Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valvoo iltaisin ja torkuttaa aamuisin

Vierailija
10.09.2024 |

Tulen kohta hulluksi. Yritän pitää huolta, että menen nukkumaan ja herään sopivaan aikaan, jotta saisin vähintään 8 tuntia yössä unta.

Menen usein nukkumaan viimeistään 22 aikaan, ja mies tulee usein myös tällöin sänkyyn. Hän kuitenkin hyörii, pyörii, nousee ylös käymään vessassa, pyörii vähän lisää, nousee ylös venyttelemään tai venyttelee sängyssä. Pahimmassa tapauksessa seksiäkin pitäisi vielä viimeiseksi saada keskellä yötä. Lopulta nukutaan ehkä vasta 01-02 yöllä.

Aamulla miehen herätyskello soi 6:00. Olen pyytänyt häntä lopettamaan torkuttamisen, mutta tänään aamulla taas herätyskello soi puolen tunnin päästä ensimmäisestä herätyksestä! Mies vakuuttaa lopettaneensa torkuttamisen, *oli vain siirtänyt herätystä puoli tuntia eteenpäin*. Hän ei siis mielestään torkkuttanut, koska ei käyttänyt torkkutoimintoa vaan asetti uuden ajan herätykseen. Olen pyytänyt useasti lopettamaan torkuttamisen. Minun kelloni soi sitten usein jossakin niiden torkkujen välissä.

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa niin rasittavalta, että ihmettelen miten kukaan jaksaa tuollaista mieslasta.

Valitettavasti en usko että ukkosi muuttuu, vaihtoehtoja on kaksi; joko omat makuuhuoneet tai se klassinen jss.

Vierailija
2/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se miesvauvasika. 😠👶🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti mikä miesvauva.

Vierailija
4/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaminen on kidutusta puolisoa kohtaan. 

Vierailija
5/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottaminen on yksi henkisen väkivallan muodoista. Ukko luiskaan ja tilalle normaali mies.

Vierailija
6/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tulee niin aikaisin sänkyyn jos ei häntä nukuta kuitenkaan pariin tuntiin? Sano ettei tule häiritsemään sinun uniasi vaan tulee myöhemmin petiin.

Torkutukselle ei voi mitään, itsekin olen parantumaton torkuttaja. Onneksi mies ei nalkuta asiasta.

Vierailija
7/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin tuollaista menoa (paitsi mies pelasi aamuyöhön) 20 vuotta. Sitten otin eron. Kyllä on ihana olla kun saa nukuttua kunnolla. Ihan arki on huikeaa, kun saa kunnolla nukuttua ja pää ja vartalo pelaa.

Vierailija
8/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkutukselle ei voi mitään, itsekin olen parantumaton torkuttaja. Onneksi mies ei nalkuta asiasta.

Todellakin voi! Kello laitetaan soimaan niin myöhään, että aikaa torkutukselle ei ole vaan on noustava heti. En tajua mikä järki on pilata arvokasta uniaikaa torkuttamalla tunninkin ajan.

Vierailija
9/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen seksielämä? Nukkuuko mies paremmin jos saa seksiä illalla? Ehkä mies toivoo sitä, mutta pelkää tulevansa torjutuksi ja siksi tuo pyöriminen.. joskus on vaan pakko sitten kokeilla. 

Muuten jos seksiä on tarpeeksi eikä se syynä levottomuuteen niin miehen kannattaa tulla pikkasen myöhemmin sänkyyn että nukahtaa sitten helpommin ja suoriltaan laittaa herätys sopivaan aikaan. 

Vierailija
10/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkuttaminen on kidutusta puolisoa kohtaan. 

Olen samaa mieltä, ovat paholaisen kätyreitä. Perusteluna aina, että pehmeämpi herätys, ei pysty heräämään ensimmäiseen kellonsoittoon jne. Jotenkin eivät yhtään käsitä, että sen pehmeän herätyksen saa myös se petikaveri ja yrittää herätyskimaran jälkeen vielä jäädä jatkamaan unia.

Ap:n helvetistä puuttuu enää se, että kun mies ei saa unta, hän päättää haluta seksiä ja herättää Ap:n sitä varten.

Vierailija
11/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voi! Kello laitetaan soimaan niin myöhään, että aikaa torkutukselle ei ole vaan on noustava heti. En tajua mikä järki on pilata arvokasta uniaikaa torkuttamalla tunninkin ajan.

Torkutus auttaa pääkoppaa heräämään pikkuhiljaa eikä shokkitilassa. Itse olen yli tunnin aivan zombi jos nousen ekasta kellonsoitosta. Torkuttamalla uni kevenee ja on helpompi nousta.

Vierailija
12/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen epäselväksi jäi, miksi juuri hän on sinun miehesi.

Vierailija
13/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tulee niin aikaisin sänkyyn jos ei häntä nukuta kuitenkaan pariin tuntiin? Sano ettei tule häiritsemään sinun uniasi vaan tulee myöhemmin petiin.

Kyllä voi. Ja jos nyt ihan pakko on torkuttaa, kun ei jaksakaan herätä vielä kukonlaulun aikaan, niin eikö voi sitten saman tien pistää sen torkun vaikka tunnin päähän niin ehtii oikeasti nukahtaakin välissä?

Vierailija
14/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on torkutus?

Vierailija
15/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Ja jos nyt ihan pakko on torkuttaa, kun ei jaksakaan herätä vielä kukonlaulun aikaan, niin eikö voi sitten saman tien pistää sen torkun vaikka tunnin päähän niin ehtii oikeasti nukahtaakin välissä?

Tunnin torkkuaika on liian pitkä, siinä ehtii nukahtamaan syvään uneen. Max. 10 min on hyvä.

Vierailija
16/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti miksi helvetissä teillä on noin paskoja miehiä? Ei niiden kanssa ole pakko olla yhdessä.

Vierailija
17/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on torkutus?

Missä kiven alla olet asunut?

Vierailija
18/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torkutus auttaa pääkoppaa heräämään pikkuhiljaa eikä shokkitilassa. Itse olen yli tunnin aivan zombi jos nousen ekasta kellonsoitosta. Torkuttamalla uni kevenee ja on helpompi nousta.

Ei todellakaan auta vaan vaikeuttaa heräämistä entisestään, kun joutuu heräämään monta kertaa. Yksi kerta vielä menee, mutta mitään järkeä ei ole huudattaa herätystä puolta tuntia.

Vierailija
19/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen seksielämä? Nukkuuko mies paremmin jos saa seksiä illalla? Ehkä mies toivoo sitä, mutta pelkää tulevansa torjutuksi ja siksi tuo pyöriminen.. joskus on vaan pakko sitten kokeilla. 

Muuten jos seksiä on tarpeeksi eikä se syynä levottomuuteen niin miehen kannattaa tulla pikkasen myöhemmin sänkyyn että nukahtaa sitten helpommin ja suoriltaan laittaa herätys sopivaan aikaan. 

Eli siis naisen pitäisi alkaa tarjota seksiä joka ilta ennen nukkumaan menoa, mutta miehen ei tarvitse joustaa torkuttamisesta?

Vierailija
20/172 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan auta vaan vaikeuttaa heräämistä entisestään, kun joutuu heräämään monta kertaa. Yksi kerta vielä menee, mutta mitään järkeä ei ole huudattaa herätystä puolta tuntia.

No, mikä kellekin sopii. Omat aamuni ovat mukavampia torkuttamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi