Mies valvoo iltaisin ja torkuttaa aamuisin
Tulen kohta hulluksi. Yritän pitää huolta, että menen nukkumaan ja herään sopivaan aikaan, jotta saisin vähintään 8 tuntia yössä unta.
Menen usein nukkumaan viimeistään 22 aikaan, ja mies tulee usein myös tällöin sänkyyn. Hän kuitenkin hyörii, pyörii, nousee ylös käymään vessassa, pyörii vähän lisää, nousee ylös venyttelemään tai venyttelee sängyssä. Pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi vielä viimeiseksi saada keskellä yötä. Lopulta nukutaan ehkä vasta 01-02 yöllä.
Aamulla miehen herätyskello soi 6:00. Olen pyytänyt häntä lopettamaan torkuttamisen, mutta tänään aamulla taas herätyskello soi puolen tunnin päästä ensimmäisestä herätyksestä! Mies vakuuttaa lopettaneensa torkuttamisen, *oli vain siirtänyt herätystä puoli tuntia eteenpäin*. Hän ei siis mielestään torkkuttanut, koska ei käyttänyt torkkutoimintoa vaan asetti uuden ajan herätykseen. Olen pyytänyt useasti lopettamaan torkuttamisen. Minun kelloni soi sitten usein jossakin niiden torkkujen välissä.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Itse katselin tuollaista menoa (paitsi mies pelasi aamuyöhön) 20 vuotta. Sitten otin eron. Kyllä on ihana olla kun saa nukuttua kunnolla. Ihan arki on huikeaa, kun saa kunnolla nukuttua ja pää ja vartalo pelaa.
Mitä mies pelasi kotona mikä piti sinut hereillä, pesäpalloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katselin tuollaista menoa (paitsi mies pelasi aamuyöhön) 20 vuotta. Sitten otin eron. Kyllä on ihana olla kun saa nukuttua kunnolla. Ihan arki on huikeaa, kun saa kunnolla nukuttua ja pää ja vartalo pelaa.
Mitä mies pelasi kotona mikä piti sinut hereillä, pesäpalloa?
Minun exällä oli aina 'lanit' aamuyön pikkutunneille ja kyllä se häiritsi, kun kavereiden kanssa mikrofooneihinsa huusivat. Pelasivat jottain sotapelejä. Itse piti herätä aamulla kouluun..
Voisiko mies edes ottaa käyttöön älykellon, joka herättää värinällä ilman, että petikumppani häiriintyy niin helposti?
"Sama juttu pleikan ja muun pelien seuraamisen kanssa: totta kai miehelle on ok, että kesken matsin napsautetaan peli pois ja pannaan."
Hah hah, aivan, sillä enemmän mä meillä puutteessa sängyssä makaan kun mies ei lopeta pelaamista todellakaan tullakseen mun kanssa seksiä harrastamaan.
Joten turha sitä on tulla sitten yölläkään mun jo nukkuessa vonkaamaan! Oikeasti jos se seksi olisi miehille niin tärkeää kuin täällä aina väittävät, ei olisi meitä puutteessa olevia naisia. Mutta niinpä hiljeni tuokin seksi on tärkeää-mies.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies edes ottaa käyttöön älykellon, joka herättää värinällä ilman, että petikumppani häiriintyy niin helposti?
Ei kuulemma pysty nukkumaan kello kädessä, koska ranne hikoilee ja tulee ihottumaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikani tässä kun pähkäilin näitä saamiani kommentteja, niin taisin keksiä ratkaisun ongelmaan:
jatkossa, kun miehen herätyskello soi, sen sijaan, että antaisin hänen torkuttaa, alan vaatia/ehdotella seksiä. Joka aamu, niin ei voi enää olla määrästä kiinni. Sitä myös sitten harrastetaan, seisoi tahi ei, koska en halua taas seuravaavana yönä valvoa asian takia.
Palaan nyt jo tähän omaan kommenttiini. Ehdotin tätä aamuseksiä miehelle torkuttamisen sijasta, niin hän vastasi ettei ole kovin innostunut, koska "ei ole aamu-urheilija". Eli ei siis ole takuita että onnistuu, koska "aamulla häntä väsyttää". Ps. Kondomitkin ovat kuulemma loppu, pitää käydä ostamassa lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa olla iltavirkku ja sinä taas aamuvirkku. Valitettavasti maailma on tehty aamuvirkuille. Itse en saa unta ennen puoltayötä mutta mies menee nukkumaan yhdeksän aikaan. Minä hääräilen hiljaa vielä tunteja tai luen olkkarin sohvalla tai katson läppärillä ja kuulokkeilla ohjelmia. Aamulla nukun sikeästi vielä pari tuntia sen jälkeen, kun mies on jo lähtenyt töihin. Torkutan, jotta pystyn heräämään viimeistään seiskalta, joka on ihan viimeinen hetki nousta. Vapaapäivinä nukun kymppiin.
Suosittelen teille erillisiä makuuhuoneita.
Miksi iltavirkku laittaa sitten ensimmäisen herätyksen klo 6, kun aamuvirkku yrittää vielä nukkua?
Aamuvirkku on ollut töissä siinä kohtaa jo tunnin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa olla iltavirkku ja sinä taas aamuvirkku. Valitettavasti maailma on tehty aamuvirkuille. Itse en saa unta ennen puoltayötä mutta mies menee nukkumaan yhdeksän aikaan. Minä hääräilen hiljaa vielä tunteja tai luen olkkarin sohvalla tai katson läppärillä ja kuulokkeilla ohjelmia. Aamulla nukun sikeästi vielä pari tuntia sen jälkeen, kun mies on jo lähtenyt töihin. Torkutan, jotta pystyn heräämään viimeistään seiskalta, joka on ihan viimeinen hetki nousta. Vapaapäivinä nukun kymppiin.
Suosittelen teille erillisiä makuuhuoneita.
Miksi iltavirkku laittaa sitten ensimmäisen herätyksen klo 6, kun aamuvirkku yrittää vielä nukkua?
Aamuvirkku on ollut töissä siinä kohtaa jo tunnin verran.
Noniin eli Ap ei siis ole aamuvirkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikani tässä kun pähkäilin näitä saamiani kommentteja, niin taisin keksiä ratkaisun ongelmaan:
jatkossa, kun miehen herätyskello soi, sen sijaan, että antaisin hänen torkuttaa, alan vaatia/ehdotella seksiä. Joka aamu, niin ei voi enää olla määrästä kiinni. Sitä myös sitten harrastetaan, seisoi tahi ei, koska en halua taas seuravaavana yönä valvoa asian takia.
Palaan nyt jo tähän omaan kommenttiini. Ehdotin tätä aamuseksiä miehelle torkuttamisen sijasta, niin hän vastasi ettei ole kovin innostunut, koska "ei ole aamu-urheilija". Eli ei siis ole takuita että onnistuu, koska "aamulla häntä väsyttää". Ps. Kondomitkin ovat kuulemma loppu, pitää käydä ostamassa lisää.
Ap
No miten meni?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästäkin ketjusta. Tällaisia lukiessa tulee hyvä olo siitä että ei ole parisuhteessa. Tuollainen olisi mulle helvettiä.
Mulle taas olisi helvettiä se, että joku kieltäisi torkuttamisen. Mutta samaa mieltä, ketjun ansiosta olen taas vähän tyytyväisempi sinkkuuteeni.
Miehelle melatoniinia iltapalalla?
Mut joo - äijä sohvalle tai sänkyyn vasta, kun meinaa nukahtaa pystyyn. Älä alistu tollaseen pelleilyyn.
Me ostettiin exälle patja olkkariin, kun se pyöri ja hyöri sängyssä niin, et mä en lopulta saanut enää kunnolla unta, kun stressasin, millon se taas heiluu.
Torkutus on hanurista. Itse laitan torkun min päähän siksi, jos sattusin oleen niin syvässä unessa, etten heräisi ekaan herätykseem.
Niin ja jos lähdetään siitä, että seksiä on oltava aina kun toinen sitä haluaa, niin varmaan on ok sekin, että kun mies todella nälkäisenä tulee kotiin ja saa lautasellisen lämmintä ruokaa nenän eteen, nainen ottaa sen pois ja sanoo, että nyt pannaan pitkän kaavan mukaan, syöt sitten.
Sama juttu pleikan ja muun pelien seuraamisen kanssa: totta kai miehelle on ok, että kesken matsin napsautetaan peli pois ja pannaan.
Miksi ei, koska seksihän on NIIN TÄRKEÄÄ suhteessa?