Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
10.09.2024 |

Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.

Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.

Kommentit (354)

Vierailija
241/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdaltani syyt:

1) Jos nainen osoittautuu niin mukavaksi, että sen seurassa on oikeasti kiva viettää aikaa, niin se kyllä pompsahtaa samantien potentiaaliseksi naisystäväehdokkaaksi. Harvan naisen kanssa kuitenkaan synkkaa niin hyvin ja se olis kuitenkin suotavaa naiselta, jonka naamaa pitäs tuijottaa vähän useamminkin

2) Valtaosa naisista pyörii lähinnä naispuolisten ystäviensä kanssa, joten on jokseenkin loogista tulkita naisen olevan kiinnostunut minusta muutenkin kuin kaverina, jos hän haluaa tapailla muutenkin kuin isomman porukan jatkeena

3) Aloitteen teko miehen vastuulla. Jos viihdyn naisen seurassa ja vaikuttaa ihan tyttöystävä materiaalilta, niin pakkohan se on koittaa? Jos ei koita niin ei voita.

4) Yllä mainittujen kohtien perusteella tuntuu vähintäänkin reilulta selvittää missä mennään kaikkien osapuolien kannalta siinä vaiheessa, jos tuntuu puolin tai toisin olevan jonkinasteista kiinnostusta.

Päteekö nämä kaikki sittenkin, vaikka mies olisi jo suhteessa? Että joko nainen ei ole mukava kaverinakaan, tai jos on, niin mies alkaa heti suunnitella syrjähyppyä?

Kuitenkin iso osa miehistä on suhteessa, joten luulisi, että jos se tästä olisi kiinni, niin olisi olemassa paljon miehiä, jotka pystyvät olemaan ystäviä muiden naisten kanssa, koska vaimo tai seurustelukumppani on jo.

Vierailija
242/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii nainen ystäväksi jos on yli 160 pituinen ja alle 70 kiloinen. Siniset silmät, eikä ole blondi. Syy tälle on hyvin yksinkertainen. Moottoripyöräni tarakalle ei mitenkään sovi tuhti täti ihminen. Toisaalta, vaikka olenkin lähinnä sydämellinen ja syvällinen ihminen niin en kuitenkaan haluaisi joutua tuntemaan syvää häpeää ystävieni vuoksi. Lihavat ja rillipäät älkööt siis vaivautuko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia miehiä, jotka tykkäävät keskustella ihmissuhteista, taiteesta jne. aiheista, mistä naiset ovat keskimääräistä miehiä kiinnostuneempia. Kaikilla heillä on ollut ala-/yläasteelta asti myös naispuoleisia kavereita. He kaipaavat syvällisiä keskusteluja. Minusta ei ole mikään ihme, että heitä kiinnostaa kavereina myös naiset, vaikka olisivat parisuhteessa.

Vierailija
244/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten välisissä ystävyyssuhteissa tarvitsee puhua tosi suoraan siitä, mitä kaveruus kummallekin tarkoittaa niin ei tule väärinkäsityksiä ja turhia odotuksia. Ei se ole välttämättä este ystävyydelle, jos lisäksi kokee toisen myös jossain määrin viehättävänä. Jos ihmissuhde kuitenkin perustuu kaikelle muulle. Toki jos toinen on sinkku ja ei löydä helposti seuraa niin varmaan kohdistaa helpommin toiveita vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää kohtaan. Sellaiset miehet, jotka tulevat naisten kanssa tosi hyvin toimeen, löytävät myös helpommin seurustelusuhteita ja tällainen ei ole niin iso ongelma.

Vierailija
245/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Asperger-nainen ja minulla on pari miespuolista kaveria - jotka ovat myös asseja. Minulla on ollut parisuhteita, kaikki normojen kanssa. Nämä ovat loppuneet aina, joko minun tai miehen aloitteesta.

Asperger-mies kelpaisi minulle parisuhteeseen, mutta he eivät jotenkin osaa seurustella, ja romantiikka loistaa poussaolollaan. Heillä ei ole ollut parisuhteita (tietääkseni).

Vierailija
246/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on nuori, kaunis ja hoikka 🥰, niin mikäs siinä.  Voin olla ystävä hänelle 😘.

Vierailija
247/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö ystävyyteen myös koeajo?

Vierailija
248/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin olla ystäväsi ap, sekä 22cm Jormani! Meillä tulee olemaan super hauskaa, ainakin makkarin puolella.

Vierailija
249/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap olet valmiina tarjoamaan vastineeksi miehelle, joka voisi olla ystävä sinun kanssa?

Vierailija
250/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on nuori, kaunis ja hoikka 🥰, niin mikäs siinä.  Voin olla ystävä hänelle 😘.

Mä kans haluaisin tollaisen ystävän. Parast olis, jos se on viel mykkä!

Vierailija
251/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkki takas ja p utte p ossu hau taan

S ie g heel

Vierailija
252/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut naisystäviä, elikkä ystävä naisia. Useimmiten he ovat olleet varattuja. Enkä minä lähde parisuhdetta rikkomaan vain siksi, että olen ihastunut, tai rakastunut.

Aina ajatellut, että jos nainen parisuhteesta lähtee minun mukaani, ei ole mitään estettä, ettei hän lähtisi suhteesta minun kanssani myös.

Mieluummin sinkku, kuin jälleen yksi kusetettu.

Vierailija
253/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kevyt ystävyys menee, mutta naisten kanssa syvälliset keskustelut ovat lähes aina "musta tuntuu" eikä koskaan edes tämän vuoksi musta tuntuu. 

Vierailija
254/354 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Asperger-nainen ja minulla on pari miespuolista kaveria - jotka ovat myös asseja. Minulla on ollut parisuhteita, kaikki normojen kanssa. Nämä ovat loppuneet aina, joko minun tai miehen aloitteesta.

Asperger-mies kelpaisi minulle parisuhteeseen, mutta he eivät jotenkin osaa seurustella, ja romantiikka loistaa poussaolollaan. Heillä ei ole ollut parisuhteita (tietääkseni).

Miehet eivät osaa seurustella siis sillä tavalla kuin sinä haluat seurustella. Oikeata tai väärää tapaa ei ole.

Vierailija
255/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ap olet valmiina tarjoamaan vastineeksi miehelle, joka voisi olla ystävä sinun kanssa?

Mitä "vastinetta" miespuoliset kaverisi "tarjoavat" sinulle, jotta heillä on kunnia olla juuri sinun tuttavuutesi? Tuskin sinä roikut heidänkään seurassa vain jonkun suolenpätkän takia, eli omien itsekkäiden intressiesi.

Kaikki ihmiset eivät osaa neutraaleja ihmissuhteita molempien sukupuolten kanssa. Monilla naisilla on todella huonoja kokemuksia miehistä, joista on lopulta pelkkää harmia, kun kärkkyvät aivan muuta kuin neutraalia tuttavuutta. Sellaiset "kaveruudet" ovat yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
256/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista jaksaa suhteissakin vain seksin takia. Pitäisikö tyytyä vain huonoihin puoliin? Naisen ystävyys, mitä se on? Minä olen nähnyt millaisia ystäviä naiset ovat toisilleen. Selkäänpuukotusta ja kateutta.

Taas tätä paskaa. Mutta arvaa mitä? Naiset puukottaa toisia naisia selkään, mutta miehet eivät uskalla edes kääntää selkäänsä toisille miehille. Miehen ystävyys, mitä se on? Ystävyyden edellytys on se että toiseen uskaltaa luottaa.

Vierailija
257/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "vastinetta" miespuoliset kaverisi "tarjoavat" sinulle, jotta heillä on kunnia olla juuri sinun tuttavuutesi? Tuskin sinä roikut heidänkään seurassa vain jonkun suolenpätkän takia, eli omien itsekkäiden intressiesi. Kaikki ihmiset eivät osaa neutraaleja ihmissuhteita molempien sukupuolten kanssa. Monilla naisilla on todella huonoja kokemuksia miehistä, joista on lopulta pelkkää harmia, kun kärkkyvät aivan muuta kuin neutraalia tuttavuutta. Sellaiset "kaveruudet" ovat yhtä tyhjän kanssa.

No, miksi sitten ap haluaa juuri "miehen" ystäväkseen tai niin otsikko antaa ymmärtää, eikö nainen olisi siinä tapauksessa hänelle parempi vaihtoehto? Miehistä on vaan harmia naisille ja silti naiset änkeää miesten seuraan. En ymmärrä naisia yhtään, miksi teette elämästänne noin vaikeaa. Jos miehet kerta eivät halua olla ystäviä kanssanne, niin eikö silloin voisi jättää miehet rauhaan?

Vierailija
258/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se käy, kuhan saan seksiä vastineeksi.

Vierailija
259/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen kelpaa ystäväksi?

Vierailija
260/354 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin olla ystävä kodinkoneelle?