Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
10.09.2024 |

Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.

Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa onnellinen mies, koska parhain ystäväni on samanikäinen nainen, ollut jo 25 vuotta. Sinkkuna olen ollut tuosta ajasta 70%, mutta minulla on ollut aivan mahtavia hetkiä yhteisillä reissuilla, konserteissa ja teattereissa. Välillä istuskellaan parvekkeella ja parannetaan maailmaa, eri näkökulmista. Pois en antaisi.

Vierailija
402/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska miehen naisystävä ei tykkää kolmannesta osapuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vanha aloitus, mutta vastaan silti. Koska mikään ei olisi parempaa kuin se että puoliso olisi myös paras ystävä. Näin olen aina kuvitellut, että sen pitäisikin mennä,.. mutta olen ollut väärässä ja luulen että täytyy tyytyä seksiin ja suhteellisen riidattomaan ja toimivaan arkeen. Ei mahda mitään.

Mietis kuinka moni mies etsisi parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä. Kaverit ja henkiset yhteydet tulee muista miehistä. Naisen jutut ei kiinnosta, niitä vain siedetään. 

Naisen jutut kuullostavat hyvältä, jos nainen antaa myös pillua. Vastaavasti naisen jutut alkaa v*tuttaa, jos nainen ei anna pillua. Mies ei vaan voi mitään tälle asialle.

Miehet muuttuvat yhä kuvottavimmiksi mitä enemmän näitä juttuja lukee. 

Ja silti niitä pitää keräillä ystäväksi hännystelemään. Ei teillä hyvin mee. 

Vierailija
404/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhaana ystävänä vastakkaista sukupuolta oleva henkilö. Olemme olleet ystäviä parikymmentä  vuotta. Onneksi tämä on puolisolleni ok ja hekin ovat hyviä kavereita keskenään. Ymmärrän olevani etuoikeutettu enkä pidä tätä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
405/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenpa onnellinen mies, koska parhain ystäväni on samanikäinen nainen, ollut jo 25 vuotta. Sinkkuna olen ollut tuosta ajasta 70%, mutta minulla on ollut aivan mahtavia hetkiä yhteisillä reissuilla, konserteissa ja teattereissa. Välillä istuskellaan parvekkeella ja parannetaan maailmaa, eri näkökulmista. Pois en antaisi.

Luin viestiäsi ja tajusin miten olen vielä paljon onnellisempi koska paras ystäväni on mies. Olen saanut tehdä kaikkea tuota, mutta ilman huolta että tuleeko saunassa katsottua jotenkin sopimattomasti, vetää viinaa aivan tolkuttomasti ilman että on tarvinnut murehtia että selviääkö tuo nyt kotiin kenenkään raiskaamatta tai mitään muutakaan huolta tai murhetta mitä nyt naiset aina mukanaan tuo. 

Vierailija
406/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla naisen kaveri ainoastaan jos on jo saanut pakit tältä, eikä ole tästä syystä X seksuaalisesti kiinnostunut.

Suurimmaksi osaa miehet on naisista seksuaalisesti kiinnostuneita jos he ovat viehättäviä heidän mielestään. 

Vierailija
407/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parhaana ystävänä vastakkaista sukupuolta oleva henkilö. Olemme olleet ystäviä parikymmentä  vuotta. Onneksi tämä on puolisolleni ok ja hekin ovat hyviä kavereita keskenään. Ymmärrän olevani etuoikeutettu enkä pidä tätä itsestäänselvyytenä.

Mitä väliä sillä on onko joku sinun ystäväsi vai ei? Ystävä ghoustataan erittäin helposti kun se ei sovi enää omaan elämään.

Vierailija
408/408 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin viestiäsi ja tajusin miten olen vielä paljon onnellisempi koska paras ystäväni on mies. Olen saanut tehdä kaikkea tuota, mutta ilman huolta että tuleeko saunassa katsottua jotenkin sopimattomasti, vetää viinaa aivan tolkuttomasti ilman että on tarvinnut murehtia että selviääkö tuo nyt kotiin kenenkään raiskaamatta tai mitään muutakaan huolta tai murhetta mitä nyt naiset aina mukanaan tuo. 

Meillä ei ole tarvetta vetää viinaa tolkuttomasti ja jos yhdessä ollaan liikenteessä niin tottakai kyyti järjestyy tarvittaessa kotiovelle saakka. Ihan normaalia huolenpitoa puolin ja toisin. Saunassa on muutaman kerran käyty mökkireissulla, kotioloissa ei koskaan. Uikkarit päällä tai ilman, olen mä jo tähän ikään sen verran alastomia naisia nähnyt ettei se nyt mikään seitsemäs ihme ole jota pitäisi erityisemmin toljottaa. En toljottele miehiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan