Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö suostua?

Vierailija
26.02.2008 |

Meillä onneton seksielämä, lähinnä minä valitan puutteessa kokoajan. Minä olen se joka tekee aloitteen, viimeksi eilen illalla sain pakit. Kuten usein ennenkin. Nyt teemme molemmat töitä kotoa käsin ja mies tuossa on pari tuntia vihjaillut, että voitais tehdä muutakin kuin töitä.

Vituttaa jo valmiiksi kun kuitenkin taas suostun kun muuten ei ole mitään näkyvissä pitkiin aikoihin. Edellisestä kerrasta on jo pari kuukautta, niin ja sekin minun vonkaamisen jälkeen. Jotenkin vaan ärsyttää kun mun pitäisi olla heti valmiina ja ainahan minä yleensä olen kun muuten jään ilman.

Ihan naurettavaa miettiä, että kostanpa nyt kaikki ne pakit, jotka olen saanut. Mutta itsepä siitä taidan enemmän kärsiä. Sääliseksiä kait tää on taas miehen puolesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte alunperin yhteen? Onko lapsia?

Vierailija
2/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja arvataampa kumpi kärsii enemään.... SINÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaiken mitä saan, ei ole hetkeä ettei huvittais...

n35

Vierailija
4/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se ap itsekin kirjoitti.

Vierailija
5/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut,

Heh ja nro5. pilkun viilaajakin on paikalla karttakeppinsä kanssa.

Noi on pahoja tilanteita, muussakin kun seksissä.

Siis jos alkaa menemään pään sisällä ajatukset siihen että hitto mä tein ja toi ei. ja koska viimeks tein niin nyt en tee..... etc....

Jos siihen juupas eipäs kierteeseen joutuu niin se on loputon suo.

Ja seuraava vaihe on ero.

Seksin suhteen ainahan voi yrittää sitä sun tätä. Puhua ja vatvoa sekä ties mitä.

Mutta kun se halu ja kiima on jokaisessa ihmisessä erillaista niin ei voi vaatia että kun mulla on taso 5 ja sulla 3 niin ei se toinen sille tasolle nouse.

Itsetyydytys on loistava tapa kompensoida toisen osapuolen vajetta, ja sitä onkin syytä surutta harjottaa.

Mutta toiselta seksin vaatiminen kun itseä nyt sattuu haluttamaan on väärin ja ei pidemmässä juoksussa tee kuin haittaa.

Mutta vielä pahempaa on on säälistä antaminen toiselle.

Ehkä joskus tulevaisuudessa kehitetään biologinen testi eroottisen tason mittaamiseen, näin voisi varmistua ennen alttarille menoa että saa 5 jos itse on 5. ja 2 saa 2.

Sitä odotellessa, kärsikäämme tai erotkaamme.

Vierailija
6/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälukutaidottomia.

Vierailija:

Heh ja nro5. pilkun viilaajakin on paikalla karttakeppinsä kanssa.

Vierailija
7/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on oltu vuodesta -96 ja 2 lastakin on onnistuttu jotenkin saamaan aikaiseksi. Kyllähän meillä alkuaikoina oli varsin kiihkeääkin noin 3-4 kertaa päivässä. No johonkin se vain on vuosien mittaan jäänyt ja nyt on hyvä jos on 3-4 kertaa vuodessa. Vaikken yhtään paniksi pahaksi vaikka minut vieläkin herätettäisiin joka aamu samalla tavalla kuin alkuaikoina.

Sain sitten eilen kehitettyä päässäni kaikennäköiset ongelmat ja kas kummaa se jäi sit siihen ja oikeastaan mua ei edes harmita. Kyllä on oma viehätysvoima ja itsetunto kateissa nykyään. Kaipa tääkin on joku mitta tuli täyteen hetki. Kunpa vain minusta olisi siihen lopulliseen ratkaisuun.

Keskustelun voimaan en oikein jaksa enää uskoa niin useasti olen asian jo ottanut esiin. Viimeksi vuoden vaihteessa mainitsin, että tämä liitto tuntuu pelkältä kulissilta. Mies ei mitään ongelmaa näe missään vaan kuittailee kaiken uuvuttavalla lapsiperheen arjella. Mitä lie sillä sitten tarkoittaa, minä hoidan pyykkäyksen, ruoanlaiton sataprosenttisesti, siivoukseen hän joskus osallistuu. No kaipa se on sitten uuvuttavaa katsoa minua. No tuon keskustelun jälkeen meillä olikin sitten huippuaktiivista about 4 päivää, sen jälkeen keskustelun teho unohtui.

Taitaa olla vain pelkkä haave, että minut vielä joskus spontaanisti otettaisiin ihan milloin vain ja miten vain. Pettämistäkin olen miettinyt tosin sen toteuttamiseen minusta ei vain taida olla.

Ap

Vierailija
8/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä arkea jaksaa paljon paremmin kun on hyvä kunto. panetuskin lisääntyy aika varmasti. kokemusta on.