Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi: Ahdistuneet työntekijät hankkivat nyt bentsoja katukaupasta

Vierailija
09.09.2024 |

"Poliisi: Ahdistuneet työntekijät hankkivat nyt bentsoja katukaupasta

Väsyneet työntekijät hankkivat pääkaupunkiseudulla rauhoittavia lääkkeitä katukaupasta. Bentsoja kaipasi myös koliikkivauvan äiti."

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010674466.html

Tähän on tultu, kun rauhoittavia ei enää määrätä melkein ollenkaan :/ tosi kiva juttu...

Kommentit (379)

Vierailija
141/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä nyt kuitenkin on, että saadaan velkalaiva käännettyä ja vältytään EU:n alijäämämenettelyltä.

Vierailija
142/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole uskaltanut lentää yli kymmeneen vuoteen, mutta lääkärit suostu kirjoittamaan rauhoittavia. Rajoittaa työmahdollisuuksia, vapaa-aikaa ja perhe-elämää. Diapameja sain kerran, mutta ne ei auttaneet ja jäin lennolta. Lähettävät vain huumetesteihin jos pyytää apua, ja siihen jää, vaikka testistä näkyy etten ole ongelmainen/käyttäjä/mitä epäilevätkään. 

Olen jo luovuttanut, mutta jos joku osaisi neuvoa niin olisin kiitollinen!

Mitä sinua enää neuvomaan kun olet jo luovuttanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muiden kunnioituksen takia pitää olla persu, työ ja raha ennen kaikkea. Vaikka terveys menisi. Ei tehdä lapsia, ei huolehdita terveydestä, tehdään töitä! Paremmat ihmiset on nimittäin töissä. Työttömyys ois aivan kamala häpeä ja pahempi asia kuin oman terveyden menettäminen vai miten se on... 

Onhan tuota porukkaa, joka liikkuu työhaalareissa vapaa-ajankin, mutta varmaan sillä saa parempaa palvelua. 

Kappas, persuhullu löysi vihdoin tämänkin ketjun. 

Vierailija
144/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei entiset tai nykyiset nibarit, onko tietoa mikä olisi kaikkein tehokkain kipulääke borrelioosiin/reumaan/fibtomyalgiaan. On kaikki nivelet, lihakset ja jänteet niin tulehtuneet, että hermostoni ei melkein enää tottele eli en saa vaikka jalkaa ylös jos yritän sitä nostaa. En nuku kipujen takia. Syke on hurjan korkea varmaan nukkumattomuuden takia.

Nämä kokeiltu ja ei toimi: Burana, Panadol, Tramal, Panacod, fentanyyli ja kaikki peruskortisonit ym. 

Kiitos avusta!

Mulle lääkäri määräsi sitä PITKÄVAIKUTTEISTA panadolia.

Ehkä sun kannattais kuitenkin etusijassa kysellä lääkäriltä, täällä ei oikein sulle voi lääkkeitä antaa.

Millä nimellä pitkävaikutteinen Panadol on? Kysyn täältä koska haluan aitoa kokemustietoa. Lääkärit lukee vaan ohjeistustaan ja sanoo että olen pahoillani, tämän enempää en voi tehdä. 

Vierailija
145/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei entiset tai nykyiset nibarit, onko tietoa mikä olisi kaikkein tehokkain kipulääke borrelioosiin/reumaan/fibtomyalgiaan. On kaikki nivelet, lihakset ja jänteet niin tulehtuneet, että hermostoni ei melkein enää tottele eli en saa vaikka jalkaa ylös jos yritän sitä nostaa. En nuku kipujen takia. Syke on hurjan korkea varmaan nukkumattomuuden takia.

Nämä kokeiltu ja ei toimi: Burana, Panadol, Tramal, Panacod, fentanyyli ja kaikki peruskortisonit ym. 

Kiitos avusta!

Mulle lääkäri määräsi sitä PITKÄVAIKUTTEISTA panadolia.

Ehkä sun kannattais kuitenkin etusijassa kysellä lääkäriltä, täällä ei oikein sulle voi lääkkeitä antaa.

Millä nimellä pitkävaikutteinen Panadol on? Kysyn täältä koska haluan aitoa kokemustietoa. Lääkärit lu

Panadol Extend.

Vierailija
146/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot todellakin opiaatteja turvallisempia! Ihan hullua ettei niitä saa vaikka oikein käyttäisi.

Tiedättekö mikä on oikea suu ettei niitä enää saa? Minä tiedän. Se on se, että muutama vuosi sitten diapamin patentti vanheni, eikä lääketehtaat tienaa niille. Siksi tunketaan neuroleptejä mieluummin, varsinkin ketipinoria, millä voi olla todella järkyttävät sivuvaikutukset. Edes lääkkeiden ihmemaassa USAssa ketipinoria EI SAA määrätä unettomuuteen...

Vierailija
147/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole uskaltanut lentää yli kymmeneen vuoteen, mutta lääkärit suostu kirjoittamaan rauhoittavia. Rajoittaa työmahdollisuuksia, vapaa-aikaa ja perhe-elämää. Diapameja sain kerran, mutta ne ei auttaneet ja jäin lennolta. Lähettävät vain huumetesteihin jos pyytää apua, ja siihen jää, vaikka testistä näkyy etten ole ongelmainen/käyttäjä/mitä epäilevätkään. 

No esim, että onko joku muu saanut reseptin vastaavassa tilanteessa? Pk seudulla itse asun, niin jos esim maalla tilanne toinen, niin sekin tieto auttaisi. Muiden kokemuksista saisin siis viitettä, että kannattaako sijoittaa vielä lääkärikäyntiin, vai onko turha toivo?

Vierailija
148/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mihin ihmeeseen noita kukaan tarvitsee?

Vierailija
149/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muiden kunnioituksen takia pitää olla persu, työ ja raha ennen kaikkea. Vaikka terveys menisi. Ei tehdä lapsia, ei huolehdita terveydestä, tehdään töitä! Paremmat ihmiset on nimittäin töissä. Työttömyys ois aivan kamala häpeä ja pahempi asia kuin oman terveyden menettäminen vai miten se on... 

Onhan tuota porukkaa, joka liikkuu työhaalareissa vapaa-ajankin, mutta varmaan sillä saa parempaa palvelua. 

Miksi, oi miksi nykyään lähes jokaiseen ketjuun tulee joku elämäänsä kyllästynyt persuttelija?

Vierailija
150/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

122 ja 123, aivan totta, että kaikilla lääkkeen käyttö ei johda ongelmiin ja että lääkäreiden tulisi tapauskohtaisesti arvioida, mikä on paras ratkaisu potilaan kannalta.

Kuitenkin riippuvuusvaarasta on syytä varoittaa nykyistä enemmän, koska koko ajan tulee lisää näitä tapauksia, jotka normaalilla käytöllä ovat päätyneet hirveään koukkuun nimenomaan tällä lääkeryhmällä. Ihmiset ilmeisesti aliarvioivat sen riskit tai ajattelevat, etteivät riskit jostain syystä koske heitä.

Jos ihminen on käyttänyt lääkettä vaikka useita vuosia ja pitänyt ihan ruutupaperille kirjanpitoa käytöstä, on ihan älytöntä alkaa vastaanotolla paasaamaan. Yhtäkkiä nyt se hirveä koukku tulee, otetaan sinulta lääkkeet kokonaan pois niin kaikki on hyvin. Ja mistä niitä tapauksia nyt tulee, kun lääkkeitä ei enää edes myönnetä. 

Vierailija
151/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tehdä töitä jos terveys menee?

Vierailija
152/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bentsot todellakin opiaatteja turvallisempia! Ihan hullua ettei niitä saa vaikka oikein käyttäisi.

Tiedättekö mikä on oikea suu ettei niitä enää saa? Minä tiedän. Se on se, että muutama vuosi sitten diapamin patentti vanheni, eikä lääketehtaat tienaa niille. 

Diapamin patentti vanheni 1970-luvun alussa. Mitä muuta osaat kertoa?

Vierailija
153/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mikä on oikea suu ettei niitä enää saa? Minä tiedän. Se on se, että muutama vuosi sitten diapamin patentti vanheni, eikä lääketehtaat tienaa niille. Siksi tunketaan neuroleptejä mieluummin, varsinkin ketipinoria, millä voi olla todella järkyttävät sivuvaikutukset. Edes lääkkeiden ihmemaassa USAssa ketipinoria EI SAA määrätä unettomuuteen...

Diatsepaamin patentti raukesi jo vuonna 1985...

Vierailija
154/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim, että onko joku muu saanut reseptin vastaavassa tilanteessa? Pk seudulla itse asun, niin jos esim maalla tilanne toinen, niin sekin tieto auttaisi. Muiden kokemuksista saisin siis viitettä, että kannattaako sijoittaa vielä lääkärikäyntiin, vai onko turha toivo?

Johan tuossa aloituksessa sanottiin että katukaupasta niitä bentsoja saa. Sinne vaan ostoksille kun rauhoittavat kuitenkin mielessä.

Vierailija
155/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme nykyihmisiä ahdistaa koko ajan?

Vierailija
156/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun et saa lääkäriltä apua oloosi, joudut sitä etsimään pimeiltä markkinoilta ja pian oletkin rikollinen. Näin tavallisista ihmisistä tehdään rikollisia.

Vierailija
157/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on lihavia ja mt ongelmaisia. Onnea vaan tulevaisuuteen. 

Vierailija
158/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lumihiutaleet ei kestä normaalia elämää. 

Vierailija
159/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Ketipinorin patentti meni umpeen vuosia sitten. Se on Suomessa niin paljon käytössä koska lääkärit tietävät että suomalaiset vaan haluavat bentsoja ja opiaatteja väärinkäyttöön. Koska suurin osa suomalaisista kuitenkin skitsofrenian suhteen rajatilatapauksia, voi hyvin pistää ketipinorit saman tien.

Vierailija
160/379 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä uskalla kadulta mitään ostaa, eikä todellakaan ole rauhoittavat mielessä. Tarvitsisin niitä ainoastaan uskaltaakseni lentää kerran vuodessa johonkin toiseen maahan ja takaisin. En ole koskaan edes kokeillut mitään huumeita, koska en uskalla sitäkään tehdä. Jotkut meistä ovat katsos pelokkampia kuin toiset.

Mutta ilmiselvästi jokainen luokitellaan nykyään huumeveikoksi, jos vain kehtaa apua pelkoihin pyytää. Kenelle nuo lääkkeet on edes tarkoitettu, jos satunnainen, tiettyyn tarkoitukseen määrätty pieni määrä on mahdotonta saada, ja kyseessä todistetusti raitis henkilö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme