Ketä varten naiset laittautuvat?
Tekoripset, törröhuulet, silikonirinnat, treenatut pakarat. Päälle napapaidat, salitrikoot, ei rintsikoita. Eli ketä varten pukeuduttu näin teinistä aikuiseksi, koska miehet eivät saa näitä tuijottaa, kommentoida saati vahingossakaan koskea?
Kommentit (102)
En tiedä, olen varmaan ainoa nainen jolla ei ole mitään noista, paitsi joskus liikun ilman rintsikoita. Sitä tuskin kukaan edes huomaa.
Itseäni varten ja omaa miestäni. Noita ap:n listaamia härpäkkeitä en kyllä huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni varten. Tälläydyn aina vaikka olisin yksin kotonakin. Esteettisyys on aina ollut itselleni tärkeätä ja tykkään näyttää hyvältä ihan itseäni varten. En huomaa ihmisten ilmoilla katsooko kukaan minua vai ei, enkä kyllä mene siitä rikki vaikka joku katsoisi tai kommentoisikin. Koskeminen on sitten eri juttu.
Eli kotona ollessasi toljottelet itseäsi vain peilistä?
Oletko koskaan tuntenut ketään leikki-ikäistä tyttöä? Suurin osa nauttii aivan äärettömästi kynsien lakkaamisesta, meikkileikeistä, prinsessaksi pukeutumisesta. Mekot, kukat, pinkki, pitsit ovat ihania. Ketä varten nuo pikkutytöt pukeutuvat? Poikia? Miehiä? Ei kuule vissiin. Nuo jutut tuottavat heille esteettistä iloa ja nautintoa, eikä heitä kiinnosta, mitä naapurin Seppo ajattelee. Nämä tytöt kasvavat ja osa heistä aikuisuudessakin nauttii laittautumisesta, kuka enemmän, kuka vähemmän. Deal with it.
Onneks on niin ruma, ettei auta vaikka 5 tuntia laittais itseään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni varten. Tälläydyn aina vaikka olisin yksin kotonakin. Esteettisyys on aina ollut itselleni tärkeätä ja tykkään näyttää hyvältä ihan itseäni varten. En huomaa ihmisten ilmoilla katsooko kukaan minua vai ei, enkä kyllä mene siitä rikki vaikka joku katsoisi tai kommentoisikin. Koskeminen on sitten eri juttu.
En mä kyllä niin kirjoittanut. Mutta jokainen nainen tietää, miten kiva olo siitä tulee, kun näyttää hyvältä. Silloin tuntuukin hyvältä, tulee heti parempi mieli.
Minä laittaudun itseämi varten ja siten että minulla itselläni on hyvä olla mutta jos minulla olisi kumppani niin silloin haluaisin että myös hän on tyytyväinen. Näin se mielestäni kuuluu mennä.
No sanotaanko vaikka näin, että miesten takia pukeudun paljon peittävämmin kuin haluaisin pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen varmaan ainoa nainen jolla ei ole mitään noista, paitsi joskus liikun ilman rintsikoita. Sitä tuskin kukaan edes huomaa.
Ainoa😂😂 tyhmä olet, jos tosissasi kuvittelet olevasi aInOa. Ei minullakaan ole mitään tekojuttuja ikinä ollutkaan, mutten vain koe tarpeelliseksi tuota sitä esille kuten sinä.
tekoripset = ei ole, en osaa ottaa kantaa
törröhuulet = ei ole, en osaa ottaa kantaa
silikonirinnat = ei ole, en osaa ottaa kantaa
treenatut pakarat = tärkeää terveydelle ja toimintakyvylle, kuten myös muun kropan treeni
napapaidat = kuumalla säällä kiva päällä, näyttää omaan silmään joskus kivalta
salitrikoot = farkuissa on vaikea jumpata, pitää olla asianmukainen varustus
ei rintsikoita = rintaliivit on epämukavat, olen ilman jos mahdollista
Ei kiinnosta miesten huomio, enkä ole hetero.
Vierailija kirjoitti:
No sanotaanko vaikka näin, että miesten takia pukeudun paljon peittävämmin kuin haluaisin pukeutua.
Argh, sama juttu. Vähän aikaa sitten erehdyin pukemaan trikoot pyörälenkille, ei enää. Sen sijaan lerpattavat ja löysät tuulihousut päälle, jotka on epämukavat. Harmi, koska minihameet, napapaidat ja tyköistuvat vaatteet voivat olla todella esteettisiä, puhumattakaan tietynlaisista liikuntavaatteista, jotka lisäävät mukavuutta. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
tekoripset = ei ole, en osaa ottaa kantaa
törröhuulet = ei ole, en osaa ottaa kantaa
silikonirinnat = ei ole, en osaa ottaa kantaa
treenatut pakarat = tärkeää terveydelle ja toimintakyvylle, kuten myös muun kropan treeni
napapaidat = kuumalla säällä kiva päällä, näyttää omaan silmään joskus kivalta
salitrikoot = farkuissa on vaikea jumpata, pitää olla asianmukainen varustus
ei rintsikoita = rintaliivit on epämukavat, olen ilman jos mahdollista
Ei kiinnosta miesten huomio, enkä ole hetero.
Minulla samat tavat ja mietteet, paitsi että olen hetero ja naimisissa elämäni rakkauden kanssa, eli ei kiinnosta miesten huomio.
Miehiä varten. Monet naiset luulee, että järkevät miehet tykkäisi kaikesta epäaidon näköisestä tekokamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä niin kirjoittanut. Mutta jokainen nainen tietää, miten kiva olo siitä tulee, kun näyttää hyvältä. Silloin tuntuukin hyvältä, tulee heti parempi mieli.
Ja tämän takia miehet ja naiset on ihan erilaisia ja heidän kuuluu olla erilaisia. VIihdeteollisuuden pitäisi tämä myös tajuta. Miehille miesten juttuja ja naisille naisten. Ja vähemmän equality-wokepaskaa.
Minulla ei ole mitään noita tekojuttuja, mutta muutoin syy laittaitumiseeni ovat toiset naiset. En halua olla resuisempi ja laittaudun siksi töihin, jossa en tapaa asiakkaita eikä laittautumiseen ole pakkoa. Vapaa-ajalla en viitsi enää laittautua, katson vain että hiukset ja vaatteet ovat puhtaat ja käyn tietysti muutenkin suihkussa, käytän deodoranttia jne. Mutta näin kun asiaa ajattelee, syy lienee se, etten halua tuttujen naisten pitävän minua jotenkin itseään suttuisempana. Olen vapaalla niin erinäköinen, että kerran läheinen työkaverini käveli kosketusetäisyydeltä ohi tunnistamatta. Joskus kyllä haluan näyttää myös omiin silmiini pirteämmältä ja saatan meikata kotipäivänä vaikken poistuisi ovesta, mutta ei tapahdu enää kuin muutaman kerran vuodessa.
Puotetaan nainen autiolle saarelle, niin ei varmasti meikkaa tai laita tekoripsiään.