitä jotka syö hyvin ja iloisesti, ja niitä jotka syö yhden miniporkkanan väkisin.

Ja sitten nämä samat pellet tulee kotiin ja syö jääkaapin tyhjäksi, ottamatta muita huomioon lainkaan. Jotain umpisairasta sosiaalista sekoilua tuo on.