Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
No kun naisten jutut ovat tylsiä... Ei miehiä, kiinnosta kuunnella kaiken maailman naisten murheita sekä kissanristiäisiä, jossa naiset ramppaa jatkuvasti. Yritetty on, mutta kun mua ei vaan nappaa tuollainen.
Kyllä, naisten jutut ovat keskimäärin miesten juttuja tylsempiä. Harvaa miestä kiinnostaa kuunnella, miten serkun vauva on niin ihana tai oppii konttaamaan. Ei ei ja vielä kerran ei tuollaisille jutuille. Ne eivät ole miehiä varten.
Sillon kuin minä olen halunnut olla kaveri naisen kanssa niin se on kääntynyt niin että nainen onkin halunnut enemmän. Voi se olla näinkin päin
Mitäköhän ap tarkoittaa sillä että "ottaa rennosti"? Millaisista jutuista ap on itse kiinnostunut ja mistä aiheista hän haluaa keskustella miesten kanssa? En minä ainakaan tuhlaa aikaani semmoiseen ihmiseen, joka on tylsää seuraa tai aiheet ovat ihan eri, joista itse pidän.
Ei yleensä jutut kohtaa. Mitä minä semmosella kaverilla teen. Sitten jos juttelee syvällisempiä niin ei nainen voi samaistua kun on eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat katsoa peiliin, miksi miehiä ei kiinnosta olla ystäviä teidän kanssaan. Kaikki lähtee itsestään. Turhaan syyttelette täällä miehiä, jos he eivät halua olla kanssanne ystäviä. Jokainen valitsee itse ystävänsä. Mikäli mies ei näe teissä ystävää, niin sitten vika on teissä ei miehessä.
Naisilta kun kysytään niin naist on aina täydellisiä ja kaikkia vika ja vääryy on aina ja ikuisesti pelkästään miesten vastuulla. Nainen voi olla vai täydellinen viaton uhri eikä koskaan syyllinen
Ystävyys naisen kanssa tuo niin äärimmäisen harvoin miehelle mitään hyötyä tai parannusta elämään. Nainen kyllä vaatii palvelua ja auttamista ystävä mieheltä mutta nainen ei koskaan palvele tai auta sitä ystävä miestä. Ei kai kukaan halua minkäänlaista ihmissuhdetta missä itsellänon pelkästään auttajan ja palvelijan rooli kun tuo palvelu ja auttaminen pitäisi toimia molempiin suuntiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat katsoa peiliin, miksi miehiä ei kiinnosta olla ystäviä teidän kanssaan. Kaikki lähtee itsestään. Turhaan syyttelette täällä miehiä, jos he eivät halua olla kanssanne ystäviä. Jokainen valitsee itse ystävänsä. Mikäli mies ei näe teissä ystävää, niin sitten vika on teissä ei miehessä.
Naisilta kun kysytään niin naist on aina täydellisiä ja kaikkia vika ja vääryy on aina ja ikuisesti pelkästään miesten vastuulla. Nainen voi olla vai täydellinen viaton uhri eikä koskaan syyllinen
Siksi ovatkin yksin. Miehillä on enemmän aikaa luoda uraa sekä keskittyä heitä kiinnostaviin tärkeisiin asioihin. Mitä naiset ovat saaneet aikaan? Naiset käyttävät aikansa kaikkeen turhuuteen sekä toistensa kyttäämiseen ja haukkumiseen. Ei ihme että sinkkunaiset pärjäävät edelleen heikommin työmarkkinoilla ja saikuttavat miehiä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun naisten jutut ovat tylsiä... Ei miehiä, kiinnosta kuunnella kaiken maailman naisten murheita sekä kissanristiäisiä, jossa naiset ramppaa jatkuvasti. Yritetty on, mutta kun mua ei vaan nappaa tuollainen.
Kyllä, naisten jutut ovat keskimäärin miesten juttuja tylsempiä. Harvaa miestä kiinnostaa kuunnella, miten serkun vauva on niin ihana tai oppii konttaamaan. Ei ei ja vielä kerran ei tuollaisille jutuille. Ne eivät ole miehiä varten.
Niin, tunnistavatko naiset itseään tästä? Sillä naisten jutut ovat just tuollaisia.
Minäkin olen kokeillun kaveeraamaan naisten kanssa, ei siitä mitään tullut.
Kerrankin eräs vanha luokkalainen puhui ratsastuksesta sekä puutarhanhoidosta. Nainen luetteli minulla kaikki hevosten nimet, jokaisen esteradan hypyn hevosen selässä jne. Siinä meni yli 10 t ja nainen harmitteli, kuinkas aika meneekin näin nopeasti... minusta se kesti ikuisuuden. Sama puutarhanhoidon kanssa.
Sitten pistin välit poikki tähän naiseen, koska en jaksanut enää kuunnella häntä. Sain kuulla olevani tylsää seuraa, vaikka kovasti yritin kyllä kertoa omia juttujani, mutta naista ne eivät tuntuneet hirveästi kiinnostavan.
Edelleen vanha luokkalainen silloin tällöin yrittää kysyä minulta, että haluaisinko tavata häntä, kun ei olla nähty vähään aikaan ja hänellä olisi paljon kerrottavaa minulle. Itseäni ei enää kiinnosta nähdä kyseistä naista.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tunnistavatko naiset itseään tästä? Sillä naisten jutut ovat just tuollaisia.
Kerrankin eräs vanha luokkalainen puhui ratsastuksesta sekä puutarhanhoidosta. Nainen luetteli minulla kaikki hevosten nimet, jokaisen esteradan hypyn hevosen selässä jne. Siinä meni yli 10 t ja nainen harmitteli, kuinkas aika meneekin näin nopeasti... minusta se kesti ikuisuuden. Sama puutarhanhoidon kanssa.
Sitten pistin välit poikki tähän naiseen, koska en jaksanut enää kuunnella häntä. Sain kuulla olevani tylsää seuraa, vaikka kovasti yritin kyllä kertoa omia juttujani, mutta naista ne eivät tuntuneet hirveästi kiinnostavan.
Edelleen vanha luokkalainen silloin tällöin yrittää kysyä minulta, että haluaisinko tavata häntä, kun ei olla nähty vähään aikaan ja hänellä olisi paljon kerrottavaa minulle. Itseäni ei enää kiinnosta nähdä kyseistä naista.
M33
Kuulostaa ihan tavalliselta naiselta. Otan osaa. Itse kanssa vältän naistuttujen kanssa puhumista, voin kuunnella heitä jos saan siitä seksiä palkinnoksi. Muuten kierrän heidät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain homomiehet haluaa naiskavereita.
Naisten sosiaalinen kanssakäyminen on yleensä juoruamista ja ilkeilyä muiden kustannuksella. Ei miehet kaipaa mitään turhaa draamaa elämäänsä.
Tämä. Hankkikoon ap homoista seuraa.
Itse en halua yhtään enempää naista ystäväksi. Yleensä kaikilla naisilla on takaajatuksena hyötyä munusta jotenki. Tarvitaan remppa apua, kuskia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin eräs vanha luokkalainen puhui ratsastuksesta sekä puutarhanhoidosta. Nainen luetteli minulla kaikki hevosten nimet, jokaisen esteradan hypyn hevosen selässä jne. Siinä meni yli 10 t j
Tuohan kuulostaa ihan hirveeltä. Miksi naiset eivät voi jutella näistä "naisten jutuista" toisille naisille? Tuskin edes homo miestä tuollaiset "naisten jutut" kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
No kun kaikki sellaiset naiset joiden kanssa voisi haluta olla ystävä ovat myös sellaisia joita haluaisi nussia.
Parasta tietysti olisi "friends with benefits" eli nainen joka olisi ystävä ja jonka kanssa välillä myös sekstailtaisiin. Sellaiseen suhteeseen olen aina valmis.
Mä aion kans tästä lähin noudattaa tätä oppia eli kaveeraan vain pantavannäköisten miesten kanssa. Kaikki miehet on mulle kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ehdottaneet seksiä, niin kannattaa tehdä esikarsintaa, ettei tarvitse torjua yli-innokkaita pullervoja.
Ei miehellä voi olla naisystäviä tai mies on kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap olet valmiina tarjoamaan vastineeksi miehelle, joka voisi olla ystävä sinun kanssa?
Mitä "vastinetta" miespuoliset kaverisi "tarjoavat" sinulle, jotta heillä on kunnia olla juuri sinun tuttavuutesi? Tuskin sinä roikut heidänkään seurassa vain jonkun suolenpätkän takia, eli omien itsekkäiden intressiesi. Kaikki ihmiset eivät osaa neutraaleja ihmissuhteita molempien sukupuolten kanssa. Monilla naisilla on todella huonoja kokemuksia miehistä, joista on lopulta pelkkää harmia, kun kärkkyvät aivan muuta kuin neutraalia tuttavuutta. Sellaiset "kaveruudet" ovat yhtä tyhjän kanssa.
No, miksi sitten ap haluaa juuri "miehen" ystäväkseen tai niin otsikko antaa ymmärtää, eikö nainen olisi siinä tapauksessa hänelle parempi vaihtoehto? Miehistä on vaan harmia naisille ja silti naiset änkeää miesten
Miehet itse tunkevat mun seuraan, mutta tästä lähin torjun lähestymusyritykset ellei mies miellytä mun silmää riittävästi. Vain hyvännäköisiä mieskavereita tälle naiselle. Ei mitään ikäloppuja tai ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 43v mies olla tämmöisen tyllerön ystävä? 😅
https://www.tiktok.com/@klaramalmqvistt1/video/7031886529786039558
Varmasti voisimme keskustella hyvin saman tyyppisistä aiheista! 😘😋
https://nuortenexit.fi/nuorille/omat-rajat/suojaikaraja-ja-seksi/
https://www.hyvakysymys.fi/video/mita-suojaikaraja-tarkoittaa/
"Aikuisten velvollisuus on aina selvittää, mistä seurustelu- tai seksisuhteessa on kyse, jos osapuolten ikäero tai kehitystasot ovat toisistaan poikkeavat *tai jos, tilanteeseen liittyy muuta seksuaaliseen hyväksikäyttöön viittaavaa.*"
Onneksi tuo tyllerö on jo 16v sekä vaikuttaa ikäistään kehittyneemmältä. 😇
Sitä paitsi ystävyys ei katso ikää. 😊
M 43
"Keho muuttuu nopeasti ja varhaisnuori kaipaa hyväksyntää, mutta riskien arviointikyky ei ole vielä kehittynyt. Silloin monet luottavat naivisti itseään vanhempien ikätovereiden tai aikuisten puheisiin ja ovat houkuteltavissa tilanteisiin, joissa seksuaalinen kaltoinkohtelu, hyväksikäyttö ja väkivalta mahdollistuvat. Tämän ikäinen on erityisen hämmentynyt seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin käytössääntöihin liittyvien asioiden suhteen ja ne kiinnostavat. Varhaisnuori ei vielä kykene arvioimaan, mikä on normaalia tai sopivaa eri tilanteissa. Tämän lisäksi hänellä ei ole keinoja tai kykyä vastustaa aikuisen painostusta ja ympäripuhumista.
Varhaisnuori on hyvin herkässä kehitysvaiheessa, jolloin juuri haetaan ymmärrystä muun muassa normaalin seksuaalisuuden, läheisyyden ja itsemääräämisoikeuden käsitteille. Mitään todellista vertailupohjaa ei ole. Hyväksikäyttäjät muokkaavat systemaattisesti näitä asenteita rajattomaan ja vääristyneeseen suuntaan
On vahingollista ja nöyryyttävää, jos aikuinen käyttää hyväkseen varhaisnuoren hyväuskoisuutta ja kiltteyttä, tiedon, ymmärryksen ja itsekontrollin puutetta ja/tai turvattomuutta ja houkuttelee hänet syrjäyttämään oman torjunnan tai vastenmielisyyden tunteensa ylittämällä luontaisen intimiteetti- ja kehitystason rajan."
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2020/11/05dd0810-lausunto-alaikaisi…
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei ole frendien sukupuolella väliä, mutta sillä on väliä että heittääkö toinen hauskaa läppää ja hänellä henkisesti jotain annettavaa minulle.
Aika harva nainen on oikeasti rentoa hauskaa seuraa joilla on kiinnostavia näkökulmia ja kerrottavaa, ikävä kyllä. Onneksi niitä harvinaisia helmiä on olemassa kuitenkin, mutta liian harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys naisen kanssa tuo niin äärimmäisen harvoin miehelle mitään hyötyä tai parannusta elämään. Nainen kyllä vaatii palvelua ja auttamista ystävä mieheltä mutta nainen ei koskaan palvele tai auta sitä ystävä miestä. Ei kai kukaan halua minkäänlaista ihmissuhdetta missä itsellänon pelkästään auttajan ja palvelijan rooli kun tuo palvelu ja auttaminen pitäisi toimia molempiin suuntiin
Kyllä. Ystävyys toimii kumpaankin suuntaan ja ystäviä autetaan kun kyetään. Ja jos kuormittaa niin aina voi sanoa ei, ystävä kyllä ymmärtää. Joillain on vaan ihme tapana mutista vaan selän takana kun asioista voisi sanoa suoraankin.
Mutta siis mistä ihmeen palveluksista puhut? Mitä "palveluja" sä olet itse pyytänyt ja ollut saamatta?
En minä tiedä miksi ap haluaa juuri miehen ystäväkseen, sitä sun pitää kysyä häneltä itseltään.
Kaikista miehistä ei ole harmia, todellakaan. Kuten kirjoitin, sellaisista on voinut olla, jotka eivät hiffanneet ihmissuhteen neutraalia luonnetta sitten millään, vaan luulivat aina vain olevansa iskemässä. Ja kyllä, he todellakin ovat jääneet rauhaan jo vuosia/kymmeniä sitten, parempi kaikille 😊👍