Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki
Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.
Kommentit (378)
Mitähän miehellä on tuossa takana? Eikö vain viitsi vai luuleeko että ilkeys pitää vaimon varpaillaan ja nöyränä? Vai eikö halua, kehtaa tai osaa olla parempi mies naiselleen..
Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne .
No ootko Dan Ahti Tolppanen taiteilijanimeltään Uniikki?
Jos miehes on luullu sua häneksi ja nyt vasta hoksas ettet ole Uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Vihjaili, että seksiä saa kyllä muualtakin, jos ei sitä kotona saa, ja et ole siinä suhteessa mikään niin uniikki, että peittoaisit muut naiset? Hyvin ilkeästi sanottu, ja tuo selitys minulle ainakin tulee heti mieleen. Passiivisaggressiivinen vinkki. Pirullista, ja jää kalvamaan mieleen aika hyvin.
Joo kyllä hän on jo sanonut aiemmin riidan yhteydessä että hakee sitten seksiä muualta. Sittenpähän hakee. Olen kyllä sanonut että haluan sitten erota ja hän voi ottaa eron vaikka samantien. Mutta ei osaa/halua tehdä sitä. T. Ap
Kuulostaa masentavalta. Voisiko
Joo on tosi masentavaa. Aloitti vielä ryöpytyksen ja ilkeilyn todella rankan päivän jälkeen. Siis minulle rankan päivän jälkeen, kun olin ollut auttamassa sairasta vanhempaani. Periaatteessa voin jatkaa näinkin, ilman parisuhdetta jonkin aikaa lasten takia, mutta seksin puutteesta en kuuntele syyllistämistä ja ilkeilyä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri nyrkitin persereikääni niin että lotisi ja sain semmosen karjumisorgasmin että vieläkin tuntuu.
Menepäs inselipoju jo kuikuilemaan sinne köökkiä kohti, mammas on varmaan jo keitellyt aamupuurot.
Jos sä et saa miestä tai seksiä, niin miten se tekee miehestä incelin?
Jos mä vastaan jollekin huomionhakuiselle typerykselle, niin miten se tekee minusta miehettömän ja seksittömän?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne .
Kumpi tuli ensin, seksi vai vaivannäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Okei, mutta mikä järki nostaa tuollainen asia esille?
Turhautunut seksin vähyyteen tai sen aloittamisen hankaluuteen. Ettekö meinaa tajuta että miehet haluaisivat naisten pitävän heistä ilman ehtoja? Sitten voisivat hemmotellakin teitä. Mutta jos seksiä vastaan on täytettävä ehdot, hemmottelut / kokkaukset / matkat, niin näkevät teidät haluttomina maksullisina naisina.
Olen nainen ja uskon, että minun ajatusmaailmani on se yleisin: Ei minulta seksiä saa hemmottelemalla, vaan ihan auttamalla arjen askareissa niin, että jaksan harrastaa seksiä. Hemmotteluksi riittää, että järjestää minulle mahdollisuuden käydä yksin kävelemässä. Miehessä on vikaa, jos pitää tätä maksullisuuden osoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on uniikki, mutta riippuu nyt tietysti mistä tuo miehen juttu kimposi. Että oletko käyttäytynyt jotenkin lumihiutalemaisen uniikisti vaatien jotain ihan tyhmää erityiskohtelua vai onko mies todella vaan nuija. Vai jotain siltä väliltä.
Mutta itse tiedät tilanteesi parhaoten. Parisuhteet on vapaaehtoisia. Jos ei ole hyvä olla niin vaihtoehto löytyy.
Niin. Kun tuntuu että en saisi haluta tai toivoa mitään. Kun oikeasti kaipaisin parisuhdetta jossa joku joskus tekisi jotain kivaa minulle. Edes joskus. Mutta kun mies ei mitään eforttia halua nähdä, huomioida jotenkin. Kai se on sitten vastenmielistä vaan.
Onko väärin toivoa sellaista? Kun minulta on valitettavasti mennyt halut siitä että minua pidetään vaan itsestäänselvyytenä. T. ApNo, etpä sinä halu
Joo niinpä. Olen pyrkinytkin tähän. Harrastan liikuntaa ja se on minulle henkireikä. Näen välillä oikeasti ihania ystäviäni, jotka tasapainoisia ja järkeviä ihmisiä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Turhautunut seksin vähyyteen tai sen aloittamisen hankaluuteen. Ettekö meinaa tajuta että miehet haluaisivat naisten pitävän heistä ilman ehtoja? Sitten voisivat hemmotellakin teitä. Mutta jos seksiä vastaan on täytettävä ehdot, hemmottelut / kokkaukset / matkat, niin näkevät teidät haluttomina maksullisina naisina.
Olen nainen ja uskon, että minun ajatusmaailmani on se yleisin: Ei minulta seksiä saa hemmottelemalla, vaan ihan auttamalla arjen askareissa niin, että jaksan harrastaa seksiä. Hemmotteluksi riittää, että
Eli et ole normi vaimo. Miehet kyllä oppivat että häiden jälkeen seksiä ei meinaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vaihtoehto on haukkuminen ja toiselle pahan mielen tuottaminen niin kumpikohan toimisi paremmin?
Eikä tässä nyt pyydetä mitään erityistä, eikö jokainen ihminen laita ruokaa joskus toiselle? Oletko kokeillut? Tai miksi et sanoisi kumppanille kohteliaisuutta loukkauksen sijaan? Jos sinulle oikeasti pitää vääntää rautalangasta että toisen painostaminen seksiin pettämisuhkailulla ei toimi, niin ei ihme että jäät ilman, siis ainakin ko. parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.
Ilkeily on ikävää ja kommunikaation pitäisi toimia ilman sitä. Siitäkin huolimatta tuo hyvänä pitäminen on ongelmallista. Miehenä olen pitänyt hyvänä naista ilman seksiä, mutta se ei johtanut seksin lisääntymiseen. Siksi sekin jäi. Toi on pelkkää sanahelinää ja turhaa puhetta.
Luulisi että miehelle olisi tärkeää että puoliso on onnellinen.
Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuli ensin, seksi vai vaivannäkö?
Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi nainen nähdään jonain maksullisena siinä kosintavaiheessa, kun viedään illallisille, leffaan tai annetaan kukkia ja pieniä lahjoja jne? Kun saadaan hellan eteen ja munia nuolemaan, kakaralauman kiljuessa takapihan trampoliinilla, niin ääni muuttuu kellossa, kaikki arkipäiväistyy vaan rutiininomaiseksi tunteettomaksi tyydyttämiseksi ja aletaan huomauttelemaan, että et sä kuule mikään uniikki ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vaihtoehto on haukkuminen ja toiselle pahan mielen tuottaminen niin kumpikohan toimisi paremmin?
Eikä tässä nyt pyydetä mitään erityistä, eikö jokainen ihminen laita ruokaa joskus toiselle
En minä jää ilman ja siksi mielellään hoidankin arjen juttuja ja vien naisystävän treffeille kun aikaa on. Jos tämä alkais pihtailla ja vaatia kaikenlaista niin loppuis se hemmottelu ja muu.
Vierailija kirjoitti:
Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta.
Eikö se uniikki ole poika?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että miehelle olisi tärkeää että puoliso on onnellinen.
Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka.
Miehelle on tärkeää että nainen haluaa tätä. Mitä tekee onnellisella puolisolla joka ei anna ilman vaatimuksia?
Ilkeilyissä on se puoli, että ne kumuloituvat ja kasaantuvat. Eivät ikinä täysin unohdu. Lopulta kamelin selkeä katkeaa niihin.
Ap, olet pitkällä, kun tajuat tuon syllistämis-aspektin. Minunkin eksä sai hallittua minua herättämällä syyllisyyden. En halunnut kuulla olevani huono ihminen, ja siksi minä miellytin siinä tilanteessa kahta enemmän. Itse olin osa sitä kieroa dynamiikkaa.
No, oletko juutalainen?