Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki
Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Okei, mutta mikä järki nostaa tuollainen asia esille?
Turhautunut seksin vähyyteen tai sen aloittamisen hankaluuteen. Ettekö meinaa tajuta että miehet haluaisivat naisten pitävän heistä ilman ehtoja? Sitten voisivat hemmotellakin teitä. Mutta jos seksiä vastaan on täytettävä ehdot, hemmottelut / kokkaukset / matkat, niin näkevät teidät haluttomina maksullisina naisina.
No jos vaihtoehto on haukkuminen ja toiselle pahan mielen tuottaminen niin kumpikohan toimisi paremmin?
Eikä tässä nyt pyydetä mitään erityistä,
En minä jää ilman ja siksi mielellään hoidankin arjen juttuja ja vien naisystävän treffeille kun aikaa on. Jos tämä alkais pihtailla ja vaatia kaikenlaista niin loppuis se hemmottelu ja muu.
minults loppuisi seksin antaminen, kun tajuaisin parisuhteen olevan miehelle silkkaa kaupankäyntiä ja trade-offia.
eri
Täällä miehet kertoo aplle miksi mies tpimii noin ja mammat vänkää vastaan. Se että mies ilkeilee ei ole oikein mutta syy on se ettei ap halua häntä ilman vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisit uniikki. Ihmiset nyt on vain massaa. Voit jakaa massaa laareihin mutta aina löytyy muitakin samasta laarista. Ei sensun ukkoskaa uniikki ole.
Okei, mutta mikä järki nostaa tuollainen asia esille?
Turhautunut seksin vähyyteen tai sen aloittamisen hankaluuteen. Ettekö meinaa tajuta että miehet haluaisivat naisten pitävän heistä ilman ehtoja? Sitten voisivat hemmotellakin teitä. Mutta jos seksiä vastaan on täytettävä ehdot, hemmottelut / kokkaukset / matkat, niin näkevät teidät haluttomina maksullisina naisina.
No jos vaihtoehto on haukkuminen ja toiselle pahan mielen tuottaminen niin kumpikohan toimisi paremmin?
minults loppuisi seksin antaminen, kun tajuaisin parisuhteen olevan miehelle silkkaa kaupankäyntiä ja trade-offia.
eri
Eli olet miesten kanssa samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kertoo aplle miksi mies tpimii noin ja mammat vänkää vastaan. Se että mies ilkeilee ei ole oikein mutta syy on se ettei ap halua häntä ilman vaatimuksia.
Arvostuksen ja huomion saaminen ovat ihmisen perustarpeita. Jokainen meistä haluaa kuulla olevansa erityinen jollekin. Jos näitä asioita ei itselleen halua, niin kyse ei ole ihmisestä, vaan jostain nukesta.
Huom. Myös miehet haluavat arvostusta ja tunnetta, että on spesiaali. He janoavat näiden osoitusta omalla tavallaan. Ei heidän tapansa ole sen parempi tai huonompi kuin naistenkaan tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta.
Eikö se uniikki ole poika?
Mikä poika? Jos sinäkin yrität vääntää samaa kulahtanutta vitsiä tuosta räppäristä, niin hänen taiteilijanimensä on Uniikki, ja kirjoitetaan siis isolla I:llä. Ap:n mies puhui uniikista.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehellä on tuossa takana? Eikö vain viitsi vai luuleeko että ilkeys pitää vaimon varpaillaan ja nöyränä? Vai eikö halua, kehtaa tai osaa olla parempi mies naiselleen..
Niin kun en minäkään ymmärrä? Miksi ei voi tehdä jotain mitä pyydän tai kerron että ilahduttaisi minua? Yksinkertaisia asioita kuitenkin. Miksi kieltäytyy tekemästä? En siis vaatimalla vaadi näitä asioita mutta olen kertonut että voisi ehkå auttaa tässä tilanteessa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne .
Kumpi tuli ensin, seksi vai vaivannäkö?
Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap
Sinulla toistuu tuo ajatusvirhe, että mies ei muka ymmärrä mitä tekee ja millainen on.
Kyllä mies ymmärtää. Hän vain oikeasti on noin ilkeä. Hän ei ole sitä ymmärtämättömyyttään, vaan ihan tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehelläkin niitä vaatimuksia, miksi vain ne pitäisi huomioida, mutta APn vaatimuksia ei. Eikö parisuhde olekaan kahden kauppa?
Jos mies toteuttaisi APn toiveita, niin silloin voisi se seksi kiinnostaa häntä enemmän jolloin miehen toivekin tulisi kuulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että miehelle olisi tärkeää että puoliso on onnellinen.
Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka.
Mutta kun mies ei ymmärrä että minut tekee onnelliseksi eri asiat kuin hänet. Hän ei vaan suostu ymmärtämään tätä. Jos vaan antaisin niin kaikki olisi hyvin. Suhde toimisi sen jälkeen erinomaisesti. Jos vain kokeilisin vaihtaa ajattelumallia. Näin hän siis todella puhuu. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehellä on tuossa takana? Eikö vain viitsi vai luuleeko että ilkeys pitää vaimon varpaillaan ja nöyränä? Vai eikö halua, kehtaa tai osaa olla parempi mies naiselleen..
Niin kun en minäkään ymmärrä? Miksi ei voi tehdä jotain mitä pyydän tai kerron että ilahduttaisi minua? Yksinkertaisia asioita kuitenkin. Miksi kieltäytyy tekemästä? En siis vaatimalla vaadi näitä asioita mutta olen kertonut että voisi ehkå auttaa tässä tilanteessa. T. Ap
Joha me sulle kerrottiin mutta älä kuuntele. Jatka samaan malliin kunnes eroatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa seksiä aina kun haluaa, mutta hän näkee vaivaa asian eteen, koskettelee, kehuu, ostaa lahjoja, remontoi, korjaa, kuljettaa pyytämättä, kantaa ostokset jne .
Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap
Sinulla toistuu tuo ajatusv
Okei. Mutta miksi ei ymmärrä sitä että en halua olla intiimisti ihmisen kanssa joka on toistuvasti minulle ilkeä? Eikä tee mitään parantaakseen tilannetta? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä ei olisi lapsia, neuvoisin että ukko luiskaan, kuka tuollaista mölliä kaipaa kun parempia löytyy vaikka kuinka.
Mutta kun mies ei ymmärrä että minut tekee onnelliseksi eri asiat kuin hänet. Hän ei vaan suostu ymmärtämään tätä. Jos vaan antaisin niin kaikki olisi hyvin. Suhde toimisi sen jälkeen erinomaisesti. Jos vain kokeilisin vaihtaa ajattelumallia. Näin hän siis todella puhuu. T. Ap
Ja samaa sanoo kaikki miehet etkä kuuntele
Suurin osa nykyajan naisista ei ole millään tavalla uniikkeja. Säälittäviä kopioita toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nykyajan naisista ei ole millään tavalla uniikkeja. Säälittäviä kopioita toisistaan.
Mene pois kiusaamasta. Kiusaajia ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun en minäkään ymmärrä? Miksi ei voi tehdä jotain mitä pyydän tai kerron että ilahduttaisi minua? Yksinkertaisia asioita kuitenkin. Miksi kieltäytyy tekemästä? En siis vaatimalla vaadi näitä asioita mutta olen kertonut että voisi ehkå auttaa tässä tilanteessa. T. ApJoha me sulle kerrottiin mutta älä kuuntele. Jatka samaan malliin kunnes eroatte.
Mitä en kuuntele? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi olla tahdottomia nukkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa, että meillä on kyllä aiemmin ollut seksiä, mutta ei koskaan vaivannäköä. Vanhemmiten olen vaan tajunnut että ei minun ole pakko suostua sellaiseen. Se tuntuu itsestä oahalta olla intiimisti ihmisen kanssa joka mulle ilkeä ja jolle minun tarpeet yhdentekevät. Mutta siis ei auta se että seksiä on. Vaivannäkö ei silloin tule kyl. Mies ottaa kyllä kaiken vastaan mitä saa, mutta ei ymmärrä että voisi antaa jotain takaisinkin. Koska saanhan jo seksiä. Se pitäisi riittää. T. Ap<
Okei. Mutta miksi ei ymmärrä sitä että en halua olla intiimisti ihmisen kanssa joka on toistuvasti minulle ilkeä? Eikä tee mitään parantaakseen tilannetta? T. Ap
Miksi et ymmärrä että mies ei halua olla kiktti ihmiselle joka ei halua olla intiimisti kanssaan?
Hän varmaan vuosia halunnut sua ja sun torjumises aiheuttanut sellaisen inhon ettri pääse siitä yli jos et tee muuta kuin vaadi häneltä asioita.
Ei oo pakko heti lähtä panemaan vaan aloita vaikka ohi mennen halaamisella, pepun hyväilyllä ja etumuksen kokeilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun en minäkään ymmärrä? Miksi ei voi tehdä jotain mitä pyydän tai kerron että ilahduttaisi minua? Yksinkertaisia asioita kuitenkin. Miksi kieltäytyy tekemästä? En siis vaatimalla vaadi näitä asioita mutta olen kertonut että voisi ehkå auttaa tässä tilanteessa. T. ApJoha me sulle kerrottiin mutta älä kuuntele. Jatka samaan malliin kunnes eroatte.
Mitä en kuuntele? T. Ap
Että miehes haluaa olla sun haluttu ilman ehtoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi olla tahdottomia nukkeja?
Väärinymmärrä sitten mutta älä valita jos ukkos on sulle ilkeä
Jos ei ole haluttava kumppanin mielestä tai kumppani on frigidi, ei siinä hyväilyt ja hemmottelut auta.