Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki

Vierailija
09.09.2024 |

Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.

Kommentit (378)

Vierailija
121/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä järkeä edes ryhtyä suhteeseen, jos toinen ei ole millään tavalla haluttava? Varsinkin pitkässä suhteessa tulee erilaisia vaiheita ja aikuiset ihmiset nyt vaan selviää niistä.

Näitä viestejä lukiessa en ihmettele yhtään mistä kumpuaa esimerkiksi miesten tapa hylätä sairastunut puoliso. Kerta kaikkiaan miehet ovat niin itsekeskeisiä, että heti kun ei palvelu pelaa oman mielen mukaan niin miesten mielestä on ok jättää puoliso. Olette kuvottavia."

Ai mistä tuon sairastuneen puolison jättämisen tähän nyt repäisit? Logiikka, logiikka...

Vierailija
122/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos toinen vaan ottaa ja ottaa, ja vielä ilkeilee päälle niin kas on se kummallista kun halut menee. Lähinnä mietin sitä että eikö mies vaan suostu ymmärtämään että en suostu enää sellaiseen? Miten pitkään aikoo jankuttaa tästä asiasta ja syyllistää? Miksi ei itse tee jotain? Vaikka ota sitä eroa. T. Ap"

Mies ymmärtää kyllä, että et enää suostu. Mutta mies ymmärtää myös, että et ole lähdössä minnekään, olethan hänelle niin sanonut. Joten mies ottaa vielä sen mikä sinusta irti lähtee: lastenhoito, ruuanlaitto, kodinhoito, arjen pyörittäminen. Kyllä miehelle paremman puutteessa nämäkin kelpaavat.

Mutta kun ei kelpaa? Sehän se ongelma on. Seksiä pitäisi vielä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos toinen vaan ottaa ja ottaa, ja vielä ilkeilee päälle niin kas on se kummallista kun halut menee. Lähinnä mietin sitä että eikö mies vaan suostu ymmärtämään että en suostu enää sellaiseen? Miten pitkään aikoo jankuttaa tästä asiasta ja syyllistää? Miksi ei itse tee jotain? Vaikka ota sitä eroa. T. Ap"

Mies ymmärtää kyllä, että et enää suostu. Mutta mies ymmärtää myös, että et ole lähdössä minnekään, olethan hänelle niin sanonut. Joten mies ottaa vielä sen mikä sinusta irti lähtee: lastenhoito, ruuanlaitto, kodinhoito, arjen pyörittäminen. Kyllä miehelle paremman puutteessa nämäkin kelpaavat.

lastenhoito onnistuu ilman naista

ruuanlaitto onnistuu ilman naista

kodinhoito onnistuu ilman naista

arjen pyörittäminen onnistuu ilman naista

seksi ei onnistu ilman naista

Vierailija
124/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.

Taitamaton juntti se miehesi.

Vierailija
125/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäjä ap:n puolisosta sanaa mies, kyseessä ei ole mies, vaan henkisesti jälkeenjäänyt lapsi, käytännössä.

Myöskään ap:n ei ole hyvä antaa tämän henkilön hyväksikäyttää vartaloaan, ostakoon vaikka nuken.

Miksi näitä mieslapsia onkin niin paljon, johtuuko kasvatuksesta vai mistä?

Mamma vähä avautuu

Osui ja upposi🤭

Vierailija
126/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vaan pahenee, ap. Ja nyt pitäisi ajatella lapsia. He elävät tuossa kissa/hiiri -jahdissa mukana.

Mies muuttuu koko ajan ilkeämmäksi vaan, ja sinä tuskastut ja kärsit lisää. Läheisesi menehtyy, olet haavoittuva ja mies vaan piiskaa ja painaa päälle, haukkuminen kovenee ja pian homma voi kärjistyä hyvinkin ikäväksi ja sairastut kenties vaikka masennukseen. Ei tuollaista hivutusta loputtomiin ihminen kestä.

Eipä sulla oikein vaihtoehtoja taida olla...

Vierailija
127/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, totta kai pitää yrittää, jos vaikka sattuisi joskus kuitenkin lohkeamaan.

Mutta se miksi ei eroa, on että saa suhteessa vielä kuitenkin joitakin etuja.

Vierailija
128/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kodinhoito onn

Tuota vartenhan juuri niitä maksullisia on ja tuon takia juuri se ammatti on iänkaiken olemassa ollut. Miehet aina kehuvat olevansa reilumpia kuin naiset, mutta tässä asiassa itse kyllä pyrkivät pilaamaan naisten elämän larppaamalla parisuhdetta, kun oikeasti haluavat sen maksullisen, jonka kanssa on selvä vaihdantakurssi.

Pysykää siis miehet omissa oloissanne ja hankkikaa seksinne mistä saatte, mutta älkää lässytäkö, että kykenette parisuhteeseen.

Vierailija
129/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.

Suomeksi siis; "Minähän haluan panna sinua aina, kun minua panettaa, koska olet runkkualustani. Runkkualusta-seksinukella ei ole tarpeita eikä toiveita, joten minä en niitä täytä. Ihan sama mitä pyydät ja miten pyydät. Minun oikeuteni mieheni on saada seksiä omalta naiseltani, koska nainen on minun käyttöesineeni. Käyttöesineillä ei ole tarpeita tai tunteita. Sinun tehtäväsi on olla yhtä hyödyllinen kuin mikroaaltouuni. Jos kieltäydyt seksistä, alan kiukutella, samoin kuin kiukuttelen hajoneelle mikrolle. Sinä et ole ihminen, sinä olet pumpattava Barbara, joten muista paikkasi. Jos olisit instabeibi, jota ei ole varaa menettää, niin ehkä ostaisin sulle joskus kukan, mutta olisit siltti runkkualusta. Se on naisen tehtävä elämässä ja parisuhteessa; olla miehen seksinukke ilman omia toiveita."

Vierailija
130/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko sä sille koskaan mitään kun riitelette?

Teetkö omista puheistasi paskaketjuja tänne?

Tekeekö mies ylilaudalle? Miltä tuntuu jos tekee?

Vierailija
131/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo yksi vastaaja muka "miettisi YHÄ exäänsä kuuden vuoden jälkeen"? Pakkohan hänen oli mies mainita, kun kertoi oman kokemuksensa ja myös sen, kuinka on nykyään onnellisessa parisuhteessa.

Miksi täytyy tahallaan (?) käsittää väärin? Jos ei jonkun kommentti miellytä, niin jättää vastaamatta, kuin että länkyttää jotain noin turhaa.

Tää on sitä samaa ilkeilyä. Miksi niin moni mies on tosi ilkeä?

Vierailija
132/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kodinhoito onnistuu ilman naista

arjen pyörittäminen onnistuu ilman naista

seksi ei onnistu ilman naista

Väärin. Sooloseksi on seksiä. Se on usein myös parempaa kuin naisen kanssa.

Vierailija
133/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen. 

Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap

Kyllä osaa, jos haluaa. Vai sanooko mies työnantajalle, joka pyytää tekemään asian X töissä, että en mä osaa? Jos työnantaja sanoo vaikka, että lähetä sähköposti asiakkaalle Y ja kerro, että me toimitetaan työ ylihuomenna, niin mies vaan vatvoo, että no kun emmä voi kun emmä osaa lähettää sähköpostia ja emmä osaa kertoa, että jokin asia toimitetaan ylihuomenna. Kyllä mä siis muuten ihan varmana tekisin, mutkun emmä osaa sähköpostia.... Emmä voi soittaakaan, emmä voi laittaa kirjettä, emmä emmä emmä.

Tai sanooko se miespuolisille kavereille, jotka pyytää jotain, että kyllä mä muuten mutkun emmä osaa? Joo kyllä mä tulisin poikien kanssa mökille saunomaan mutku emmä osaa lämmittää saunaa, emmä osaa ajaa sinne, emmä osaa...

Mies osaa, jos se haluaa, jos ei ole holhottava jälkeenjäänyt.

Vierailija
134/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kantapään kautta oppinut, miten tärkeää on tutustua miehen arjenhallintakykyihin. Todellakin se, että kykenee selviytymään ilman mutinoita ja itkeskelyjä normaaleista kodinhuollon asioista on hämmentävän harvinainen kyky.

Pahin virhe on ottaa mies, jota ensin on passannut äiti ja sitten vaimo. Ei semmoinen oikeasti enää kykene ymmärtämään, että naiset ovat muutakin kuin passureita, joilta toiselta voi vielä joka tilanteessa vonkua seksiä, niissäkin tilanteissa, kun se todellakin on aivan kohtuuton vaatimus.

Vierailija
135/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mies tietää mitä menettäisi, jos haluaisi erota ja lähteä. Yrittää vaan alistamalla saada sinun itsetuntosi niin pohjamutiin, että luulee sinun jo kohta suorastaan kerjäävän itse sitä seksiä, kun olettaa sinun taipuvan ja alistuvan miellyttämisen halulle, jotta kaikki olisi taas "hyvin". Väsytystaistelua. Sairasta psykologiaa.

Taidat ollakin uniikki, josta mies ei millään haluaisi luopua. Tai sitten sadisti on vaan löytänyt oivan kiusaamisen kohteen, joka ei vaan vihellä peliä poikki. Jos ei jo ole muita naisia, niin se rumba on pian edessä, ja sitten se pirullinen maahan polkeminen vasta alkaakin. 

Vierailija
136/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tämäkin, että miesten mielestä seksin pitäisi olla lähtöisin jostain haluan sinua omana itsenäsi = tunnepohjaista ja tunnepitoista, mutta sitten sitä pitäisi kuitenkin harrastaa täysin mekaanisesti silloin, kun mies sitä haluaa, vaikka itselläsi tosiaan olisi vanhempi kuolemassa.

Vierailija
137/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ootko kalju ja lyhyt?

Sinne meni aamukahvit taas. Onneksi on roiskesuojattu näppis.

Vierailija
138/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap

Vihjaili, että seksiä saa kyllä muualtakin, jos ei sitä kotona saa, ja et ole siinä suhteessa mikään niin uniikki, että peittoaisit muut naiset? Hyvin ilkeästi sanottu, ja tuo selitys minulle ainakin tulee heti mieleen. Passiivisaggressiivinen vinkki. Pirullista, ja jää kalvamaan mieleen aika hyvin.

Joo kyllä hän on jo sanonut aiemmin riidan yhteydessä että hakee sitten seksiä muualta. Sittenpähän hakee. Olen kyllä sanonut että haluan sitten erota ja hän voi ottaa eron vaikka samantien. Mutta ei osaa/halua tehdä sitä. T. Ap

No eihän mies tietenkään eroa itse, jos ei ole toista naista katsottu valmiiksi! Siinähän menettää kodissa olevan siivouspalvelun, ruokahuollon, lastenhuollon ja sen säännöllisen seksinkin. Lisäksi deittimarkkinoilla, jos tulee esille, että jätin naisen niin muut naiset miettivät, että jotain on pielessä. Saa paremman tarinan, kun selittää, että yhyy yhyy vaimo kohteli huonosti ja otti eronkin :'(((((

Se sun mies lähtee heti ja vasta sitten omatoimisesti, kun se on varmistanut itselleen uuden naisen sun selän takana.

Jos haluat erota, se on tehtävä itse. Tämä vätys ei saa sitä aikaiseksi, kuten ei muutakaan. Osaa vaan kitistä ja vaatia kuin 4-vuotias.

Vierailija
139/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen. 

Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap

Mun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typerimmistä ja idiooteimmista ihmisistä mitä hän on koskaan tavannut ja hän on kanssani vain säälis

Eli ihan tarkoituksella saalisti itselleen kiltin ja tottelevaisen naisen, jota voi kohdella ja kontrolloida miten huvittaa.

Kiltit ja tottelevaiset naiset vetävät puoleensa tällaisia sairaita yksilöitä, koska he eivät kestä normaalien, itsekunnioitusta omaavien naisten kanssa, koska naiset jättävät ne heti. Eikä niitä voi kontrolloida, simputtaa ja kiusata.

Miehesi on ihan pikkulapsen tasolla henkisesti. Pikkulapsi tarvitsee itselleen kiltin äidin, joka ei sano vastaan, eikä omaa mitään toiveita, koska lapsen tehtävä ei ole toteuttaa äidin toiveita. Äidin tehtävä taas on toteuttaa kaikki lapsen tarpeet ja toiveet 24/7.

Otti sinusta seksiäidin itselleen.

Mahdollisesti projisoi myös itseään sinuun eli kuvittelee, ettei kukaan ole kuin säälistä hänen kanssaan, kun hän on niin saamaton luuseri, joten syyttää nyt sinua siitä, että no säälistä sut vaan otin, kun oot tommonen saamaton luuseri. Ihan sitä samaa kuin pettäjämiehet kiinni jäätyään alkavat ulista naiselleen, että no ite petät, ite petät, itelläs on miehiä joka sormelle, ite salaa olet toisen kanssa.

Vierailija
140/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme