Etovaaaaaaaaaa
Sorry, mutta ei voi sanoa muuta kuin että etovaa lukea noita salarakas juttuja. Tässä viime päivinä niitä on jostain syystä kotikylälläkin tullut korviin vähän väliä. Kyllä on helvetti soikoon tullut akoille munan saannista tarpeellista kun täytyy perheet ja lapset laittaa likoon että saa vierasta jortikkaa.
Kommentit (26)
Vierailija:
Sorry, mutta ei voi sanoa muuta kuin että etovaa lukea noita salarakas juttuja. Tässä viime päivinä niitä on jostain syystä kotikylälläkin tullut korviin vähän väliä. Kyllä on helvetti soikoon tullut akoille munan saannista tarpeellista kun täytyy perheet ja lapset laittaa likoon että saa vierasta jortikkaa.
ollaanpas sitä nyt äkäsenä... jäikö äijäs kiinni? :) ah, pitää taas saada vierasta!
Vierailija:
Siis missä on nykyisin ihmisten MORAALI?? En voi ymmärtää että heti lähdetään pettämään kun oma siippa alkaa kyllästyttää tmv.. Se on ITSEKÄSTÄ! Luuletteko pettäjät että se teidän siippa ei koskaan teihin kyllästy, ja mieli tekisi vierasta toosaa? Varmasti tekee mieli joskus ja ihastuksia ja tulee ja menee, mutta se tekeekö sille asialle jotain vain tyytyykö päiväunelmiin, on eri asia!
Toki mä ymmärrän että välillä kyllästyy, mutta eikö siihen riittäisi tosiaan vaan ne päiväunelmat ja sitten se että lähtee tekee asiallle jotain oman kumppaninsa kanssa? Niin me tehdään eikä kummallakaan tarvetta pettää. Jos meille ns. vaisumpi kausi miehen kanssa, se eletään läpi ja koitetaan piristää sitä. Se on ihanaa kun huomaa taas rakastavansa täysillä omaa ukkoa ja seksi luistaa.. :)
Mutta moni ei ole valmis näkemään mitään vaivaa suhteensa/puolisonsa suhteen. Se on tosi surullista ja moni HYVÄ suhde/perhe on hajonnut sen tähden että aikuiset juoksee mielihalujen perässään ajattelematta lainkaan seurauksia. Se että SINÄ menet ja nussit jonkun toisen kanssa, ei ole vain sinun asia. Se on myös puolisosi, tämän toisen osapuolen puolison ja kaikkien osapuolten lasten asia myös mikäli asia tulee julki.. Mieti sitä ennenkuin haarasi levität vieraalle.
ja toi ei kolahtanu ainakaan muhun pätkääkään. ei mulla ole moraalia tai omaatuntoa. on ihanaa mennä vaan halujen mukaan, jee!
jopas on tullut tulikivenkatkuisia vietejä! on tainnut oma ukko löytyä housut kintuissa...
Vierailija:
jopas on tullut tulikivenkatkuisia vietejä! on tainnut oma ukko löytyä housut kintuissa...
Mietin ihan samaa. :)
Nimim. ei pettäjä
Vierailija:
Ei ole mun mies jäänyt kiinni. Eikä se pettäisi. Toki en voi 100% varma olla, mutta sellainen ukko mulla vaan on. Hänellä on selkärankaa ja moraalia. Kuten myös minulla.
Se että jollain on vahva mielipide pettämisestä, ei tarkoita että olisi itse pettämisen uhriksi joutunut. Mulla se mielipide tulee ihan muualta, sanotaan vaikka järjestä ja moraalista.
Lapsellisia vastauksia teitä vaan saa, yksikään ei osaa ottaa kantaa tai keskustella aiheesta. Naureskellaan vaan " kalikan osumisesta" tai " koiran älähtämisestä" .. Sääliksi käy teidän miehet/vaimot kun siippana täysin moraaliton jakorasia.
Vierailija:
ja toi ei kolahtanu ainakaan muhun pätkääkään. ei mulla ole moraalia tai omaatuntoa. on ihanaa mennä vaan halujen mukaan, jee!
Ja sen kyllä huomaa.. Miten ihmeessä olet onnistunut saamaan edes puolisoa itsellesi? Vai oletko vaan huono trolli? Perustuuko liittosi pelkkiin valheisiin vai katsooko puolisosi pettämisiäsi läpi sormien?
Vierailija:
Ja sen kyllä huomaa.. Miten ihmeessä olet onnistunut saamaan edes puolisoa itsellesi? Vai oletko vaan huono trolli? Perustuuko liittosi pelkkiin valheisiin vai katsooko puolisosi pettämisiäsi läpi sormien?
Kun on pannut muutaman perheellisen, varatun miehen kanssa, sitä vaan ymmärtää, ettei ole ainoa joka pettää. :) Ja aina ne ukkomiehet kertoo kuinka puolestaan panevat varattuja naisia. Vuoroin vieraissa, babe. Olkaa te enkeleitä - se on teidän juttu, ei teitäkään moralisoida.
Kun on pannut muutaman perheellisen, varatun miehen kanssa, sitä vaan ymmärtää, ettei ole ainoa joka pettää. :) Ja aina ne ukkomiehet kertoo kuinka puolestaan panevat varattuja naisia. Vuoroin vieraissa, babe. Olkaa te enkeleitä - se on teidän juttu, ei teitäkään moralisoida.
[/quote]
Mitä sitten ettet ole ainoa joka pettää? Sekö " antaa luvan" pettämiselle? " No kun muutkin pettää, niin saan mäkin" =O Luulisi juttujesi perusteella sun olevan aivan pentu kehitykseltäsi, vaikka tämän paikan mukaan luulisi sun olevan äiti ja vaimo. Olisiko sulle ok, että miehesi menisi ja panisi kaikkea kanasta ylöspäin? Välittämättä sinusta, lapsistanne, sen toisen perheen asioista..? Minusta tuollainen kertoo ihmisestä _todella_ paljon. Moraalittomuus kun ei välttämättä jää vain uskottomuuteen vaan kulkee myös muualla elämässä. Sellainen ihminenkö olet? Teet mitä sua huvittaa, välittämättä muista ollenkaan?
Vierailija:
Mitä sitten ettet ole ainoa joka pettää? Sekö " antaa luvan" pettämiselle? " No kun muutkin pettää, niin saan mäkin" =O Luulisi juttujesi perusteella sun olevan aivan pentu kehitykseltäsi, vaikka tämän paikan mukaan luulisi sun olevan äiti ja vaimo. Olisiko sulle ok, että miehesi menisi ja panisi kaikkea kanasta ylöspäin? Välittämättä sinusta, lapsistanne, sen toisen perheen asioista..? Minusta tuollainen kertoo ihmisestä _todella_ paljon. Moraalittomuus kun ei välttämättä jää vain uskottomuuteen vaan kulkee myös muualla elämässä. Sellainen ihminenkö olet? Teet mitä sua huvittaa, välittämättä muista ollenkaan?
Sä nyt jaksat täällä saarnata ja taidat olla se joka saarnaa ja kritisoi vähän kaikkea oudompaa palstalla. Anna olla jo.
n31v
kun ei kognitiivinen kapasiteetti muuhun riitä.
Vierailija:
Vierailija:Olisiko sulle ok, että miehesi menisi ja panisi kaikkea kanasta ylöspäin? Välittämättä sinusta, lapsistanne, sen toisen perheen asioista..? Minusta tuollainen kertoo ihmisestä _todella_ paljon.
Sä nyt jaksat täällä saarnata ja taidat olla se joka saarnaa ja kritisoi vähän kaikkea oudompaa palstalla. Anna olla jo.
n31v
Välillä se on ollut synti, välillä melkeinpä yhteiskunnan kannalta " normaalia" . Riippuen ajasta ja yhteiskunnista. Tällä hetkellä Suomessa on kova sana salarakkaat (sana kai keksittiin vasta Marika Fingeroosin kohdalla, eli kovin on nuori sana vanhalle asialle).
Ei minusta pettäminen tai " salarakkaan pitäminen" ole tällä hetkellä sen hyväksytympää kuin pitkään aikaan. Joku joskus aikoja sitten keksi meille 10 käskyä, joitten varaan moni nyky-yhteiskunta on perustettu. Enemmänkin kuin se, onko pettäminen nykyään paha vai ei, kiinnostaisi ovatko aataminaikuiset käskyt auttamatta vanhentuneet ohjeet kunnolliselle elämälle?
Ja, tiedoksi: itse en ole koskaan pettäny. Kun olen jonkun kanssa, sitoudun. En silti voi tietää, mitä elämässäni tapahtuu, voi olla että joskus vielä petän, vaikka tällä hetkellä se tuntuukin täysin mahdottomalta.
Sitten ihmetellään kun sattuu ero ja ukko ei enää edes tiedä onko jälkilasvu hänen vai jonkun muun.
Voipa siinä helposti käydä ampuma-aseturma. Ainakin itellä vois koska ei elämässä olisi mitään muuta kuin tuskaa odotettavissa.
jotka ovat " 100 % varmoja" siitä, ettei heidän miehensä petä.... mistä ihmeestä ne kaikki pettävät ukkomiehet sitten putkahtavatkaan? Niitä kun liikkuu tuolla baanalla pilvin pimein.
Ja jos kerran on niin varma omasta/puolisonsa moraalisesta selkärangasta, miksi tulla tänne mesoamaan kaulasuonet pullistuneina? Ei pettäminen koske teidän auvoista elämäänne. Miksi murehtia muiden elämää?
Vierailija:
jotka ovat " 100 % varmoja" siitä, ettei heidän miehensä petä.... mistä ihmeestä ne kaikki pettävät ukkomiehet sitten putkahtavatkaan? Niitä kun liikkuu tuolla baanalla pilvin pimein.Ja jos kerran on niin varma omasta/puolisonsa moraalisesta selkärangasta, miksi tulla tänne mesoamaan kaulasuonet pullistuneina? Ei pettäminen koske teidän auvoista elämäänne. Miksi murehtia muiden elämää?
Tietääkö sinun miehesi, että petät häntä ??
Tekeekö se hänet sitten iloiseksi ?
m32
Vierailija:
jotka ovat " 100 % varmoja" siitä, ettei heidän miehensä petä.... mistä ihmeestä ne kaikki pettävät ukkomiehet sitten putkahtavatkaan? Niitä kun liikkuu tuolla baanalla pilvin pimein.
Joskus sitä joutuu läheltä seuraamaan, mitä lapsille tapahtuu kun vanhemmat juoksevat alapään himojen perässä. Sellainen pistää vituttamaan, vaikka tää aikuisten elämä ja pimpin kutina ei omaa napaa kaivelisikaan, eikä varsinkaan napaa.
Ei kukaan ole sanonut olevansa 100% varma puolisonsa uskollisuudesta, mutta uskotko jos sanon että sellaisia miehiä todellakin on jotka ei petä?
Mä luotan mieheeni, hän ei ole koskaan antanut syytä epäillä itseään. Päinvastoin. Toki voi olla että hän joskus pettää, mutta miksi mä vaivaisin päätä sillä nyt kun ei syytä ole? Ja voi olla ettei hän koskaan petä. Ja siksi mä mauhoan täällä kaulasuonet pullollaan koska yleensä pettäjillä on juuri tuo asenne " mun asia, ei kuulu muille" . Kun kyllä se kuuluu! SUN PERHEELLE!!! Sinä otat tietoisen riskin perheesi hajoamisesta kun työnnät sitä vierasta mulkeroa sisääsi.. Onko se hyvä roolimalli lapsille? " No kun äidin teki niiiin mieli, hei lapset älkää olko vihaisia et äidin takia perhe meni rikki"
Vaikka ehkä nyt minusta saa sellaisen käsityksen että olen ihan nuiva tantta niin se ei pidä paikkansa. Kyllä mä ymmärrän miksi jotkut sinne vieraaseen sänkyyn päätyy, olen itsekin päätynyt (oliko yllätys) ja sitä suuremalla syyllä olenkin sitä nyt vastaan. Ja minua on myös petetty (ei nykyinen mieheni) joten tiedän tämän asian molemmilta puolilta.. Niin petetyn kuin pettäjän näkövinkkelistä. Hetken hurman takia ei kannata riskeerata omaa perhettä ja hajottaa monia sydämiä. Se on se pointti...
Vierailija:
Välillä se on ollut synti, välillä melkeinpä yhteiskunnan kannalta " normaalia" . Riippuen ajasta ja yhteiskunnista. Tällä hetkellä Suomessa on kova sana salarakkaat (sana kai keksittiin vasta Marika Fingeroosin kohdalla, eli kovin on nuori sana vanhalle asialle).Ei minusta pettäminen tai " salarakkaan pitäminen" ole tällä hetkellä sen hyväksytympää kuin pitkään aikaan. Joku joskus aikoja sitten keksi meille 10 käskyä, joitten varaan moni nyky-yhteiskunta on perustettu. Enemmänkin kuin se, onko pettäminen nykyään paha vai ei, kiinnostaisi ovatko aataminaikuiset käskyt auttamatta vanhentuneet ohjeet kunnolliselle elämälle?
Ja, tiedoksi: itse en ole koskaan pettäny. Kun olen jonkun kanssa, sitoudun. En silti voi tietää, mitä elämässäni tapahtuu, voi olla että joskus vielä petän, vaikka tällä hetkellä se tuntuukin täysin mahdottomalta.
Puhut asiaa, mutta ei mikään minusta oikeuta pettämiselle. Ymmärrän toki syitä miksi joku siihen päätyy mutta ei se silti ole oikeutettua. Ellei sitten siis suhteessa ole " lupa" käydä vieraissa.
saa lopulta vipinää kinttuihin. Toivoisin hartaasti, että joskus ikivanhana kurppana olisin kuuntelemassa esim näiden itse tuntemieni pettäjien katuvia puheita siitä kuinka elämä on perseellään.
Eihän siinä ole kyse vain omasta elämästä vaan yleensä monen muun. Mitäs sitten jos tapahtumat johtaa toiseen ja joku vaikka tappaa itsensä tai lapset sairastuvat psyykkisesti. Silloin on varmasti kaikilla osapuolilla hyvä mieli. Enkä tosiaankaan usko että näiden pettäjien puheet siitä, että " ei tunnu missään" ovat totta.
Vasta nyt, täällä vierailtuani, ymmärrän lopulta miten sairas maailma on. Enkä enää ihmettele yhtään mitään. Voi kai vain toivoa, että jos kerran kikeli/pimppi maistuu useammalta kuin yhdeltä niin pysytään sitten sinkkuna eikä edes perusteta perhettä.
Kai näillekin TUNNEVAMMAISILLE joku hoito keksitään!
ajan henki nykyään. " Elämä on .." vai kuin se nyt meni...