Onko sulla Kalevala koruja, jos niin mitä?
Kommentit (22)
Kiinnostaisi aurinkoleijona kultaisena. Mutta maksaa paljon ja ei ole just nyt varaa.
Kultainen Kuutar-kaulakoru, kultainen Hirvenpää-rannekoru ja korvakorut. Harvoin tulee käytetyksi, mutta jäävät lapsenlapselle perunnöksi.
Lempikoruni on Pyhän Birgitan kaulakoru. Jäi saamatta se isompi vastaava rintaneula. Oli myynnissä niin vähän aikaa Pyhän Birgitan vuosijuhlan aikoihin.
Ja on minulla se naisen ääni rintaneula, jota monet vaikutusvaltaiset naiset ovat tykkänneet pitää.
En edes uskalla laske paljon niitä on tullut hankittua/saatua lahjaksi vuosien varrella. Kaikki käytössä edelleen ja juuri sorruin ostamaan pidetty osiosta korun, joka ei ole enää tuotannossa.
Onko Kalevala joku kalavale jonkun uskonnon ortodoksit vai.Mummulta lahjaksi saatu 3 räpyläinen sorsa tai lintu oli ehkä kuparia joku varasti sen.Se oli rintaneula jos näette palauttakaa.Oli aika vanha koru jo.Luterilaiset lukee ennemmin uuden testamentin tai etsivä jännäreitä.Vangan testamentin tarinat jäi kun Jeesus itse tuli ihmiseksi.
Joitakin on, lähinnä pronssia ja hopeaa. Äidin peruja, en oo saanut aikaiseksi myydä, pitäisi osata arpoa hinta.
Espanjassa juhannus on nimellä SAN Juan ja Tanskassa Hannu. Johannes.
ei mulla oo mutta musta se sisupuukko mitä jossain kilpailussa jaettiin oli tosi hieno vahinko vaan että sen valmistus on lopetettu
Vierailija kirjoitti:
Lempikoruni on Pyhän Birgitan kaulakoru. Jäi saamatta se isompi vastaava rintaneula. Oli myynnissä niin vähän aikaa Pyhän Birgitan vuosijuhlan aikoihin.
Ja on minulla se naisen ääni rintaneula, jota monet vaikutusvaltaiset naiset ovat tykkänneet pitää.
Kannattaa seurata Kalevalakorun nettikaupan pidetty osiota. Siellä on myynnissä mallistosta poistuneita koruja ja valikoima vaihtuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kalevala joku kalavale jonkun uskonnon ortodoksit vai.Mummulta lahjaksi saatu 3 räpyläinen sorsa tai lintu oli ehkä kuparia joku varasti sen.Se oli rintaneula jos näette palauttakaa.Oli aika vanha koru jo.Luterilaiset lukee ennemmin uuden testamentin tai etsivä jännäreitä.Vangan testamentin tarinat jäi kun Jeesus itse tuli ihmiseksi.
Hae apua pikaisesti!
On joku rannekoru, en muista mallia, jotain harvinaisempaa erää. On myös eräs esiesi-x-äidilleni kuulunut muinaiskoru, josta on tehty vain rajattu painos ja joka ei ole julkisesti mistään ostettavissa
Jeesuksen syntymä ihmiseksi joillekin uusi asia ?
Käärmesormus on, tai pitäisi olla jossain, en ole vuosikymmeniin käyttänyt. Sai sen lahjaksi lukioikäisenä ja käytin useamman vuoden joka päivä, kunnes tyylini alkoi parikymppisenä hippeytymään niin paljon ettei se sopinut kokonaisuuteen.
Minulla on Vanamo-sarjasta hopeinen kaulakoru. Ehdoton lemppari, rannekorun aion vielä joskus ostaa, kunhan taas kymmenen vuoden sisällä itseäni hemmottelen 😂
Ukon vasara ja käärmesormus.