Ketä varten naiset laittautuvat?
Tekoripset, törröhuulet, silikonirinnat, treenatut pakarat. Päälle napapaidat, salitrikoot, ei rintsikoita. Eli ketä varten pukeuduttu näin teinistä aikuiseksi, koska miehet eivät saa näitä tuijottaa, kommentoida saati vahingossakaan koskea?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puotetaan nainen autiolle saarelle, niin ei varmasti meikkaa tai laita tekoripsiään.
Viikon paras kommentti palstalla, kiitos :D !
No jos sinne pudotetaan meikit mukaan eikä mitään hätää tai epämukavuutta olisi, miksipä ei voisi meikatakin. Mitä muuta siellä pitäisi tehdä? Mutta mä olen meikannut ensiapuunkin, kun tiesin joutuvani (gastron) osastolle. Se toimii niinkin, että kun olo on ankea, tietty itsensä hemmottelu piristää. Ei toki joka tilanteessa, ja sisältää paljon muutakin kuin meikkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen varmaan ainoa nainen jolla ei ole mitään noista, paitsi joskus liikun ilman rintsikoita. Sitä tuskin kukaan edes huomaa.
Ei hitto näitä "minä en ole yhtään niinkuin muut naiset"-naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni varten. Tälläydyn aina vaikka olisin yksin kotonakin. Esteettisyys on aina ollut itselleni tärkeätä ja tykkään näyttää hyvältä ihan itseäni varten. En huomaa ihmisten ilmoilla katsooko kukaan minua vai ei, enkä kyllä mene siitä rikki vaikka joku katsoisi tai kommentoisikin. Koskeminen on sitten eri juttu.
Eli kotona ollessasi toljottelet itseäsi vain peilistä?
En ole tämä kirjoittaja, mutta nää on niitä pieniä juttuja esim masentuneelle. Jos vaan jaksaa, niin se pienikin ehostus voi piristää vaikka olisikin kotona itsekseen koko päivän.
Ilmeisen tärkeää pitää kiinni rutiineista, liikunta, suihku, pukeutuminen, ehostus, tuoksu.
Oon itsekin opetellut joskus laittamaan itseni nätiksi vaikka kotona olisikin. En toltottele peilistä mutta kai sitä tulee ohimennen vilkaistua.
Samalla tavalla pitäis itsestään huolehtia kun pitää huolta kodinkin siisteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni varten. Tälläydyn aina vaikka olisin yksin kotonakin. Esteettisyys on aina ollut itselleni tärkeätä ja tykkään näyttää hyvältä ihan itseäni varten. En huomaa ihmisten ilmoilla katsooko kukaan minua vai ei, enkä kyllä mene siitä rikki vaikka joku katsoisi tai kommentoisikin. Koskeminen on sitten eri juttu.
Katsotko sitten peilistä itseäsi koko päivän ihaillen? 😂
No, suurin osa naisista ei laittaidu, ainakin jos ympärilleen katsoo, tulee tähän tulokseen. Esim. minä käy säännöllisesti kampaajalla (5-7 vkon välein), kampaan hiukset, laitan kiinni tms. ja sipaisenv ähän ripsaria ja puuteria tms. naamaan ulos lähtiessä. Pukeudun siististi ja aika peittävästi, sillä en halua vetää huomiota vaatetukseeni millään tavalla. Silti vaatteet voi olla kekseliäitä ja nättejä, omaan silmiin kivoja.
Mies laittautuu ihan samalla tavalla, ajaa parran ja katsoo, että päällä ei ole resuisimmat vaatteet kun lähtee ihmisten ilmoille. Joskus ihan pukuun pukeutuu ja väkertää kravatinkin kaulaan. Miehellä on voimakas parrankasvu, joten hänen laittautumisensa kestää pidempään kuin minun.
Jotkut miehet käyvät toisaalta säännöllisesti parranhuollossa ja tekevät sitä itse kotona, saattaa olla aikaa vievää hommaa. Jotkut miehet myös pumppaavat salilla ja sovittavat koko muun elämänsä sen ympärille ruokavaliota ja ajankäyttöä myöten. Tiedä sitten, tekisivätkö tätä jos pudotettaisiin autiolle saarelle.
Ketä varten sitten teen itse tuonkin verran? Yhteiskuntaa. Meillä on säännöt, jotka sanelee, mikä on yhteiskuntakelpoista käyttäytymistä ja sitä on siisti ulkomuoto muiden keskuudessa.
Ketä varten sitten teen itse tuonkin verran? Yhteiskuntaa. Meillä on säännöt, jotka sanelee, mikä on yhteiskuntakelpoista käyttäytymistä ja sitä on siisti ulkomuoto muiden keskuudessa.
Naulan kantaan. Ja yhteiskuntaa varten myös nuo erilaisia lisäkkeitä ottavat sitä tekevät. Koska jotkut ovat saaneet käsityksen, että nuo ovat asioita, joilla on merkitystä. He siis ajattelevat saavansa sillä yhteiskunnassa hyväksyntää.
Ja saavatkin, osalta. Ja osalta miehistä siinä sivussa.
Se laittautuminen johtuu pääosin naishormoneista, ettei ole varsinaisesti ketään muuta varten kuin itseä, sillätavoin kokee olevansa sitä mitä on, naispuolinen.
Ei kiinnosta miehet.
Ei kiinnosta kalastusasiat.
Ei kiinnosta työskennellä valtiolla.
En tiedä mutta huvittavan näköisiä monet ovat. Tietääpähän keitä ei kannata edes yrittää.
Olen tavis ja luomu. Mutta vaikka olisin yksin kotona niin meikkaan kevyesti ja laitan hiukset siististi ponnarille tai nutturalle. Ei huvita olla koko päivää nuutuneen peikon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotko sitten peilistä itseäsi koko päivän ihaillen? 😂
Jokaisen naisen kannattaa olla iloinen naiseudestaan ja hakea orgasmeja niin kauan kuin niitä saa.
Osinhan kyse on myös siitä että jotkut ei kestä mennä edes roskikselle ilman meikkiä.. Eli itsensä hyväksymisestä sellaisena luonnollisena kuin on.
Trollille ei kelpaa asialliset vastaukset. Jankuti, jankuti ja vali vali.
En tiedä kuvailemistasi naisista, kun en sellaisen kanssa ole koskaan seurustellut, eikä edes tuttavapiirissä ole sellaisia, joten en ole koskaan päässyt kysymään.
Mutta oma vaimo käyttää ainakin hajuvettä ihan vain omaksi ilokseen, koska laittaa sitä lähinnä vain kotona ollessa. Ulos lähtiessä vain joskus juhliin lähtiessä, mutta ei muuten. Minun takia ei sitä tee, kun en välitä hajuvesistä yhtään. Luomu on ihan paras kaikin puolin. Ei mitään feikki juttuja, meikkiä tai hajusteita. Onneksi vaimokaan ei välitä tuollaisista.
Naisilla on kroonisesti alhainen omanarvontunto, mikä vaatii ulkoista kompensointia. Alhainen omanarvontunto (itsetunto) on seurausta huonosta omatunnosta. Kierre on samankaltainen kuin alkoholisteilla. Ihminen sisimmissään tietää että juominen ei ole hänelle hyväksi, mutta juo kuitenkin poistaakseen hetkeksi tämän olon. Naiset taistelevat kulttuurissamme biologiaansa vastaan nyky-yhteiskunnan keinotekoisien ihanteiden puolesta. Tavallaan uhraavat sisimpänsä julkisuuskuvalle. Tämä ei ilmene pelkästään sillä miten nainen näyttäytyy julkisuudessa vaan taistelu on myös hänen mielessään. Hän voi uhrata elinvoimaansa jo pelkästään kotioloihin laittautumisella, jotta hän saavuttaa sellaisen kuvan mitä hän kokee yhteisön ihannoivan. Tämä voi ottaa ihmisestä niin voimakkaasti vallan että se menee kaiken sellaisen tekemisen edelle mikä parantaisi hänen itsensä hyvinvointia ja tyydyttäisi biologisen tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Se laittautuminen johtuu pääosin naishormoneista, ettei ole varsinaisesti ketään muuta varten kuin itseä, sillätavoin kokee olevansa sitä mitä on, naispuolinen.
Höpöä. Miehet ovat kuin naiset, suurin osa sopeutunut yhteiskuntaan siten, että siistii itsensä ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille. Se on yhteisesti sovittu yhteiskunnallinen koodi.
Sitten on nämä, jotka vievät asian pidemmälle, kukin varmaan omista syistään. Siis naiset, jotka laittavat lisäkkeitä ja miehet, jotka alistavat koko elämänsä salipetenä olemiseen. Kumpikin tekee sen kuitenkin juuri samoin, eli yhteiskunnallisten koodien sallimissa rajoissa. Naisille laittoa, miehille salia, se on sääntö. Ja nämä noudattavat. Saadakseen hyväksyntää. Tuskin kumoikaan näistä ilmaisee itseään aina juuri siten kuin oikeastaan tahtoisi.
Arvon herra tai rouva ei ole nyt kuullut ihmisen itsemääräämisoikeudesta ja oikeudesta päättää omasta kehosta. Ei ole olemassakaan tilannetta, jossa ilman lupaa toisen koskettelu olisi millään muotoa oikein.
Miehenä ja sinkkuna ollessani illanviettoon lähtiessäni lähdin usein ajatuksella herättää vastakkaisen sukupuolen huomion. En tästä huolimatta antanut lupaa jokaiselle halukkaalle naiselle lääppiä minua vapaasti, vaikka naisten huomioo hainkin. Tosin ei tätä kaikki naiset ymmärtäneet ja voin sanoa että ei se järin mieltä ylentävältä tuntunut silloin 18-20 vuotiaana, kun semmoiset 50-70 vuotiaat tulee lupaa kysymättä puristelee intiimi alueilta ja muutenkin lääppimään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen varmaan ainoa nainen jolla ei ole mitään noista, paitsi joskus liikun ilman rintsikoita. Sitä tuskin kukaan edes huomaa.
Vai ainoa nainen ilman noita 😂
Missä ihmeen piireissä sä liikut? En tunne ketään noita omistava eikä niitä kyllä ulkonakaan tule vastaan kuin äärimmäisen harvoin.
En oikein tajua tätä kovaa halua nykyään korostaa sitä omaa mukamas ainutlaatuista erilaisuutta, vaikka orrella kököttää tusinassa 12 samanlaista kuitenkin, yksi vaan pitää meteliä itsestään enemmän.
Mikä siinä on pointtina? Tässä korostetaan omaa itseä muiden yli ihan samalla tavalla kun ne, jotka panostaa ulkonäköönsä tunteakseen itsensä paremmaksi.
Siellähän sitä olisi aikaa hoitaa itseään, meikata ja laittaa hiuksia. Luuletko, että pikkulasten äideillä on useinkin aikaa tehdä ihokuorinta, karvojen poisto, jalkojen hoito ja hiusten syväkosteutus arki-illan saunareissulla?