Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valvoo iltaisin ja torkuttaa aamuisin

Vierailija
10.09.2024 |

Tulen kohta hulluksi. Yritän pitää huolta, että menen nukkumaan ja herään sopivaan aikaan, jotta saisin vähintään 8 tuntia yössä unta.

Menen usein nukkumaan viimeistään 22 aikaan, ja mies tulee usein myös tällöin sänkyyn. Hän kuitenkin hyörii, pyörii, nousee ylös käymään vessassa, pyörii vähän lisää, nousee ylös venyttelemään tai venyttelee sängyssä. Pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi vielä viimeiseksi saada keskellä yötä. Lopulta nukutaan ehkä vasta 01-02 yöllä.

Aamulla miehen herätyskello soi 6:00. Olen pyytänyt häntä lopettamaan torkuttamisen, mutta tänään aamulla taas herätyskello soi puolen tunnin päästä ensimmäisestä herätyksestä! Mies vakuuttaa lopettaneensa torkuttamisen, *oli vain siirtänyt herätystä puoli tuntia eteenpäin*. Hän ei siis mielestään torkkuttanut, koska ei käyttänyt torkkutoimintoa vaan asetti uuden ajan herätykseen. Olen pyytänyt useasti lopettamaan torkuttamisen. Minun kelloni soi sitten usein jossakin niiden torkkujen välissä.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nukkuu liikaa ja sitten se nukkuminen ei onnistu kunnolla vaan heräillään kesken unien ja nalkutetaan muille.

Vierailija
82/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin joku ihmeen tavoite on saada se 8 tuntia yössä unta vaikka vähemmälläkin pärjää. - edellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torkutukselle ei voi mitään, itsekin olen parantumaton torkuttaja. Onneksi mies ei nalkuta asiasta.

Todellakin voi! Kello laitetaan soimaan niin myöhään, että aikaa torkutukselle ei ole vaan on noustava heti. En tajua mikä järki on pilata arvokasta uniaikaa torkuttamalla tunninkin ajan.

Tämä. Yksi järjettömimmistä jutuista mitä olen kuullut oli kum yksi kertoi laittavansa klo 4 alkaen herätyksen tunnin välein, kun on niin ihanaa sitten vielä nukkua kun ei oikeasti tarvikaan herätä. Sitten klo 7-8 välillä vielä torkuttaa. MIKSI? Tämän voi lopettaa ihan sillä että päättää lopettaa. Totta kai uuden tavan omaksuminen voi viedä hetken mutta jos tahtoa on, onnistuu se keneltä tahansa.

Miksi se pit

Siksi, jos se häiritsee puolison nukkumista.

Vierailija
84/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin joku ihmeen tavoite on saada se 8 tuntia yössä unta vaikka vähemmälläkin pärjää. - edellinen.

Hyvä, jos sinä pärjäät. Minä tarvitsen sen 8 tuntia unta yössä.

Vierailija
85/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nukkuu liikaa ja sitten se nukkuminen ei onnistu kunnolla vaan heräillään kesken unien ja nalkutetaan muille.

Miehet nukkuu liian vähän ja rähisee ja vttuilee muille, kun ovat kuin pikkulapset, eivät osaa mennä nukkumaan silloin kun nukuttaa.

Vierailija
86/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Olet löytänyt minun exäni riesoiksesi.

Vierailija
87/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Olet löytänyt minun exäni riesoiksesi.

Varaudu siihen, että hän ei lopulta ota sinua huomioon missään asiassa. Tekee tasan kuten tahtoo. 

Vierailija
88/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin ketjusta. Tällaisia lukiessa tulee hyvä olo siitä että ei ole parisuhteessa. Tuollainen olisi mulle helvettiä.

Onneksi täällä oikeassa maailmassa vaihtoehdot eivät ole sekopäinen av-parisuhde ja ei parisuhdetta ollenkaan, vaan on mahdollista olla myös normaalissa parisuhteessa täysijärkisen ihmisen kanssa.

Vierailija
89/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP!  Nautin niin itsenäisestä elosta. Parisuhde on yliarvostettu. 

Vierailija
90/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan tietysti rehellisenä myös miehellesi kertonut tuon "pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi" jne?

Tietenkään et sutkaa ja juonittele ja manipuloi miestäsi, onhan hän rakkaasi!

Tuossa aloituksessahan se lukee, että asiasta on keskusteltu. 

Myös siitä, että seksi rakkaan kanssa kuuluu kategoriaan "pahinta mitä voi tapahtua"? -Ja mies silti vieläkin haluaa? EEEEeenpä usko!

Miltä se maailma näyttää lukutaidottoman silmin? Ei tuossa ole yhtään mitään sellaista väitetty. 

Vierailija
91/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torkutukselle ei voi mitään, itsekin olen parantumaton torkuttaja. Onneksi mies ei nalkuta asiasta.

Todellakin voi! Kello laitetaan soimaan niin myöhään, että aikaa torkutukselle ei ole vaan on noustava heti. En tajua mikä järki on pilata arvokasta uniaikaa torkuttamalla tunninkin ajan.

Tämä. Yksi järjettömimmistä jutuista mitä olen kuullut oli kum yksi kertoi laittavansa klo 4 alkaen herätyksen tunnin välein, kun on niin ihanaa sitten vielä nukkua kun ei oikeasti tarvikaan herätä. Sitten klo 7-8 välillä vielä torkuttaa. MIKSI? Tämän voi lopettaa ihan sillä että päättää lopettaa. Totta kai uuden tavan omaksuminen voi viedä hetken mutta jos tahtoa on, onnistuu se keneltä tahansa.

Ei siinä kommentissa mainittu puolisoa sanallakaan.

Vierailija
92/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi lopettaa jos se toimii omalla kohdalla?

Tämän minäkin haluaisin tietää. Koko tämä ketju on täynnä torkutuksen moralisointia ihan riippumatta siitä, häiritseekö se totkutus ketään. Miksi? 

Vierailija
93/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä ketjulla mammat polkaisevat aamun miesvihat käyntiin. Hyvin te vedätte.

Sivuston nimi pitäisi olla miesviha.fi

Itse ajattelin valehtelijoiden klubia!

Tuokin on hyvä ja pitää takuulla hyvin paikkaansa.

Vierailija
94/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, jos se häiritsee puolison nukkumista.

Minusta täällä on juuri esitetty, että tuosta tavasta torkuttaa pitäisi päästä eroon silloinkin, kun ei ole kyse puolison nukkumisen häiritsemisestä 

Vierailija
95/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin ketjusta. Tällaisia lukiessa tulee hyvä olo siitä että ei ole parisuhteessa. Tuollainen olisi mulle helvettiä.

Onneksi täällä oikeassa maailmassa vaihtoehdot eivät ole sekopäinen av-parisuhde ja ei parisuhdetta ollenkaan, vaan on mahdollista olla myös normaalissa parisuhteessa täysijärkisen ihmisen kanssa.

Monelle palstalaiselle tuollainen tuntuu olevan täysin vierasta. Pakko vain hakeutua täysin vääränlaisten ihmisten seuraan.

Vierailija
96/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle palstalaiselle tuollainen tuntuu olevan täysin vierasta. Pakko vain hakeutua täysin vääränlaisten ihmisten seuraan.

"Valitsin hänet, jotta juttua riittäisi aaveella".

Vierailija
97/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos sinä pärjäät. Minä tarvitsen sen 8 tuntia unta yössä.

Olet siis laiska.

Vierailija
98/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki torkuttajat ovat huonoja ihmisiä. Ei poikkeuksia.

Vierailija
99/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vähän samaa, koska mulla on töissä vapaat työajat. Tulen nukkumaan ehkä 1-2 aikaan yöllä ja sitten laitan kellon soimaan esim. puoli kympiksi. Vaimolla ei ole samaa vapautta (en ymmärrä, koska voisi olla) ja häntä tämä minun rytmini ärsyttää. Mun työssä pystyy sanomaan vaikka ettei tee jonain päivänä töitä ollenkaan, seon 100% tietokoneella tehtävää ja ei mitenkään aikasidonnaista. Nyt tuo kuulostaa että tekisin jotenkin vasemmalla kädellä, niin siitä ei ole kyse. Kaikki tulostavoitteet tulee aina täyteen ja joskus notkun myöhään yöhön töitä tehden.

Silti tiedän että hyvin erilaiset työaikatottumukset stressaa etenkin naisia. Tiedän kaveripiiristä vastaavia. En mä vaimoani yöllä häiriköi, ei se sellaista ole. Ihan hyvin hän nukkuu. Ja on meillä yhteistäkin aikaa, ei sekään jää paitsioon. Mutta se varmaan näyttää niin laiskalta ulospäin.

Vierailija
100/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki torkuttajat ovat huonoja ihmisiä. Ei poikkeuksia.

Aamuvirkut ovat kaavoihinsa kangistuneita, itsekeskeisiä mulk kuja. Ei poikkeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi