Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etovaaaaaaaaaa

Vierailija
11.02.2007 |

Sorry, mutta ei voi sanoa muuta kuin että etovaa lukea noita salarakas juttuja. Tässä viime päivinä niitä on jostain syystä kotikylälläkin tullut korviin vähän väliä. Kyllä on helvetti soikoon tullut akoille munan saannista tarpeellista kun täytyy perheet ja lapset laittaa likoon että saa vierasta jortikkaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luotan mieheeni, hän ei ole koskaan antanut syytä epäillä itseään. Päinvastoin. Toki voi olla että hän joskus pettää, mutta miksi mä vaivaisin päätä sillä nyt kun ei syytä ole? Ja voi olla ettei hän koskaan petä. Ja siksi mä mauhoan täällä kaulasuonet pullollaan koska yleensä pettäjillä on juuri tuo asenne " mun asia, ei kuulu muille" . Kun kyllä se kuuluu! SUN PERHEELLE!!! Sinä otat tietoisen riskin perheesi hajoamisesta kun työnnät sitä vierasta mulkeroa sisääsi.. Onko se hyvä roolimalli lapsille? " No kun äidin teki niiiin mieli, hei lapset älkää olko vihaisia et äidin takia perhe meni rikki"

Tiedoksi: olen hetero, joten en ole koskaan havitellut " vierasta mulkeroa" sisääni (en etu- enkä takapuolelle). Minulla ei myöskään ole lapsia, joille roolimalleilla. Joten voit hyvin päästää ilmat siitä pullistuneesta kaulasuonestasi. Muista hengittää syvään!

Vierailija
22/26 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedoksi: olen hetero, joten en ole koskaan havitellut " vierasta mulkeroa" sisääni (en etu- enkä takapuolelle). Minulla ei myöskään ole lapsia, joille roolimalleilla. Joten voit hyvin päästää ilmat siitä pullistuneesta kaulasuonestasi. Muista hengittää syvään!

Vaikka olisit hetro niin et selvästikkään ole Mies vaan enempi joku metroseksuaali.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en usko, että silloin olisi tarvetta pettämiseen.

Itse olen pettäjä, koska en saa kotona tarpeeksi huomiota, rakkautta tai seksiä ja olen kyllästynyt vonkaamiseen. En hypi sängystä toiseen, vaan minulla on " vakipano" , joka on samassa tilanteessa kuin itsekin olen. En ole mitenkään ylpeä pettämisestäni. Aviomieheni kanssa suhteemme on kaverillinen ja varmaan oikea ratkaisu olisi ero.. Mutta aina sitä odottaa, että oma avioliitto elpyisi ja loppuelämämme viettäisimme yhdessä.

Vierailija
24/26 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin en usko, että silloin olisi tarvetta pettämiseen.

Itse olen pettäjä, koska en saa kotona tarpeeksi huomiota, rakkautta tai seksiä ja olen kyllästynyt vonkaamiseen. En hypi sängystä toiseen, vaan minulla on " vakipano" , joka on samassa tilanteessa kuin itsekin olen. En ole mitenkään ylpeä pettämisestäni. Aviomieheni kanssa suhteemme on kaverillinen ja varmaan oikea ratkaisu olisi ero.. Mutta aina sitä odottaa, että oma avioliitto elpyisi ja loppuelämämme viettäisimme yhdessä.

eli kyllä meitä on - niin säälittävältä kuin se kuulostaakin. Jos jotain " hoitoa" meille " tunnevammaisille" löytyisi, niin kyllä kai se ensisijaisesti tulisi omalta puolisolta. Enää ei vaan jaksa olla se vonkaaja. Ja puhuttu kyllä on monet kerrat - arki vain ajaa sattumista ja tapauksista toiseen. Mulle " vakipano" on elämänsuola ja vaikken mäkään ole ylpeä siitä, homma pitää itteni suht selväjärkisenä. Ja sama tilanne tämän vakipanoni kohdalla. Olen valmis ottamaan riskin.

Vierailija
25/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempään kuin ennen vanhaankaan. Miehillä on aina ollut rakastajattaria ja kotona kodista, miehestä ja lapsista piti huolta oma vaimo, joka usein tiesi tilanteen mutta leikki tietämätöntä.

Nykyajan tasa-arvo on aiheuttanut myös sitä, että naiset ovat yhtälailla työelämässä, käyvät työmatkoilla ym tilaisuuksissa, jossa tapaavat mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
26/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

M32

Ja sinä olet selvästi kielivirtuoosi. Ettei ihan äidinkielenopettaja?

N75