Mies valvoo iltaisin ja torkuttaa aamuisin
Tulen kohta hulluksi. Yritän pitää huolta, että menen nukkumaan ja herään sopivaan aikaan, jotta saisin vähintään 8 tuntia yössä unta.
Menen usein nukkumaan viimeistään 22 aikaan, ja mies tulee usein myös tällöin sänkyyn. Hän kuitenkin hyörii, pyörii, nousee ylös käymään vessassa, pyörii vähän lisää, nousee ylös venyttelemään tai venyttelee sängyssä. Pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi vielä viimeiseksi saada keskellä yötä. Lopulta nukutaan ehkä vasta 01-02 yöllä.
Aamulla miehen herätyskello soi 6:00. Olen pyytänyt häntä lopettamaan torkuttamisen, mutta tänään aamulla taas herätyskello soi puolen tunnin päästä ensimmäisestä herätyksestä! Mies vakuuttaa lopettaneensa torkuttamisen, *oli vain siirtänyt herätystä puoli tuntia eteenpäin*. Hän ei siis mielestään torkkuttanut, koska ei käyttänyt torkkutoimintoa vaan asetti uuden ajan herätykseen. Olen pyytänyt useasti lopettamaan torkuttamisen. Minun kelloni soi sitten usein jossakin niiden torkkujen välissä.
Kommentit (172)
Hei nyt oikeasti onko sellaisia ihmisiä, että säännöllisesti herättävät toisen koska itsellä tekee seksiä mieli?? Mä alkaisin kanssa herätellä sitten koska haluan jätskin syömiseen seuraa, koska haluan jutella uusista kengistä, jotka ajattelin ostaa, koska haluan, että toinen pesee pyykkiä...miksi vain seksi olisi asia, jonka takia toisen saa herättää?
Ja todellakin olen yhdelle exälle mäkin tehnyt sen, että herätin hänet aina, kun viimein meni kännipäissään töristyään nukkumaan joskus 5 aikaan. Annoin ensin nukkua tunnin ja sitten menin hänkimään. Ei tykännyt. Kuulemma pitää saada nukkua. Mä taas en ymmärtänyt, mitä pahaa herättämisessä on. No, ei sitten kumpikaan halunnut sellaista riitasuhdetta, onnistuin nimittäin parissa muussakin asiassa antamaan takaisin. Hän ei tykännyt sitä. Olin hirviö!
Vierailija kirjoitti:
Pieniä on murheet. Mulla on työ minkä takia pitää herätä kolmen aikaan, eli nukkumassa on oltava jo klo 20 illalla. Koko muu perhe elää aivan toista rytmiä. Huudetaan, riidellään, kuunnellaa musiikkia yms. Meillä ratkaisuksi tuli se että tein autotalliin sängyn ja tein äänieristyksen. Ongelmat tulee vapaapäivinä. Mä toki tietenkin herään klo 03 ja keittelen aamukaffet. Siinä kohtaa kun muu perhe ja etenkin esiteinit on valveilla, niin se on pitkällä iltapäivää mun vinkkelistä. En mä siinä kohtaa enää halua lähteä Caruselliin leivoskahveille. Heidän päivänsä on mulle jo vähintään alkuiltaa.
Tuntuu olevan helppoa niille, joilla riittää neliöitä itä- ja länsisiiveksi.
Vierailija kirjoitti:
Järkevintä on, että jokainen käy nukkumaan silloin kun haluaa. Ei todellakaan kannata yrittää väkisin käydä yhtä aikaa nukkumaan.
Tuli heti sellainen tunne, että ap on vaatinut että mies käy nukkumaan samaan aikaan kuin hän. Miehen oma rytmi ei kuitenkaan ap:n rytmiin sovi ja siitä tulee tietenkin ongelmia.
Miksi vaatisin häntä pöhkimään viereeni, kun olen selvästi ilmaissut sen häiritsevän minua? Olen kyllä toisinaan sanonut hänelle, että saa mennä sohvalle katsomaan YouTube-videoitaan tai mitä hän touhuaakaan. En ole siis vaatinut tulemaan sänkyyn niitä katsomaan, koska en pysty silloin itse nukkumaan.
Ap
Siis onks nää kaikki, tän kaltaisii aloitukset provoja? Vai mistä te naiset löydätte tuollasii miehii parisuhteesee?
Vierailija kirjoitti:
Siis onks nää kaikki, tän kaltaisii aloitukset provoja? Vai mistä te naiset löydätte tuollasii miehii parisuhteesee?
Kyse on varmaan yksinkertaisesti siitä, että toinen pärjää paljon vähemmillä unilla, eikä ymmärrä millaista on elää jatkuvassa univajeessa. Kun ei ole omakohtaista kokemusta, niin ei pidä asiaa niin vakavana.
Vierailija kirjoitti:
Siis sähän voit löytää ton kaltase naisen kans parisuhteesee.
Olen itse 190cm 110kg mies ja tarvitsen oman parivuoteen. Olen myös 10 vuotta käynyt nukkumaan klo 02 ja herännyt klo 10 täsmälleen. Kumppani on 160cm ja 70kg. Hän käy nukkumaan klo 22 ja herää klo 6. Omat makuuhuoneet ja omat sängyt.
Oltu kymmenen vuotta yhdessä ja oikein mukavasti menee. Miksi ihmisten täytyy tehdä ongelmia asioista jotka eivät ole edes ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen lol :D. Siks kysynki tätä, että mistä "te naiset löydätte tuollasii miehii parisuhteesee". Ei mul oo koskaa ollut tuollasii miehii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen seksielämä? Nukkuuko mies paremmin jos saa seksiä illalla? Ehkä mies toivoo sitä, mutta pelkää tulevansa torjutuksi ja siksi tuo pyöriminen.. joskus on vaan pakko sitten kokeilla.
Muuten jos seksiä on tarpeeksi eikä se syynä levottomuuteen niin miehen kannattaa tulla pikkasen myöhemmin sänkyyn että nukahtaa sitten helpommin ja suoriltaan laittaa herätys sopivaan aikaan.
Eli siis naisen pitäisi alkaa tarjota seksiä joka ilta ennen nukkumaan menoa, mutta miehen ei tarvitse joustaa torkuttamisesta?
No ihan noin en tarkoittanut. Kysyin vaan että nukkuuko paremmin vai mikä mahtaa olla pyörimisen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen lol :D. Siks kysynki tätä, että mistä "te naiset löydätte tuollasii miehii parisuhteesee". Ei mul oo koskaa ollut tuollasii miehii.
Sinähän olet teini.
Vierailija kirjoitti:
Millainen seksielämä? Nukkuuko mies paremmin jos saa seksiä illalla? Ehkä mies toivoo sitä, mutta pelkää tulevansa torjutuksi ja siksi tuo pyöriminen.. joskus on vaan pakko sitten kokeilla.
Muuten jos seksiä on tarpeeksi eikä se syynä levottomuuteen niin miehen kannattaa tulla pikkasen myöhemmin sänkyyn että nukahtaa sitten helpommin ja suoriltaan laittaa herätys sopivaan aikaan.
Joka ikisessä keskustelussa, jossa nainen kertoo miehensä käytöksestä, joka aiheuttaa hänelle enemmän tai vähemmän harmia, ei kestä kauaa että tullaan tähän. Että mites seksielämä, että saahan mies tarpeeksi seksiä. Vieritetään miehen käytös naisen harteille kun siitähän kaikki johtuu ettei mies ole saanut seksiä ja nyt hopi hopi sitä tarjoamaan! Joka ikisessä asiassa on kyse seksistä!
Miehet olette ihan itse vastuussa käytöksestänne ja siitä miten toisia kohtelette saitte sitten seksiä vähän, paljon tai ette yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on tarpeeksi? Toisilla nälkä kasvaa syödessä, eikä mikään riitä...
Niin silloinko on parasta lopettaa seksielämä kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet teini.
Minä olen 41-vuotias enkä ikimaailmassa seurustelisi yhdenkään näissä aihe vapaan parisuhdekeskusteluissa mainituista miehistä kanssa. Normaaleita miehiä on maailma pullollaan, joten miksi ihmeessä pitäisi ottaa joku apina?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
No voi. Kenties tosiaan ensin seksiä, sitten pisulla käyttö ja hammaspesu ja lämmintä maitoa tuttipullossa viekkuun, niin jospa aikuinen mies sitten saisi unenpäästä kiinni. Ehkä joku kiva iltasatu myös ja vaikka laulukin.
Ihanneseksielämää naiselle, miehen unileluna. Semmoista spontaania ja villiä, mitä kaikki toivoo: klo 22 meillä on miehen uniseksi, jotta mies tulisi uniseksi!
Miten vaikeaa aikuisten ihmisten on elää siten, että oma unirytmi ei häiritse muita talossa nukkuvia??
Onneksi en ole nainen joka tekee seksielämästään noin vaikean. Seksiä voi olla milloin vaan haluaa ja ehtii. Ja usein haluankin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikisessä keskustelussa, jossa nainen kertoo miehensä käytöksestä, joka aiheuttaa hänelle enemmän tai vähemmän harmia, ei kestä kauaa että tullaan tähän. Että mites seksielämä, että saahan mies tarpeeksi seksiä. Vieritetään miehen käytös naisen harteille kun siitähän kaikki johtuu ettei mies ole saanut seksiä ja nyt hopi hopi sitä tarjoamaan! Joka ikisessä asiassa on kyse seksistä!
Miehet olette ihan itse vastuussa käytök
Samoin nainen on vastuussa omasta käytöksestään. Jos nainen ei ymmärrä miten tärkeää on parisuhteessa panostaa siihen, että mies on seksuaalisesti tyydytetty, silloin nainen on miehen näkökulmasta huonoa parisuhdeainesta ja saa mennä vaihtoon.
Tiedättekö miten joistakin ihmisistä tulee hirveän vihaisia nälkäisinä ns. Nälkäkiukku? Minusta tulee perssiiseen ammuttu karhu, jos en saa nukkua tai minut herätetään kesken unien jonkun muun syyn takia kuin että talo on tulessa tai mies on kuolemassa/saanut paniikkikohtauksen. Jos mies haluaa asua mieluummin kotoisasti naisen kanssa kuin helvetissä raivoavan karhun kanssa, mies antaa minun nukkua.
Fiksu mies pitäisi huolen, että vaimo saa nukkua tarpeeksi. Unenpuutteesta kärsivällä ei ole seksi ensimmäisenä mielessä. Kun on oikein väsynyt, sitä nukahtaa kesken kaiken vaikka olisi mitä meneillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis naisen pitäisi alkaa tarjota seksiä joka ilta ennen nukkumaan menoa, mutta miehen ei tarvitse joustaa torkuttamisesta?
Eihän tuossa aiemmin puhuttu mitään jokailtaisesta seksin antamisesta? Ja torkutuksesta sen verran, että mies laittaisi suoriltaan herätyksen sopivaan aikaan
Eli mitä luetun ymmärtämisessä jää aukkoja, niin ne mielikuvituksella paikataan 👍
Näinpä! En todellakaan tarkoittanut että sitä seksiä pitäisi joka ilta antaa vaan ylipäätään onko mies seksielämään edes jokseenkin tyytyväinen.
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan tietysti rehellisenä myös miehellesi kertonut tuon "pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi" jne?
Tietenkään et sutkaa ja juonittele ja manipuloi miestäsi, onhan hän rakkaasi!
Onko aikuiselle ihmiselle jotenkin yllätys, että toiset eivät aina ilahdu päästessään tyydyttämään heidän tarpeitaan väsyneenä, kesken unien? Pitääkö se heille oikein erikseen kertoa, eivät älyä muuten?
Ai telepatiapakko, koska liian vaikeaa sanoa "en halua nyt" -tosi naisellista! -eli yhtäaikaa sutkia ja sekopäistä.
Jos mieheni olisi niin sekopäinen, että toistuvasti herättelisi minua/valvottaisi yöllä seksiä
Eli miehesi ei tee aloitteita ollenkaan kun tietää ettei saa seksiä jos tekee. Eli ts ei pysty sua viettelemään.
En usko miehen olevan tällaista sorttia, sillä tarpeen vaatiessa (esim. työmatka ulkomaille, lentokoneesta ei saa myöhästyä) osaa herätä myös ensimmäiseen kellonsoittoon.
Ap