Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki

Vierailija
09.09.2024 |

Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.

Kommentit (378)

Vierailija
81/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta. 

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

Älä siirrä vastuuta toiselle. Häivy itse.

Selitys ei ole, että et halua erota. Vaadi itsellesi arvoistasi kohtelua ja toimi sen mukaisesti.

Vierailija
82/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet kertoo aplle miksi mies tpimii noin ja mammat vänkää vastaan. Se että mies ilkeilee ei ole oikein mutta syy on se ettei ap halua häntä ilman vaatimuksia.

Se, että toivoisi miehen edes joskus jotenkin hellivän tai tekevän pientä hyvää, kuten vaikka ruokaa, jota voisi yhdessä nauttia, ei todellakaan ole mikään seksiä vastaan asetettu vaatimus.

Tuollainen kuuluu normaalitunteet omaavan ihmisen repertuaariin, siis kumppanin huomioiminen ja ilahduttaminen, puolin ja toisin. Ei sen tarvitse mitään ihmeellistä olla. Itse vien joskus miehen käteen jäätelön, kun aletaan katselemaan leffaa kotona. Näyttää tykkäävän. Pienestä se on kiinni, ei vaadi suuria tekoja, timantteja tai urheiluautoa. Minulle ainakin huomioiminen merkitsee enemmän, kuin joku aneemisen kuuloinen joo, kyllä mä rakastan sua, vaikka ei sanoja ole edes läsnä tilanteessa. Teot ratkaisevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n dynamiikka on varmaan moninaisempi, mutta yksinkertaistettuna  kyse on muna-kana-asetelmasta. Ap ei halua seksi - koska mies ei ole kiltti - mies ei ole kiltti - koska ap ei anna seksiiä - ja siksi mies ei ole kiltti.

Ajattelen, että on kahdenlaisia ihmisiä: ottajia ja antajia. 

Jos kaksi ottajaa on yhdessä, niin suhde on riidantäyteinen.

jos ottaja ja antaja on yhdessä, niin suhden on alistussuhde.

jos kaksi antajaa on yhdessä, niin suhde on harmoninen.

Vierailija
84/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ihminen ei ole haluttava. Ei sen kanssa halua olla tai sitä halua lähelleen. Täysin ymmärrettävää.

Vierailija
85/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että miehelle olisi tärkeää että puoliso on onnellinen.

Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka. 

Mutta kun mies ei ymmärrä että minut tekee onnelliseksi eri asiat kuin hänet. Hän ei vaan suostu ymmärtämään tätä. Jos vaan antaisin niin kaikki olisi hyvin. Suhde toimisi sen jälkeen erinomaisesti. Jos vain kokeilisin vaihtaa ajattelumallia. Näin hän siis todella puhuu. T. Ap

Edelleen, mies ymmärtää kyllä. Hän ei vain aio huomioida sinun toiveitasi.

Vierailija
86/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on hieman vastaavasta. Kuulostaa, että olet kasvamassa itseään kunnioittavaksi, lopulta rakastavaks ihmiseksi, kun osaat sanoittaa tarpeesi. Kontrolloiva puoliso menee suunniltaan. Näillä tiedoilla sanoisin, että eroa sinä, kun mies ei sitä tee. Mies tuskin edes aidosti osaisi ketään täällä rakastaa ja kunnioittaa. Siksi sille on aika sama, ketä se piinaa. Lähde sinä lapsinesi! 

Vierailija
87/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet kertoo aplle miksi mies tpimii noin ja mammat vänkää vastaan. Se että mies ilkeilee ei ole oikein mutta syy on se ettei ap halua häntä ilman vaatimuksia.

Se, että toivoisi miehen edes joskus jotenkin hellivän tai tekevän pientä hyvää, kuten vaikka ruokaa, jota voisi yhdessä nauttia, ei todellakaan ole mikään seksiä vastaan asetettu vaatimus.

Tuollainen kuuluu normaalitunteet omaavan ihmisen repertuaariin, siis kumppanin huomioiminen ja ilahduttaminen, puolin ja toisin. Ei sen tarvitse mitään ihmeellistä olla. Itse vien joskus miehen käteen jäätelön, kun aletaan katselemaan leffaa kotona. Näyttää tykkäävän. Pienestä se on kiinni, ei vaadi suuria tekoja, timantteja tai urheiluautoa. Minulle ainakin huomioiminen merkitsee enemmän, kuin joku aneemisen kuuloinen joo, kyllä mä rakastan sua, vaikka ei sanoja ole edes läsnä tilanteessa.

Eli et oo tavannu miestä joka on korvia myöten täynnä näitä "pientä hyvää"-vaatimuksia ja silti ei oo saanu kuukausiin tai vuosiin joko ollenkaan tai hirveän vonkaamisen jälkeen?

Vierailija
88/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne . 

Kumpi tuli ensin, seksi vai vaivannäkö?

Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Kos

Ymmörrän tämän pointin, mutta kun ei ollut kiltti silloinkaan kun oli vielä seksiä. Itse asiassa oli varmaan jopa ilkeämpi silloin. Joten  millä tavalla se ilkeys nyt voisi sitten olla minun syytäni? T. Ap

Vierailija
89/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne . 

Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap

Sun ei olisi koskaan pitänyt alkaa suhteeseen miehen kanssa joka ei näe eteesi vaivaa. Ei se silloin välitä. Nyt on hyvä hetki sulta lopettaa kaikki vaivannäkö suhteenne eteen. Jos mies ihmettelee miksi et tee mitään niin sama vastaus kelpaa siihenkin: mies ei ole mitään erityistä.

Sitten voitkin muuten vain vähän ilkeillä sopivaan väliin, tykkäisikö? Noinhan hänkin toimii. Mä lopettaisin suhteen vaikka lapset olisivat pieniä. He eivät saa tuosta mitään hyvää malliakaan.

Vierailija
90/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kuuluu normaalitunteet omaavan ihmisen repertuaariin, siis kumppanin huomioiminen ja ilahduttaminen, puolin ja toisin. Ei sen tarvitse mitään ihmeellistä olla. Itse vien joskus miehen käteen jäätelön, kun aletaan katselemaan leffaa kotona. Näyttää tykkäävän. Pienestä se on kiinni, ei vaadi suuria tekoja, timantteja tai urheiluautoa. Minulle ainakin huomioiminen merkitsee enemmän, kuin joku aneemisen kuuloinen joo, kyllä mä rakastan

Eli et oo tavannu miestä joka on korvia myöten täynnä näitä "pientä hyvää"-vaatimuksia ja silti ei oo saanu kuukausiin tai vuosiin joko ollenkaan tai hirveän vonkaamisen jälkeen

olen eri. Kirjoitin yllä tuon viestin kahdenlaisista ihmisistä. Ja taas kuvaat ottajaa ja antajaa. Heidän parisuhteensa on tuollainen alistussuhde. 

Vierailija
91/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap

Sun ei olisi koskaan pitänyt alkaa suhteeseen miehen kanssa joka ei näe eteesi vaivaa. Ei se silloin välitä. Nyt on hyvä hetki sulta lopettaa kaikki vaivannäkö suhteenne eteen. Jos mies ihmettelee miksi et tee mitään niin sama vastaus kelpaa siihenkin: mies ei ole mitään erityistä.

Sitten voitkin muuten vain vähän ilkeillä sopivaan väliin, tykkäisikö? Noinhan hänkin toimii. Mä lopettaisin suhteen vaikka lapset olisivat pieniä. He eivät saa tuosta mitään hyvää malliakaan.

"ei näe eteesi vaivaa. Ei se silloin välitä."

Ja tässä on mammojen ongelma. Mies ei "maksa" eli ei rakasta.

Vierailija
92/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap<

Ja tässä on mammojen ongelma. Mies ei "maksa" eli ei rakasta.

tiedätkö itse lainkaan, kuinka luontaantyöntävää katkeruus on?

Vierailija
93/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei. Mutta miksi ei ymmärrä sitä että en halua olla intiimisti ihmisen kanssa joka on toistuvasti minulle ilkeä? Eikä tee mitään parantaakseen tilannetta? T. Ap"

Mies ymmärtää miksi et halua. Mutta miehen mielestä hyvä ratkaisu ei ole sellainen missä hänen pitäisi nähdä vaivaa. Vaan hänelle parempi ratkaisu on sellainen missä sinä ymmärrät alistua hänen kontrolliinsa. Se vain on hänelle niin kätevää, joten olet hankala, jos et ratkaise asiaa tällä hänelle helpolla tavalla.

Ja mieshän ei ole mielestään tahallaan ilkeä. Hänen vain on pakko puhua niin, kun sinä et vähemmällä ole ymmärtänyt ratkaista tilannetta tällä hänen kontrolloimallaan tavalla.

Vierailija
94/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut jätät sen jollain järkyttävällä ja erikoisella tavalla mistä jää ikuiset traumat. Mä sitten inhoan tuota kun miehet valittaa että on tylsä. Sitten hommaat niille sitä ei niin tylsää ja alkaa vinkuminen jostain psykosta ja narsistista. Miksi pitää esittää toiveita joita ei kestä?

Vierailija
95/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka. 

Mutta kun mies ei ymmärrä että minut tekee onnelliseksi eri asiat kuin hänet. Hän ei vaan suostu ymmärtämään tätä. Jos vaan antaisin niin kaikki olisi hyvin. Suhde toimisi sen jälkeen erinomaisesti. Jos vain kokeilisin vaihtaa ajattelumallia. Näin hän siis todella puhuu. T. Ap

Oletko exäni kanssa? Jotenkin niin samanlaista tekstiä. En kuitenkaan yleistä, että kaikki miehet näin toimisivat, mutta selvästi tietyllä joukolla yleistä. Ex juuri puhui noin, että jos olisi seksiä enemmän. Seksillä hän tarkoitti yhdyntää, ei esileikkiä. Kun tähän yhdistettiin se, että kaikki perhe-elämän vastuut kaatuivat minulle (koska se nyt vaan kuuluu naisille) ja jatkuva piikittely, viimeisetkin haluni kuolivat. En odottanut sirkustemppuja tai mitään loistokasta, ihan vain arvostusta puolisona ja lastensa äitinä. Kuulema vaadin liikoja ja kuulema kaikilla muillakin elämä nyt vain on sellaista. Jossain vaiheessa hän heitti myös ilmoille ajatuksen siitä, että kyllä hän saisi paremmankin. Kuusi vuotta eron jälkeen hän on edelleen yksin ja itse olen jo monta vuotta ollut kaikin tavoin tyydyttävässä parisuhteessa.

Vierailija
96/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki hiutale, sosiaaliset taidot nolla.

Vierailija
97/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta. 

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

Älä siirrä vastuuta toiselle. Häivy itse.

Selitys ei ole, että et halua erota. Vaadi itsellesi arvoistasi kohtelua ja toimi sen mukaisesti.

Joo kyllä. Mutta minulle tilanne on toistaiseksi ihan hyvä nöin. En vain halua olla intiimisti miehen kanssa. Enkä halua kuulla ilkeilyä ja syyllistämistä siitä. Itselläni vaikea tilanne tällä hetkellä kun oma vanhempi todennököisesti kuolee kohta ja muitakin kuormittavia asioita, joten rehellisesti ero tässä välissä tuntuu aika raskaalta. Etenkin kun ei tiedä miten hankalaksi mies sen tekisi. T. Ap

Vierailija
98/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap

Tarkoitti että luulet olevasi uniikki lumihiutale jonka ehdoilla kaikkien pitäisi elää elämänsä. Ja et ole uniikki, sinussa luultavammin ei ole mitään erikoista, minkä vuoksi hänen pitäisi kärvistellä seksittömässä suhteessa.

Vierailija
99/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäjä ap:n puolisosta sanaa mies, kyseessä ei ole mies, vaan henkisesti jälkeenjäänyt lapsi, käytännössä.

Myöskään ap:n ei ole hyvä antaa tämän henkilön hyväksikäyttää vartaloaan, ostakoon vaikka nuken.

Miksi näitä mieslapsia onkin niin paljon, johtuuko kasvatuksesta vai mistä?

Vierailija
100/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäni kanssa? Jotenkin niin samanlaista tekstiä. En kuitenkaan yleistä, että kaikki miehet näin toimisivat, mutta selvästi tietyllä joukolla yleistä. Ex juuri puhui noin, että jos olisi seksiä enemmän. Seksillä hän tarkoitti yhdyntää, ei esileikkiä. Kun tähän yhdistettiin se, et

Exäs ei vaa oo kertonu sulle kuinka onnellinen on lyhyiden panosuhteidensa kanssa. Sinä selvästi mietit yhä 6 buoden jälkeen häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi