Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidon Tarpeessa´05 ~viikot 7-8~

11.02.2007 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=8B0000][size=3][b]Olemme suorittaneet esittelylistalla joulusiivoja ja poistaneet nimiä, jotka eivät ole kirjoittaneet pikään aikaan. Jos huomaat esittelysi kadonneen ja haluat vielä olla pinossa mukana niin huhuile! :) [/size][/color][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]Gerbukka

Olen 28v ja mies 31v

Varsinais-Suomesta

Varsinaiset hoidot aloitettu keväällä 2006

Lapsettomuuden taustalla todennäköisesti miehen siittiövasta-aineet

Inssejä takana 5kpl, kaikki negoja

Seuraavana vuorossa IVF/ICSI.[/color]

[color=FF7F00]Huiskuttaja

Ikää molemmilla 28v

Asumme pk-seudulla

Vauvaprojekti aloitettu 11/04

Takana kolme tuloksetonta inssiä

Eka IVF/ICSI tuoresiirto 1/07 negaa.[/color]

[color=CD6600]Ilpo78

Pirkanmaa

Yritystä takana kohta vuosi.

Kolme inssiä lahjasiittiöillä negaa.

Ensimmäinen IVF 12/06.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00]Manco

yritystä 12/03

ensimmäinen ICSI 10/2006.[/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600]miliko

Minä 30v ja mieheni 32v.

Yritys alkoi 10/2004.

inssit 11/05, 4/06, 5/06, 7/06 ja 8/06 joista ensimmäinen päättyi keskenmenoon 1/06.

ICSI 10/06, keskenmeno ihan alkuvaiheessa.[/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 29, mies 30

Pääkaupunkiseutu

Ehkäisystä luovuttu 05/04

Esikoinen haaveissa.[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

2xIVF tuoresiirto 06 negaa

Helmikuussa 1.PAS

Ja sitä esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Inssit 5/06 ja 1/07 negaa.[/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset: Onnittelut EmmaEmilialle plussasta! Tervetuloa Huiskuttaja ja Gerbukka!

[/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=CD8C95]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia ja insseillä (lahjasiittiöillä)

yritetään nyt saada sitä omaa nyyttiä.[/color]

[color=FFAEB9]Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06 nega

Kolmas ICSI plussa.[/color]

[color=CD8C95]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FFAEB9]Joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=CD8C95]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=FFAEB9]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa mutta en ole jaksanut kirjoittaa.. Ja nyt nämä alkaneet Sapporon kisat ovat vieneet minut television ääreen aina kun lähetys on menossa..;) Tässä suhteessa olen meidän perheen äijä, miestä kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitten soittelen isäni kanssa aina kisakommentteja kun miehestä ei saa jännitysseuraa..:D

Me olemme kertoneet loppujen lopuksi aika monelle. Molempien vanhemmat ja minun sisaukseni tietävät tilanteestamme. Samoin läheisimmät ystävät ja minulla esimieheni sekä tiimikaverit. Jälkimmäisille olen kertonut vain siksi, että muuten töistä lähteminen kesken päivää on ihan mahdotonta. Utelijoita ei ole, ihme kyllä. Jotenkin ovat ymmärtäneet, että kerron sitten jos on kerrottavaa. Tai ehkä ovat tunnistaneet minut täältä palstalta..:)

Täällä on menossa pp10. Menkkakivut ovat kadonneet pp8 jälkeen, samoin oikeastaan alavatsatuntemukset. Ällötystäkään ei ole enää ollut. Ainoastaan lämmöt ovat koholla ja rinnat tosi kipeät. Ei siis enää mitään normikierrosta poikkeavaa. Ja kaikkein tärkein, oma intuitio, kertoo, ettei taida tulla marraskuussa Voittoa kotiin. Huomenna aamulla kyllä testaan, joten sitten ei tarvitse enää kuin odotella menkkoja. Arvelisin niiden alkavan ensi viikon puolessa välissä.

Pitäkäähän silti peukkuja, vaikka vain muodon vuoksi. Koko ajan enemmän olen jo ajatuksissani menossa sinne IVF:ään.

Mancon tuhrun puuttuminen kyllä näyttää hyvältä!!! Voi vitsit jos edes sinä saisit sen plussan!!!!

-Tuittu pp10 ja kp26/?-

Vierailija
62/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas heräsin katsomaan hiihtoja.. Toivottavasti Kuitunen tuo sieltä taas mitalin kotiin. Samalla kun aamulla heräsin, niin tein sen testinkin kuten lupasin. pp11 ja haaleatakin haaleampi toinen viiva, jonka mieskin näki. Testinä oli acon10 kasettitesti ja aamupissasta. Mies ei usko ennenkuin näkee vahvemman viivan, mutta minä en näe tässä yhtään huonoa puolta. Jos menkat alkaa keskiviikkona niin tämäkin todistaa sen, että a)hedelmöittyminen on mahdollista ja b) tuo oikeakin munajohdin on auki vaikka se ssg:ssä jäi kysymysmerkiksi. Mutta katsotaan.. Teen uuden testin ehkä keskiviikkona, jos maltan odottaa sinne asti. Ensi viikko on varmaan aika mateleva ja joka vessakäynti kamala..

-Tuittu pp11 ja kp27/?-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHHOH ja ONNEA!!! :-D Jaa eikös sun se nega pitänyt testata?? (Vastaus: no ei tietenkään!) Hitsi, hiljaa liputetaan jo...! Huippua!!!!!!!!!!!!!!!! Noilla pp:llä tosi haalea on se " ainut oikea" , joten nyt vaan sitä seuraavaa testiä odottelemaan. Voin kyllä lämpimästi suositella myös joka ikinen aamu testaamista, siinä sen viivan paksuuden vahvistumisen huomaa kivasti. Heh heh.

Mä kävin eilen siellä ratsastamassa (maastossa) ja olin sit niin vetelä koko illan etten jaksanut muuta kun maata sohvalla. Oli kyllä kivaa ratsastaa piiitkästä aikaa, 3v ed kerrasta! Onkos täällä ratsastajia joukossa?

(.) testaa sitten illalla, jos saan sopivasti pidäteltyä. Menkat tai tuhrut ei oo vieläkään alkaneet, tosin paniikki alkaa nostaa päätään et entäs jos se onkin nega ja luget pitää vuodon poissa, tai vielä " kivempi" vaihtoehto, se on varmaan taas tuulimuna. Että mulla on ihan liimalimakalvo mut alkiot ei vaan lähde kasvamaan. Maha on nimittäin ollut nyt vähän liian normaali eilen.

Taidan mäkin niitä hiihtoja lähteä katsomaan. Jostain syystä 6 jälkeen en oo nukkunut just yhtään... Zzzzzz...

Vierailija
64/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu tuossa vieressä (miten joku voi nukkua tällaisena aamuna!?!) kun itse pyörittelen päässä kaikkea. Olo on aika hämmentynyt.. Ei oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Olen jo ehtinyt miettiä valmiiksi ensi syksyn työkuviot, äitiysloman alkamisen, hoitovapaalle jäämisen jne.. Omaksi puolustukseksi on pakko tosin sanoa, että olen aina ollut kova suunnittelemaan asioita. Jotenkin on helpompi jäsentää asiat kun on ne valmiiksi suunnitellut. Tuosta nykyisestä työpaikasta on vapautumassa vakituinen toimi elokuussa, mutta eipä taida minun siitä haaveilla jos kaikki hyvin menee. Tosin ei paljoa haittaa!!

-Tuittu (taas..)-

Vierailija
65/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti peukutuksia testaukseen!! bdbdbdbd Tulethan sitten kertomaan tuloksen!!!

-Tuittu-

Vierailija
66/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä viesti oli!

Siis Tuittu, testasit yksin eikä mies tiedä vielä mitään???? Tai tuossa vaiheessa kun kirjotit? :-D

Mulla on kans tuo etukäteissuunnittelu aika verissä, eilen viimeks kun tos sohvalla illalla elvyin niin aijai että ajatukset karkas vähän turhankin kauas. Sit oli hyvä muistuttaa itteä että entäs jos ne onkin nega?? Hmm, no ei se oo. Ja mietinnät jatkui.

Testaussuunnitelmat kyllä aikaistui, voi olla että testaan jo nyt päivällä seuraavasta vessareissusta. Kiitos Tuittu " kannustuksesta" !

I' ll be back!

Vierailija
67/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin en pysty sulkemaan näitä sivuja?! :) Testasin yksin, sillä en kestä että kukaan on kanssani samaan aikaan vessassa. Aluksi näytti siltä että negahan sieltä tulee kun punainen väri kävi testiruudun läpi ja aloitti piirtämään kontrolliviivaa. Sitten kun itse huomasin tuon testi-ikkunan haamun, niin pyysin miestäkin katsomaan. Ensin hän katsoi ylimalkaisesti ja sitten alkoi tihrustamaan testi-ikkunaa.. " On tuossakin ihan haalea viiva" hän totesi ja minä sitten hihkumaan että " näetkö sinäkin sen, eikö olekin ihan haalea viiva" .

Mutta sitten mies tuli viereeni sohvalle ja nukahti uudelleen..:) Miehet..:)

-Tuittu-

Vierailija
68/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Tuitulle! Aivan mahtava homma, mun aamu on pelastettu. :D

Mancolle myös peukutuksia testaukseen!

Vierailija
69/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia täällä heti aamusta! :) ihanaa!!!

Ja Manco saa kohta tulla kertomaan yhtä hyviä uutisia, eikös joo? :)

-Lupus

Vierailija
70/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihania uutisia. Olet ollut tässä pinossa alusta asti ja vihdoin teillekin tuli tuo kauan odotettu plussa. Nauti nyt näistä hetkistä ja mäkin suosittelen testaamaan vaikka joka päivä jos siltä tuntuu... Onnea!!!

Lisää plussa uutisia odotellen... Aikamoinen plussa-aalto täällä nyt menossa. Plussaonnea kaikille piinailijoille

Vierailija
71/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ihan puhdas nega tuli testiin. Sanon toistaiseksi koska en aio vielä luovuttaa!! :-D

Syksyllä plussasin aina aamupissasta, nyt en.

Mut ehkä tää nyt tuo sitä toivottua realismia tähän touhuun, heh heh.

t: Manco pp11 --- kp33/33

Vierailija
72/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei siinä viivaa oo mut kuitenkin on. Tulin tuota ekaa viestiä kirjottamaan varmaan 1min testin teon jälkeen. Kai se on sitten se paljon, todella paljon puhuttu aconin viivan paikka. TOSIN, vuosien takaiset negat ei oo kyllä olleet tollasia (niinku niistä jotain muistasin...).

Kyllä mä aion sen siitä vielä paksuntaa!!

Vierailija
73/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan vieläkin pää pyörällä..:)

Mutta Mancolle tulin vastaamaan.. Voi vitsit miten jännäksi pistät pelin!!! En kyllä ole IKINÄ saanut edes sitä viivan paikkaa testiin joten bdbdbdbdbdbdbd vaan seuraaville testauksille!!!

-Tuittu-

Vierailija
74/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hirveän kiireinen viikonloppu ja sitten kun on 10 min. luppoaikaa ja paahdan tietysti suoraa päätä tänne sivuille, niin mitä täällä odottaakaan: KAKSI PLUSSAA!!!! Onnea siis sylin täydeltä ja sydämen pohjasta sekä Tuitulle että Mancolle, ihan mahtava juttu!!! En millään ehdi enempää kommentoimaan, mutta onneaonneaonnea ja sitten tietysti sitä vauvaliimaa ja tarrasukkia ym. kilokaupalla matkaan. Kylläpä lämmittää vanhan hoidokin sydäntä tämä :)

EE (joka odottaa sydän kurkussa huomista ultraa...)

Vierailija
75/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUITTU Hitto kyllä sen Voiton nyt saat kotiin, ihan Sapporo-kultien kunniaksikin!!! Ja eikös sitä sanota ettei sitä viivaa tule minkäänlaista jos EI ole raskaana. Joten kyllä sinä raskaana olet. Onnea

MANCO eihän sitä viivan paikkaakaan tule jos EI ole raskaana vai mitä :) Joten tuli tuplaplussat tähän pinoon. Mä tuun sitten maaliskuun junassa perässä (jo tilastollisesti on mahdottomuus että minäkin plussaisin tässä kierrossa). Onnea mahottomasti!!!

EMMAEMILIA missäs ja moneltakos sulla on huomenna se ultra? Meinaan kun mulla on huomenna se tutkimusultra (jossa siis pitäis jo näkyä jotain aktiviteettia jos hoito ois onnistunu ja johon en usko yhtään) aamulla OYSsissä.

Huiskutukset kaikille palstalaisille

ON elikkäs tilastollisestikin on jo sula mahottomuus että kahden plussan lisäksi minäkin plussaisin tässä kierrossa. Katse suunnattu jo maaliskuun kiertoon. Huomenna on se tutkimusultra jossa pitäis näkyä aktiviteettia ja jossa lääkäri sen toden sanoo. No voidaan samalla suunnitella sitä maaliskuun PASsia *minäkö pessimisti, ei suinkaan vaan realisti* KP on 25 ja pp 6 ja mahassa menkkatuntemuksia.

Oikeen ihanaa aurinkoista helmikuun sunnuntaita kaikille ja huomenna uudet kujeet.

tirppa ja nökkönen pp6

Vierailija
76/76 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti jo onnea Tuitulle! Eiköhän se viiva siitä tummu, kunhan noita päiviä tulee vähän lisää.

Mahtavaa!! =)

Myös Mancolle varovaiset onnittelut.

Ei kait noissa testeissä mitään viivanpaikkoja pitäisi olla, jos pissasta vähänkään löytyy tuota raskaushormonia.

Tirpallekin kovasti plussaonnea ja tsempit tietysti muillekin.

Täällä jo pikku hiljaa jännäillään laitokselle " joutumista" , kun tuo pikkuinen voi jo syntyä päivänä minä hyvänsä. =)

Vieläkin välillä valtaa epäusko, että onko meitä todella kohta kolme, mutta tätähän tämä varmaan on monen muunkin lapsettomuuden kohdanneen kohdalla.

Oikein aurinkoista ja ihanaa tulevaa kevättä kaikille hoidokeille!

-viivi-